You Are My Everything ~20

10.4K 649 33
                                    


SuHo မ်က္​လံုး ေတြ ပြင့္လာ ေတာ့ သူ႔ေဘး နားမွာ အိပ္ေပ်ာ္ ေနတဲ့ BaekHyun ကို ေတြ႕ လိုက္ရပါတယ္..

" BaekHyun _ah.." SuHo ေျခာက္ကပ္ ေနတဲ့ လည္ပင္း ထဲက ထြက္လာ တဲ့ အသံ နဲ႔ ေခၚ လိုက္ေတာ့ ..လူနာ ကုတင္ ေပၚ ေမွာက္အိပ္ ေနတဲ့ Baek လည္း ႏိုး လာၿပီး SuHo ကို ထထိုင္​ ႏိုင္ဖို႔ ကူညီ ေပး လိုက္ပါတယ္..

" SuHo hyung.. လႈပ္လႈပ္႐ွား႐ွား သိပ္ မလုပ္ ပါ နဲ႔ ဦး..hyung စိတ္ ပင္​ပန္​းလို ့ ျဖစ္တာ တဲ့ ဆရာဝန္ ႀကီးက ေျပာ တယ္.."

Baek ေျပာတာ ကို ေသခ်ာ အာရံု မရ..ေဘး ပတ္ဝန္းက်င္ ကို လွည့္ၾကည့္ ၿပီး သူ ေရာက္ ေနတဲ့ ေနရာ က ​ေဆးရံု ခန္း တခု ဆိုတာကို သိသြား ေတာ့..

" ဘာေတြ ျဖစ္ ကုန္တာလဲ Baek..Kris..Kris ေရာ?"

" hyung အရမ္း ပင္ပန္း ၿပီး ေမ့လဲ သြားတာေလ..Kris ကေတာ့ ခုထိ သတိျပန္ မရ ေသးဘူး.." BaekHyun က ကုတင္ စြန္းေလး မွာ ဝင္ထိုင္ ရင္း ေျပာ လိုက္ပါတယ္..

" Kris...သူ.." SuHo လည္း ခုမွပဲ အေျခအေန ေတြကို ျပန္ သတိရ သြားၿပီး ႐ုတ္​တရက္ ဆိုသလိုပဲ သူ႔ လက္မွာ သြင္းထား တဲ့ ေဆးပိုက္ ကို ျဖဳတ္ ပစ္လိုက္ကာ ကုတင္​ ေပၚ ကေန ဆင္း ၿပီး အခန္းထဲ ကေန ထြက္သြားတာ BaekHyun ေတာင္ လိုက္မမွီ လိုက္ပါ..

ခ်စ္ရသူ အတြက္ ပူပန္ ရတဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ ဖိနပ္ ေတာင္ မစီး ႏိုင္ပဲ ေျပးထြက္ လာမိတာ..BaekHyun ရဲ႕ ေခၚသံ ေတြကို လည္း သူ မၾကား ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ၿပီး counter မွာ သူသိ ခ်င္တဲ့ Kris ရဲ႕ အခန္း နံပါတ္ ကို အေျပးေလး ေမးလိုက္ ပါတယ္..သိရၿပီ ဆိုတာ နဲ႔ ခ်က္ခ်င္း အခန္းေ႐ွ႕ ကို အေရာက္ သြား မိပါတယ္..

Kris ႐ွိေန တဲ့ အခန္း ေ႐ွ႕ ေရာက္ေတာ့ သူ တံခါးေလး ကို အသာ ဖြင့္ကာ ဝင္လိုက္ပါတယ္.. အျမဲ လိုလို သူမ်ား ေတြထက္ အဆတရာ ေလာက္ သန္႔ျပန္႔ ကာ ေခ်ာေမာ ေနတဲ့ သူ႔ ခ်စ္သူက ခုေတာ့ ​ေဆးရံု က လူနာ ကုတင္ ေပၚမွာ ဒဏ္ရာ အခ်ိဳ႕ နဲ႔ သတိလစ္​ ေနတယ္ေလ..

အသက္႐ွင္ ဖို႔ ရာခိုင္​ႏႈန္​း က ဘယ္ေလာက္ပဲ နည္းနည္း.. သူ ယံုၾကည္​ ေနတာ တခုက Kris သူတို႔..ဟုတ္တယ္..သူ နဲ႔ သူတို႔ က​ေလး​ေလး ဆီကို မေရာက္ ေရာက္ ေအာင္ျပန္လာ မယ္ ဆိုတာပါပဲ..SuHo Kris နားကို ေလွ်ာက္ သြားလိုက္ၿပီး Kris လက္ကို ဆုပ္​ကိုင္​ လိုက္တယ္..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now