You Are My Everything ~1

15.1K 975 18
                                    


၇လ...Baek ..ChanYeol ကို ထား ခဲ့ တာ အခု ဆို ၇လ ​ေတာင္​ ၾကာ ခဲ့ ပါ ၿပီ..ChanYeol လည္​း သူတို႔ မိသားစု ရဲ႕ အိမ္​ ​ေလး မွာ မ​ေန ပဲ ..သူ႔ အဖိုး နဲ႔ သူ႔ အ​ေမ ႐ွိ တဲ့ အိမ္​ မွာ ပဲ ​ေျပာင္​း ​ေန ခဲ့ ပါ တယ္​.. SeulBi က​ေတာ့ သူမ သား အ​ေၾကာင္​း အရင္​း မ႐ွိ ငို လိုက္​..ရယ္​ လိုက္​..၁​ေယာက္​ ထဲ စကား ​ေတြ ​ေျပာ လိုက္​ ျဖစ္​ ​ေန တာ ကို ၾကည္​့ ၿပီး..စိတ္ မခ်မ္​း သာ ပါ..ChanYeol အဲ့လို ျဖစ္​ ​ေန တာ Baek နဲ႔ သူ႔ က​ေလး ​ေတြ ထြက္​ သြား ၿပီး ကတည္​းက ပါ..သူ အမႊာ ​ေလး ကို လည္​း အရမ္​း သတိရ ​ေန ပါ တယ္​..

" BaekHee_ah..appa က သမီး နဲ႔ အတူတူ အိပ္​ မွာ ​ေပါ့.. ဟုတ္ ၿပီ လား?"

​ေခါင္​းအံုး ကို က​ေလး ခ်ီ သလို ​ေပြ႕ ပိုက္​ ထား ရင္​း ChanYeol ၁​ေယာက္​ စကား ​ေတြ ​ေျပာ ကာ..မ်က္​ရည္ ​ေတြ လည္​း စီးက် လို႔..

" Appa မင္​း တို႔ကို သတိရ လိုက္ တာ ကြာ..BaekHee_ah~~ ChanHyun_ah~~ BaekHyun_ah~~ ျပန္​ လာ ပါ ကြာ..."

ChanYeol ​ေခါင္​းအံုး ကို မ်က္​ႏွာ ​ေပၚ ဖိ ကာ အသည္​းအသန္​ ငို ​ေႂကြး လိုက္​ ျပန္​ ပါ တယ္​.. ခဏၾကာ ​ေတာ့ ​ေမာ ၿပီး အိပ္​ ​ေပ်ာ္ သြား တယ္​..

SeulBi သူမ သား အခန္​း ထဲ ဝင္​ လာ ​ေတာ့..​ေစာင္​ ​ေတြ က ကုတင္​ ​ေအာက္​ မွာ ျပဳတ္​က် လို႔..ကုတင္​ ​ေပၚ မွာ ​ေတာ့ ChanYeol.. ရင္​ခြင္​ ထဲ မွာ သူနဲ႔ Baek မဂၤလာ ​ေဆာင္​ တုန္​း က ဓာတ္​ပံု ​ေလး ကို ဖက္​ ကာ ​ေကြး​ေကြး ​ေလး အိပ္​ ​ေန ပါ တယ္​..

" Yeollie.. ထ​ေတာ့ ​ေလ..​ေအာက္​ မွာ hal_abeoji က breakfast စား ဖို႔ ​ေစာင္​့ ​ေန တယ္​.. ထ​ေတာ့.. "

SeulBi ChanYeol ရဲ႕ တင္​ပါး ​ေလး ကို ပုတ္​ ကာ ..က​ေလး ​ေတြ ကို ႏိႈး သလို ပဲ ႏိႈး လိုက္​ ပါ တယ္​.. အဲ့ဒီ မွာ ChanYeol ၁​ေယာက္​ ကေယာင္​​ေျခာက္​ျခား နဲ႔ ထ လာ ၿပီး..

" BaekHyun_ah..ကိုယ္​ ​ေတာင္​းပန္​ ပါ တယ္​.. " ဆို ၿပီး ​ေယာင္​ တယ္​.. ​ေဘး ကို ၾကည္​့ ​ေတာ့ ဘာမွ မ႐ွိ..သူ႔ eomma ရယ္​..သူတို႔ photo frame ​ေလး ရယ္​ ပဲ ႐ွိ ပါ တယ္​.. သူ အိပ္​မက္​ ဆိုး ​ေတြ မက္​ ​ေန တာ ပဲ လို႔ ​ေတြး မိ ၿပီး မ်က္​ရည္ ​ေတြ ဝဲ လာ ျပန္​ ပါ တယ္​..

" ChanYeol..ထ​ေတာ့ သား..​ေရ ​ေလး ဘာ ​ေလး ခ်ိဳး လိုက္​..လန္​း သြား ​ေအာင္​.."

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now