You Are My Everything ~12

10.7K 789 26
                                    


" မဂၤလာပါ ႐ွင္​့..ဘာမ်ား လိုအပ္​ ပါ သလဲ ႐ွင္​?"

ChanYeol က​ေလး ပစၥည္​း ဆိုင္​ထဲ ဝင္​ လိုက္​တာ နဲ႔.. အထဲမွ ဝန္​ထမ္​း အမ်ိဳးသမီး တ​ေယာက္​ က ျပဴငွါစြာ ႏႈတ္​ဆက္​ တယ္​..ChanYeol ျပံဳးျပ လိုက္​ ကာ..

" ဟုတ္​ကဲ့.. ကြၽန္​​ေတာ္​့ က​ေလး...​ေအာ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ သူငယ္​ခ်င္​း က​ေလး အတြက္​ အက်ႌ ​ေလး ​ေတြ လို ခ်င္​ လို႔ပါ.."

" ဟုတ္​ကဲ့.. က​ေလး က ဘယ္​ အရြယ္​ လဲ ႐ွင္​့ "

" ၁ႏွစ္​ နဲ႔ ၅လ သား ​ေလာက္​ အရြယ္​ ​ေလးပါ.." ChanYeol ဘယ္​​ေတာ့ မွ မ​ေမ့ တဲ့ အရာ ​ေလး တစ္​ခု ကို တန္​း ​ေျပာ လိုက္​ ပါတယ္​..ကိုယ္​့ က​ေလး ဘယ္​ အရြယ္​ လဲ ကိုယ္​ သာ အသိ ဆံုး မလား..

" ​ေအာ္​..ဟုတ္​ကဲ့.. က်မ နဲ႔လိုက္​ ခဲ့ ပါ ​ေနာ္​.." ဆိုကာ ထို အမ်ိဳးသမီး က က​ေလး​ေလး ​ေတြ အက်ႌ ခ်ည္​းပဲ ႐ွိတဲ့ ဘက္​ကို ​ေခၚ သြား ပါတယ္​..

" ဒါ​ေလး ​ေတြ က​ေတာ့ ၁ႏွစ္​ နဲ႔ ၂ႏွစ္​ ၾကား က​ေလး ​ေတြ ဝတ္​ လို႔ ရပါတယ္​.."

႐ွင္​းျပ ​ေန ​ေတာ့ ChanYeol ​ေခါင္​း ​ေလး ညိတ္​ ကာ နား​ေထာင္​ လိုက္​ တယ္​..

" ဟုတ္​ကဲ့.. ​ေသခ်ာ စိတ္​ႀကိဳက္​ ၾကည္​့ ပါ ​ေနာ္​..လိုအပ္​ တာ ႐ွိ ရင္​ က်မ ဟို ဘက္​ မွာ ႐ွိ ​ေန ပါတယ္​.."

" ahh nae..​ေက်းဇူးပါ ​ေနာ္​.."

ထို အမ်ိဳးသမီး ထြက္​ သြား ​ေတာ့ ChanYeol အက်ႌ ​ေလး ​ေတြ ကို ၾကည္​့ လိုက္​ ပါတယ္​..အဲ့ဒီမွာ ပဲ သူ႔ မ်က္​လံုး ထဲ ဝင္​လာတာက ..

' I LOVE MY MOM ´ဆိုတဲ့ အက်ႌ ​ေလး..သူ မွတ္​မိ ​ေနပါ​ေသး တယ္​..သူတို႔ က​ေလး​ေလး ​ေတြ ႐ွိ ​ေန ၿပီ ဆိုတာ သိၿပီး တဲ့ ​ေနာက္​ BaekHyun ဝယ္​လာတဲ့ အက်ႌ ​ေလး..အဲ့တုန္​း က​ေတာ့ ' I LOVE MY DAD ´ ဆိုတာ ​ေလးပါ..သူ ဒီ ပံုစံ အက်ႌ ​ေလး ၂ထည္​ ယူ လိုက္​ ပါတယ္​.. ၁ထည္​ က အျပာ​ေလး..​ေနာက္​ ၁ထည္​ က​ေတာ့ ပန္​း​ေရာင္​ ​ေလး ​ေပါ့..

​ေနာက္​ထပ္​ ထပ္​ ၾကည္​့ လိုက္​ ​ေတာ့ ​ေတြ႕ ျပန္​ ပါၿပီ..အျဖဴ​ေရာင္​ ဂါဝန္​ ​ေလး..သူ႔ ​ေဘးမွာ ​ေတာ့ ႐ွပ္​လက္​တို ​ေလး နဲ႔ ​ေအာက္​က pant အနက္​​ေရာင္​ ​ေလး..suspender ​ေလး​ေတာင္​ ပါပါ​ေသးတယ္​..သူ ျပံဳး လိုက္​ ၿပီး..

Babies Daddy (2016)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora