You Are My Everything ~4

11.4K 796 11
                                    


" ChanYeol က..ဘယ္​လို ျဖစ္​ ၿပီး...."

KyungSoo ကိုယ္​့ မ်က္​လံုး ​ေတာင္​ ကိုယ္​ မယံု ႏိုင္​ ျဖစ္​ သြား ပါ တယ္​.. သူတို႔ မ​ေတြ႕ ျဖစ္​ တာ ပဲ ဘယ္​ ​ေလာက္​ ၾကာ ​ေန ၿပီလဲ...သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း ထား သြား ကတည္​းက ခုမွ ျပန္​ ​ေတြ႕ ရတယ္​ ​ေလ..

" Surprise? "

JongIn ဝင္​ ​ေျပာ လိုက္​ မွ KyungSoo အသိ ဝင္​ သြား တယ္​..

" umm..Annyeong KyungSoo_ssi..Annyeong JongSoo_ah.."

ChanYeol လည္​း KyungSoo ကို ႏႈတ္​ဆက္​ ၿပီး JongIn လက္​ ထဲ က​ေန သူ႔ကို ​ေသခ်ာ ၾကည္​့ ကာ စူးစမ္​း ​ေန တဲ့ JongSoo ​ေလး ကို ပါ ႏႈတ္​ဆက္​ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" umm..ChanYeol စကား ​ေျပာ ႏွင္​့ ဦး ​ေနာ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​ အ​ေနာက္​ မွာ juice တစ္​ခုခု သြား လုပ္​ လာ ခဲ့ မယ္​.." ဆို ကာ KyungSoo ထသြား ပါ တယ္​..

ခဏ ​ေန ​ေတာ့ apple juice ၃ခြက္​ ကို ဗန္​း ထဲ ထည္​့ ကာ ယူ လာ ပါ တယ္​..

ChanYeol က ​ေဖ်ာ္​ရည္​ ကို တစ္​ငံု ​ေသာက္​ လိုက္​ ရင္​း ​..

" Gomawoe KyungSoo_ah.."

" ရပါတယ္​.. ဒါနဲ႔ ChanYeol.. ကြၽန္​​ေတာ္​ အခု ထိ မယံု ႏိုင္​ ​ေသး ဘူး..ChanYeol မ​ေသ ဘူး ​ေပါ့ ​ေနာ္​..ၿပီး​ေတာ့ ပိန္​ သြား လိုက္​ တာ..ျဖဴဖတ္​ ျဖဴ​ေရာ္​ နဲ႔.. "

KyungSoo ​ေျပာ ​ေတာ့ ChanYeol မ်က္​ႏွာ ​ေလး ညႇိဳး သြား တယ္​..

" မင္​း တို႔ ၂​ေယာက္​ လံုး က ငါ့ကို ​ေသ ​ေစ ခ်င္​ ​ေန ၾက တာ လား...?" လို႔ ​ေမး လိုက္​ ​ေတာ့ မွ KyungSoo တို႔ ၂​ေယာက္​.. ၁​ေယာက္​ မ်က္​ႏွာ ၁​ေယာက္​ ၾကည္​့ ကာ..အားနာ သြား ၿပီး ..

" ဟမ္​..အဟား..ဟား..မဟုတ္​ ပါ ဘူး ..company မွာ ဝန္​ထမ္​း ​ေတြ က ​ေျပာ ​ေန ၾက တာ မ်ိဳးစံု ပဲ..အခု လို ႐ုတ္​တရက္ ႀကီး ​ေတြ႕ လိုက္​ ရလို႔ အံ့ဩ သြား တာ ပါ.."

" ကဲပါ အဲ့ဒါ ​ေတြ ထား လိုက္​ ..ChanYeol မင္​း ငါ့ကို အကူအညီ ​ေတာင္​း မယ္​ ဆို တာ ဘာလဲ ​ေျပာ ​ေလ.."

JongIn က JongSoo ​ေလး ကို သူနဲ႔ KyungSoo ၂​ေယာက္​ ၾကား ထဲ ကို ခ် ​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​.. JongSoo ​ေလး က​ေတာ့ ChanYeol ကို အခုထိ alien ၁​ေကာင္​ ကို ​ေတြ႕ သလို ပဲ ျပဴး ၾကည္​့ ​ေန ပါ တယ္​..

Babies Daddy (2016)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora