You Are My Everything ~6

12.1K 767 45
                                    


Kris မနက္​ အိပ္ယာ ႏိုးႏိုး ခ်င္​း အရင္​ဆံုး လုပ္​ ​ေန က် အလုပ္​ တစ္​ခု က​ေတာ့..သူ႔​ေဘး မွာ Suho ႐ွိ ​ေန ​ေသး ရဲ႕ လား အရင္​ ၾကည္​့ ရတာ ပါ ပဲ..အခု လည္​း သူ႔ လက္​​ေမာင္​း ​ေပၚ မွာ အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ ​ေန တဲ့ Suho ကို ​ေတြ႕ ​ေတာ့ ျပံဳး လိုက္​ တယ္​.. သူ႔ လက္​​ေမာင္​း ​ေပၚ က Suho ​ေခါင္​း ​ေလး ကို အသာမ ကာ ​ေခါင္​းအံုး ​ေပၚ ​ေနရာ ​ေရႊ႕ ​ေပး လိုက္​ ပါ တယ္​ ..Suho ႏိုး ​ေတာ့ မႏိုး သြား ​ေပမဲ့ အနည္​းငယ္​ လႈပ္​ သြား ၿပီး ဆက္​ အိပ္​ ​ေန ပါ တယ္​..Kris လည္​း Suho ပါး​ေလး ကို နမ္​း လိုက္​ တယ္​.. ​ေနာက္​​ေတာ့ လည္​ပင္​း ​ေတြ..နားရြက္​ ​ေတြ အထိ ပါ မက်န္​ တို႔စိ တို႔စိ နဲ႔ လိုက္​ နမ္​း ​ေန ​ေတာ့ Suho အ​ေန ခက္​ လာ တယ္​ ..

" urghh..Kris ​ေတာ္​​ေတာ့ ကြာ..ဒီမွာ သူမ်ား အိပ္​ ​ေန တာ ကို လာ မ​ေႏွာင္​့ယွက္​ နဲ႔.. "

Suho ညည္​း သံ နဲ႔ အတူ ​ေျပာ လိုက္​ ​ေတာ့ Kris မ်က္​လံုး ျပဴး ကာ အံ့ဩ သြား ရတယ္​.. Suho က တခါမွ အခု လို မ​ေအာ္​ ဖူး ဘူး ​ေလ..

~~ သူ ငါ့ကို စိတ္​ တို ​ေန တာ လား??~~

Kris ​ေတြး လိုက္​ ၿပီး အိပ္ယာ ​ေပၚ က ဆင္​း ကာ မီးဖို ထဲ ဝင္​ သြား ပါ တယ္​.. ​ေရဘူး ထဲ က ​ေရ ကို ​ေမာ့ ​ေသာက္​ လိုက္​ ရင္​း ..ခုနက အ​ေၾကာင္​း က ​ေခါင္​း ထဲ က မထြက္​ ..

~~ သူ လည္​း အလုပ္​ မွာ ပင္​ပန္​း လို႔ ​ေန မွာ ပါ ~~ လို႔ ပဲ ျဖည္​့ ​ေတြး လိုက္​ ပါ ​ေတာ့ တယ္​.. ​ေနာက္​ ​ေတာ့ ​ေရခဲ ​ေသတၱာ ထဲ က bacon ကို ထုတ္​ ၿပီး ဒယ္​အိုး ထဲ ဆီ ထည္​့ ကာ ​ေၾကာ္​ လိုက္​ ပါ တယ္​.. ခဏ ၾကာ ​ေတာ့ ​ေၾကာ္​ ၿပီး သား bacon ​ေတြ ကို ပန္​းကန္​ ျပား ထဲ သပ္​သပ္​ရပ္​ရပ္​ ထည္​့ လိုက္​ တယ္​.. ၿပီး​​ေတာ့ ၾကက္​ဥ ၄လံုး ယူ ကာ ထပ္​ ​ေၾကာ္​ လိုက္​ ျပန္​ ပါ တယ္​.. bacon ​ေဘး မွာ ၾကက္​ဥ ​ေၾကာ္​ ​ေလး ​ေတြ ကို လွလွပပ ​ေလး ထည္​့ လိုက္​ ပါ တယ္​.. အားလံုး ၿပီး​ေတာ့ သူ လုပ္​ ထား တာ ​ေတြ အကုန္​ ျပန္​ သိမ္​း ၿပီး ဒယ္​အိုး ​ေလး ကို ျပန္​ ​ေဆး ထား လိုက္​ ပါ တယ္​.. သူ Suho ကို သြား ႏိႈး မယ္​့ အခ်ိန္​ မွာ ပဲ..အိပ္​ခ်င္​ မူးတူး နဲ႔ Suho ​ေလွ်ာက္​ လာ တာ ကို ​ေတြ႕ လိုက္​ ရပါတယ္​..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now