Chapter _15

15.6K 1K 9
                                    


JongIn ၁​ေယာက္​ JongSoo ​ေလး ငိုသံ ​ေၾကာင္​့ အိပ္​ ​ေန ရာ က လန္​႔ ႏိုး လာ တယ္​.. ​ေဘး ကို ၾကည္​့ လိုက္​ ​ေတာ့ KyungSoo ကလည္​း ႏွစ္​ႏွစ္​ၿခိဳက္​ၿခိဳက္​ ကို အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ ​ေန တယ္​ ​ေလ..

" umm..Soo ကလည္​း သား ​ေလး ငို ​ေန တာ မၾကား ဘူး လား မသိ ဘူး.." ​ေျပာ လိုက္​ ရင္​း သူ႔ ခါး မွာ ဖက္​ ထား တဲ့ Soo လက္​ ​ေလး ကို အသာ ဖယ္​ ကာ အိပ္​ယာ ​ေပၚ က ထလိုက္​ တယ္​..

ကုတင္​ ​ေပၚ က ဆင္​း ကာ JongSoo ​ေလး ရဲ႕ ပုခက္​ ဆီ သြား ၿပီး ၾကည္​့ လိုက္​ တယ္​.. JongSoo ​ေလး က မ်က္​လံုး ​ေတြ မွိတ္​ ထား ဆဲ..ဒါ​ေပမဲ့ အသည္​းအသန္​ ငို ​ေန တယ္​.. ၾကည္​့ ရတာ အိပ္​မက္​ ဆိုး ​ေတြ မက္​ ​ေန တယ္​ ထင္​ပ..JongIn လည္​း သူ႔သား ​ေလး ကို ​ေကာက္​ခ်ီ လိုက္​ ၿပီး ​ေခ်ာ့ ျမဴ လိုက္​ တယ္​..

" shuu..သား ရယ္​ တိတ္​ ပါ ကြာ..appa ႐ွိ တယ္​ ​ေနာ္​..tsk tsk tsk..tsk tsk..တိတ္​ ​ေနာ္​..appa ႐ွိ တယ္​ " JongIn လည္​း က​ေလး ကို ခ်ီကာ အငို တိတ္​ ​ေအာင္​ အခန္​း ထဲ မွာ ပတ္​ ​ေလွ်ာက္​ ရင္​း ​ေခ်ာ့ သိပ္​ ​ေန ပါ တယ္​..

ခဏၾကာ ​ေတာ့ JongSoo ​ေလး အငို တိတ္​ သြား ကာ ျပန္​ အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ သြား ပါ တယ္​.. အဲ့​ေတာ့ မွ JongIn လည္​း သက္​ျပင္​းခ် ႏိုင္​ ​ေတာ့ တယ္​.. က​ေလး ကို အသာ ​ေလး ခ်ီကာ သူတို႔ ကုတင္​ ဆီိ ​ေလွ်ာက္​ လာ ၿပီး ကုတင္​ ​ေပၚ အသာ ​ေလး လွဲ လိုက္​ တယ္​.. JongSoo ​ေလး ကို ​ေတာ့ သူ႔ ရင္​ဘတ္​ ​ေပၚ ​ေမွာက္​ လ်က္​ ​ေလး တင္​ ထား လိုက္​ တယ္​.. လက္​ ​ေလး ​ေတြ ​ေျခ​ေထာက္​ ​ေလး ​ေတြ ကားၿပီး ​ေမွာက္​လ်က္​ ​ေလး အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ ​ေန တဲ့ သူ႔ သား ​ေလး ႏွဖူး ကို နမ္​း လိုက္​ ၿပီး..​ေဘး မွာ အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ ​ေန တဲ့ Soo ကို ၾကည္​့ ကာ ျပံဳး လိုက္​ တယ္​..

"JongSoo_ah..သား ရဲ႕ omma က ပင္​ပန္​း ​ေန ႐ွာ တာ..အဲ့ဒါ ​ေၾကာင့္ သား ကို ​ေခ်ာ့ မသိပ္​ ​ေပး ႏိုင္​ တာ ပါ.." JongSoo ရဲ႕ ​ေက်ာ ျပင္​ ​ေလး ကို ပြတ္​သပ္​ ​ေပး ရင္​း တိုးတိုး ​ေျပာ ​ေန တယ္​..

အခု ဆို JongSoo ​ေလး ​ေမြး ထား တာ ၁လ ​ေတာင္​ ႐ွိ ​ေတာ့ မယ္​ ​ေလ..JongSoo ​ေလး က အခု လို ပဲ ည ဆို ထထ ငို တတ္​ တယ္​.. အဲ့လို အခ်ိန္​ ဆို ၂​ေယာက္​ သား အလုပ္​ ႐ႈပ္​ ပီ ​ေလ..JongIn က Soo ကို အိပ္​ ခိုင္​း ကာ သူ ၾကည္​့ မယ္​ ​ေျပာ သလို..Soo ကလည္​း သူ ပဲ ၾကည္​့ မယ္​ JongIn ကို ​ေတာ့ အိပ္​ ပါ ဆို ၿပီး..​ေျပာ ရ ​ေပ မယ္​့ ​ေနာက္​ဆံုး JongIn ကပဲ အိပ္​ ​ေပ်ာ္​ သြား တတ္​ တာ ပါ..မ​ေန႔ညက လည္​း Soo ပဲ ​ေစာင္​့ ၾကည္​့ ထား တာ ဆို ​ေတာ့ အိပ္​​ေရး ပ်က္​ ​ေန တာ ​ေၾကာင့္ အခု မႏိုး တာ ပါ..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now