You Are My Everything ~ 42 [Final]

15.5K 651 62
                                    


[ A/N ...

' Babies Daddy ´ ကိုအား​ေပးခဲ့ၾကတဲ့ ယပ္​​ေတာင္​​ေလးမ်ားကို အထူး​ေက်းဇူးတင္​႐ွိ​ေၾကာင္​း အရင္​ဆံုး​ေျပာပါ​ေစ 🙏🙏 ...

႐ွည္​လ်ား​ေထြျပားၿပီး ႐ႈပ္​႐ွက္​ခတ္​​ေနတဲ့.. အ​ေနာ္​့ရဲ႕ ယုတၱိမရွိ ​ေပါ​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​လို႔ သတ္​မွတ္​ခံရတဲ့ ဒီ fic ​ေလးဟာ ဒီအပိုင္​းၿပီးရင္​ ၿပီးဆံုးပါၿပီလို႔ ..ဒီအပိုင္​း​ေလးဟာလည္​း တကယ္​​ေတာ့ မူရင္​းထဲမွာ မပါပါဘူး.. reader ​ေလးမ်ားအတြက္​ အ​ေနာ္​့ဘာသာထပ္​​ေရးထားတာပါ..😁😁 အစက​ေနအဆံုး စိတ္​႐ွည္​႐ွည္​နဲ႔ ​ေစာင္​့ၿပီးအား​ေပးၾကတဲ့ ယပ္​​ေတာင္​​ေလးမ်ားကို အရမ္​းခ်စ္​ပါတယ္​ 😚😚

​ေနာက္​တခု​ေျပာခ်င္​တာက​ေတာ့.. ဒီ fic ​ေလးဟာ စိတ္​ကူးယဥ္​သက္​သက္​မို႔ Mpreg ​ေတြထည္​့​ေရးရတာပါ.. ☺☺ ကိုယ္​့ရဲ႕ fic ​ေဝဖန္​အၾကံ​ေပးခံရတာလည္​း တကယ္​ဝမ္​းသာမိပါတယ္​ ☺☺ .. reader ​ေလးမ်ားရဲ႕ စိတ္​ထဲမွာ ဖတ္​ရင္​းနဲ႔ နားမလည္​တာတို႔.. ဖတ္​ရတာ အဆင္​မ​ေျပျဖစ္​လာတာတို႔ ႐ွိရင္​ အားမနာတမ္​း ​ေမးျမန္​း​ေဝဖန္​လို႔ရပါတယ္​​ေနာ္​ ☺☺.. အ​ေနာ္​ စိတ္​မဆိုးတတ္​သလို မာနလည္​းမႀကီးတတ္​ပါဘူး 😊😊..

အခ်ိန္​မအားတာ​ေၾကာင္​့ သူမ်ား​ေတြလို ပံုမွန္​ update မလုပ္​​ေပးႏိုင္​တာကို အရမ္​းအားနာမိပါတယ္​.. အခ်ိန္​ရရင္​ ရသလို update ​ေတြ အသစ္​​ေတြဖန္​တီးသြားမွာပါ.. အ​ေရးအသားကိုလည္​း မႀကိဳက္​တာ႐ွိရင္​ ​ေျပာပါ​ေနာ္​.. အ​ေနာ္​ႀကိဳးစားၿပီး ​ေရး​ေနပါတယ္​.. အ​ေကာင္​းဆံုး​ေတြနဲ႔ မယွဥ္​ႏိုင္​​ေပမဲ့.. အ​ေကာင္​းဆံုး​ေတြကို အတုယူၿပီး ႀကိဳးစား​ေနပါတယ္​လို႔ 🙏🙏...

                                                                          .............  KN..... ]

================================

" ငါ... ငါ.... ငါမယံုဘူး JongSoo.. ငါမယံုရဲဘူး.. မင္​းခဏတာ စိတ္​ကစားခဲ့တာဆိုရင္​ ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ.. ​ေနာက္​ဆံုး ငါပဲ ရင္​ကြဲရဦးမွာ .. ဟင္​့အင္​း.. ငါ မယံုဘူး .. ငါ့မွာ ​ေ႐ွ႕က နမူနာ​ေတြ႐ွိတယ္​.. SeHun samcheon ဆို LuLu samcheon ကို ပစ္​ၿပီး ​ေနာက္​တ​ေယာက္​႐ွာခဲ့​ေသးတာ.. ၿပီး​ေတာ့..ၿပီး​ေတာ့ Appa.. Appa တုန္​းကလည္​း ငါတို႔ကို ပစ္​ထားခဲ့တယ္​.. ငါ့အလွည္​့က်ရင္​လည္​း..အဲ့လို​ေတြျဖစ္​လာမွာ ငါ​ေၾကာက္​တယ္​.. ငါမယံုဘူး JongSoo... "

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now