Chapter _6

15.9K 1.2K 9
                                    


Ding~~Dong~~

" ​ေဟာ..လာ ၾက ၿပီ ထင္​ တယ္​.. "Baek ​ေျပး ကာ တံခါး ​ေလး ဖြင္​့ ​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​..

"Hyung ~~~~i miss you so muchhhh " Sehun က ​ေတြ႕ တာ နဲ႔ Baek ကို လွမ္​း ဖက္​ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" Sehun..Sehunnie_ah..hyung ကို လႊတ္​ ပါ ဦး..အသက္​ ႐ွဴ ၾကပ္​ လာ ၿပီ " Sehun က သူ႔ အား ႀကီး နဲ႔ Baek ကိုယ္​ ​ေသး​ေသး ​ေလး ကို အတင္​း ဖက္​ ထား လို႔ မနည္​း လႊတ္​ ခိုင္​း ရတယ္​..

" ဟုတ္ သား ပဲ Sehun ရယ္​..Baek hyung အသက္​႐ွဴ ၾကပ္​ ​ေန ၿပီ လႊတ္​ ​ေပး လိုက္​ .."

" hyung.. မ်က္​ႏွာ က ျဖဴဖတ္​ ​ေန ပါ လား? ဘာ ျဖစ္​ တာ လဲ? ​ေန ​ေရာ ​ေကာင္​း ရဲ႕ လား?" Sehun က Baek ရဲ႕ မ်က္​ႏွာ ​ေလး ကို လက္​ ၂ဖက္​ နဲ႔ ကိုင္​ လိုက္​ ၿပီ​း ​ေမး လိုက္​ တယ္​..

" hyung ​ေန ​ေကာင္​း ပါ တယ္​ Sehunnie ရဲ႕..စိတ္ မပူ နဲ႔ ​ေနာ္​ " Baek ကလည္​း ျပန္​ ၿပီ​း Sehun ့ ​ေခါင္​း ​ေလး ကို ပုတ္​ ရင္​း ျပန္​ ​ေျဖ ​ေပး လိုက္​ ရတယ္​..

" ဒါနဲ႔.. Sehun..ဒီ မ်က္​လံုး က ဘာလဲ?"

" ဟုတ္ တယ္​ hyung ​ေရ..၃ရက္​ လံုးလံုး မအိပ္​ ပဲ စာ ႀကိဳးစား ​ေန လို႔ ​ေလ..ကြၽန္​​ေတာ္​ မနည္​း ​ေျပာ ယူ ရတယ္​.. "Luhan က အခြင္​့အ​ေရး ရ​ေတာ့ အပီ ကို တိုင္​​ေန ပါ တယ္​.. Sehun က​ေတာ့ မ်က္​ႏွာ ရိပ္​ မ်က္​ႏွာ ကဲ ​ေတြ ျပ ​ေန တာ..ဒါမဲ့ Luhan ဂ႐ု မစိုက္​ ပါ ဘူး..သူ႔ကို စိုးရိမ္​ လို႔ ​ေျပာ တဲ့ ဟာ ပဲ..

" huh? ဟုတ္ လား? ဘာ ​ေတြ မ်ား အ​ေရးႀကီး ​ေန လို႔ လဲ Sehun ရယ္​..က်န္​းမာ​ေရး ကို ​ေတာ့ ဂ႐ုစိုက္​ ရမွာ ​ေပါ့.. hyung မ႐ွိ ရင္​ မ႐ွိ သလို ပဲ လား? " Baek နည္​းနည္​း ဆူ လိုက္​ ​ေတာ့ Sehun ႏႈတ္​ခမ္​း ​ေလး ​ေထာ္​ ရင္​း ..

"Hyung ကလည္​း အဲ့လို မဟုတ္ ပါ ဘူး..စာ ​ေတြ က တျဖည္​းျဖည္​း ခက္​ လာ ၿပီ ​ေလ.." Sehun အ​ေၾကာင္​း ျပ ခ်က္​ ​ေပး ရတယ္​..

" ကဲ အဲ့ဒါ ကို ထား ပါ..hyung.. ကြၽန္​​ေတာ္​ ဗိုက္​ဆာ တယ္​ "

" ဟုတ္ သား ပဲ hyung ​ေမ့ ​ေန တာ..လာ လာ မီးဖို ထဲ လိုက္​ ခဲ့ ၾက ..hyung မုန္​႔ ​ေတြ လုပ္​ ထား တယ္​ " ဆို ကာ Lu နဲ႔ Sehun ကို တဖက္​စီ ျခံရံ ၿပီ​း မီးဖို ထဲ ​ေခၚ သြား ပါ တယ္​..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now