You Are My Everything ~34

10.6K 634 30
                                    


" LuHan ah~~"

အခန္​း ​ေပါက္​ဝမွာ Hanni ​ေလးကို ခ်ီထား တဲ့ Luhan ကိုလည္​း ​ေတြ႕​ေရာ.. BaekHyun တို႔ ထသြားတယ္​..

" hyung အျပင္​ကပဲ ​ေစာင္​့မယ္​ ​ေနာ္​ "

Luhan က သမီး​ေလး ကို Baek လက္​ထဲ ထည္​့​ေပး လိုက္​ပါတယ္​.. ChanYeol က​ေတာ့ ChanBaek ​ေလးကို ခ်ီထားပါတယ္​.. BaekHyun ျပံဳးရင္​း Hanni ​ေလးကို အသာခ်ီၿပီး Luhan ကို ​ေခါင္​းညိတ္​ ျပသြားပါတယ္​..

BaekHyun တို႔ အျပင္​​ေရာက္​ သြား​ေတာ့ Luhan တလွမ္​းခ်င္​း Sehun ကုတင္​ဆီကို ​ေလွ်ာက္​သြားတယ္​.. သူတို႔ မ​ေတြ႕ ရတာ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ႐ွိ​ေနၿပီလဲ? ​ေတြ႕မယ္​့ ​ေတြ႕​ေတာ့လည္​း ..ဒီလို ပံုစံ မ်ိဳး နဲ႔လား..သူ ဘယ္​​ေလာက္​ ​ေတာင္​ ငိုခဲ့ရ သလဲ? ငိုရ လြန္​းလို႔ မ်က္​လံုး ​ေတြလည္​း မို႔အစ္​ ​ေနၿပီ​ေလ..

Sehun ကုတင္​​ေဘးမွာ ရပ္​ရင္​း..

" ဘာလို႔ ဒီလို လုပ္​ရတာလဲ?" အသက္​မပါ သလို ​ေလသံ မ်ိဳးနဲ႔ Luhan ​ေမးလိုက္​​ေတာ့..

" ကိုယ္​..ကိုယ္​.."

* ခြပ္​ *

Sehun လည္​သြားတဲ့ သူ႔ မ်က္​ႏွာ ကို ျပန္​လွည္​့ရင္​း သူ႔ပါးကို ကိုင္​ကာ Luhan ကို ၾကည္​့မိတယ္​.. Luhan သည္​လည္​း Sehun ကို ထိုးၿပီးမွာပဲ မ်က္​ရည္​ ​ေတြက်လာ ၿပီး..

" WAE?? မင္​းရဲ႕ ကိုယ္​ဝန္​ ကို လြယ္​ထားရတဲ့ငါ.. ​ေမြးခါနီး လူတ​ေယာက္​ကို ဘာမဟုတ္​တဲ့ မိန္​းမ တ​ေယာက္​ အတြက္​နဲ႔ ရက္​ရက္​စက္​စက္​ စြန္​႔ပစ္​ခဲ့တယ္​.. အခု အဲ့ဒီ မိန္​းမ က မင္​းကို စြန္​ ့ပစ္​ သြား​ေတာ့ မင္​းက ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ​ေသ​ေၾကာင္​းၾကံတယ္​..မင္​း မလြန္​လြန္​းဘူး လား ကြာ..ဟမ္​?
မင္​း စြန္​႔ပစ္​ လိုက္​တဲ့ငါ.. ဘယ္​​ေလာက္​ နာက်င္​ ခံစား ခဲ့ရ သလဲ မင္​း သိလား? ​
ေယာက်္​ား​ေလး ျဖစ္​ၿပီး ကိုယ္​ဝန္​​ေဆာင္​ ထားရတဲ့ ငါ့ကို ဝိုင္​းၾကည္​့ၾကတဲ့ အထင္​​ေသးတဲ့ မ်က္​လံုး ​ေတြကို..မင္​း ျမင္​ဖူးလား?
လူ​ေတြရဲ႕ အထင္​​ေသးမႈ ​ေတြ​ေၾကာင္​့ ဘာအလုပ္​မွ မရခဲ့တာ ​ေရာ သိလား?
ည ​ေအး​ေအး ခ်မ္​းခ်မ္​း မွာ တညလံုး အျပင္​မွာ အလုပ္​လုပ္​ရတဲ့ ကိုယ္​ဝန္​​ေဆာင္​သည္​ ရဲ႕ ခံစားခ်က္​ ကို ​ေရာ? မင္​းသိလား?
အိမ္​ျပန္​ရင္​ အႏၱရာယ္​ ​ေပါင္​းစံု ကို ​ေၾကာက္​​ေနရတဲ့ ဒုကၡ.. ကိုယ္​့ က​ေလး တခုခု မျဖစ္​​ေအာင္​ ကာကြယ္​ ရတဲ့ ဒုကၡ.. ကိုယ္​့ က​ေလး အတြက္​ ​ေတြးၿပီး ရင္​ပူ​ေနရတဲ့ ဒုကၡ ​ေတြကို မင္​း ခံစား ဖူးလား?
ငါ့ကို အမူးသမား ဓားနဲ႔ ထိုးလိုက္​တုန္​း က နာက်င္​ ရတယ္​..ငါ့ က​ေလး တခုခု ျဖစ္​ သြားမလား ဆိုၿပီး စိုးရိမ္​ ၿပီး နာက်င္​ ရတာ..မင္​းကပါ ငါ့ဖုန္​းကို မကိုင္​​ေတာ့..ငါ ပို နာက်င္​ ရတယ္​ သိလား Sehun?
ၿပီး​ေတာ့.. ၿပီး​ေတာ့ ​ေမြးလာ ကတည္​းက သူမ်ား က​ေလး​ေတြ နဲ႔မတူပဲ ..ခက္​ခက္​ခဲခဲ အသက္​႐ွင္​ ​ေနရတဲ့ သမီး​ေလး ကို ၾကည္​့ၿပီး နာက်င္​ ရတဲ့ ခံစား ခ်က္​မ်ိဳး မင္​း ခံစား ဖူးလား?
မင္​း မခံစား ဖူးပါဘူး.. သိမွာလည္​း မဟုတ္​ပါဘူး.. မင္​းက အစ ကတည္​းက ငါ့ကို ခ်စ္​ခဲ့တာ မွ မဟုတ္​ပဲ.. အဲ့ဒါက ငါ့ ဘဝမွာ အနာက်င္​ ရဆံုးပဲ SeHun မင္​းသိလား??? "

Babies Daddy (2016)Onde histórias criam vida. Descubra agora