You Are My Everything ~9

10.7K 702 19
                                    

Ding Dong~~

Bell သံ ​ေၾကာင္​့ SeulBi တံခါး သြား ဖြင္​့ ​ေပး ​ေတာ့ ..တကိုယ္​ လံုး စိုရႊဲ ကာ ခိုက္​ခိုက္​ တုန္​ ​ေအာင္​ ခ်မ္​း ​ေန တဲ့ ChanYeol ဝင္​ လာ ပါ တယ္​..

" ChanYeol_ah..သား ဘယ္​လို ျဖစ္​ လာ ရတာ လဲ ကြယ္​..?" SeulBi သူမ သား ကို ဖက္​ ထား လိုက္​ တယ္​.. ChanYeol မ်က္​လံုး ​ေတြ ပါ မက ႏွာ​ေခါင္​း နဲ႔ နားရြက္​ ​ေတြ ပါ နီရဲ ​ေန တယ္​.. မ်က္​ႏွာ ​ေလး က အားယူ ကာ ျပံဳး လိုက္​ ၿပီး သူ႔ omma ကို ၾကည္​့ ကာ..

" omma..သား ​ေလ..ဒီ​ေန႔ ဘယ္​သူ႔ ကို ​ေတြ႕ ခဲ့ တယ္​ ထင္​လဲ ? ဟင္​? " ​ေျပာ ရင္​း မ်က္​ရည္​ မ်ား ထပ္​ က် လာ တယ္​..

" omma..သား​ေလ.. Baek တို႔ သားအဖ ကို ​ေတြ႕ ခဲ့ တယ္​ သိလား "

" အဲ့ဒါ နဲ႔ သားက ဘာ လို႔ ဒီလို ပံုစံ ျဖစ္​ လာ ရတာ လဲ"

SeulBi က ChanYeol ကို sofa မွာ ထိုင္​ ခိုင္​း လိုက္​ ၿပီး သူမ သား ဆက္​ ​ေျပာ မွာ ကို နား​စြင္​့ ​ေန လိုက္​ ပါ တယ္​..ဒါ​ေပမဲ့ ChanYeol က omma ​ေမး တာ ကို မ​ေျဖ ပဲ..

" omma..သူတို႔ ​ေလး ​ေတြ က လမ္​း ​ေတာင္​ ​ေလွ်ာက္​ တတ္​ ​ေန ၿပီ သိလား..BaekHee ​ေလး ဆို စကား ​ေတာင္​ ​ေျပာ တတ္​ ​ေန ၿပီ..appa တဲ့.."

ChanYeol မ်က္​ရည္​ ​ေတြ တြင္​တြင္​စီး ကာ ​ေျပာ ​ေန ​ေပမဲ့ သူ ျပံဳး ​ေန ဆဲ ပါ..

" ChanYeol_ah..omma ကို ​ေသခ်ာ ​ေျပာ ျပ စမ္​း ပါ .."

" သူတို႔ က​ေလ..Baek နဲ႔ တူ တာ သိလား omma..သား နဲ႔ မတူ ၾက ဘူး..ahh..ဒါ​ေပမဲ့ BaekHee ​ေလး က​ေလ..သား လိုပဲ ပိုး ​ေကာင္​ ​ေလး ​ေတြ ကို ​ေၾကာက္​ တတ္​ တယ္​.. ၿပီး​ေတာ့ ၂​ေယာက္​ လံုး က သား လို ပဲ vanilla muffin ဆို သိပ္​ ႀကိဳက္​ တာ..သား နဲ႔ တူ တယ္​ ​ေနာ္​.."

သူ ထပ္​ ငို မိ ျပန္​ ၿပီ ​ေလ..ဘယ္​လို မွ မခံစား ႏိုင္​ ဘူး..

" ChanYeol.. သား ရယ္​ စိတ္​ ထိန္​း ဦး မွ ​ေပါ့..ျပန္​ ​ေန ​ေကာင္​း လာ တာ မွ ဘယ္​​ေလာက္​ မွ မ႐ွိ ​ေသး တဲ့ ဟာ ကို..ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ထပ္​ မႏိွပ္​ စက္​ ခ်င္​ ပါ နဲ႔.. "

SeulBi လည္​း ChanYeol ရဲ႕ မ်က္​ရည္​ ​ေတြ ကို သုတ္​ ​ေပး ရင္​း ​ေျပာ လိုက္​ ​ေပမဲ့ ..ကိုယ္​့ မ်က္​စိ ​ေ႐ွ႕ မွာ ကိုယ္​့ သား က အခု လို ​ေတြ ျဖစ္​ ​ေန ​ေတာ့ သူမ လည္​း မ်က္​ရည္​ က် မိ တာ ​ေပါ့..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now