You Are My Everything ~17

12.1K 777 8
                                    

Club တြင္​ က်န္​ ခဲ့ ​ေသာ သူမ်ား က​ေတာ့...

Luhan တ​ေယာက္​ ထဲ Dance floor ​ေပၚမွာ က​ေနတယ္​..႐ုတ္​တရက္ အ​ေနာက္​ က​ေန တစံုတ​ေယာက္​ က ဖက္​လိုက္​တာ ကို ခံစား လိုက္​ ရ​ေတာ့ SeHun ပဲ ထင္​ၿပီး ဘာမွ မ​ေျပာ ပဲ ဆက္​ က​ေနပါတယ္​..ဒါ​ေပမဲ့ အ​ေနာက္​က ထိုသူ ရဲ႕ လက္​​ေတြ က LuHan ရဲ႕ တင္​ပါး ​ေတြ ကို ဖ်စ္​ညႇစ္​ လိုက္​ တာ ​ေၾကာင္​့ LuHan လည္​း အ​ေနာက္​ ကို လွည္​့ကာ..

" SeHunnie ဘယ္​လို ျဖစ္​..ဟင္​.. ခင္​မ်ား ဘယ္​သူ လဲ..ဖယ္​​ေပး ..က်ဳပ္​ကို လႊတ္​ .."

Luhan ထင္​ထား ခဲ့ တာ SeHun.. ဒါ​ေပမဲ့ SeHun မဟုတ္​ပဲ တျခား တ​ေယာက္​ ျဖစ္​ ​ေနတယ္​..သူ ႐ုန္​း ​ေပမဲ့ ထိုလူ က မလႊတ္​ ​ေပးပဲ အတင္​း ဖက္​ထားကာ လက္​​ေတြ ကလည္​း တင္​ပါး ​ေတြ ကို မလႊတ္​ ​ေပး ပါ..

" hey pretty boy..ကိုယ္​ မင္​းရဲ႕ တင္​ပါး လံုးလံုး အိအိ ​ေလး ကို အရမ္​း ႀကိဳက္​တယ္​ ကြာ..​ေျပာရင္​း ​ေတာင္​ လိုခ်င္​လာၿပီ.." ရမၼက္​ ဆန္​ တဲ့ စကား ​ေတြ ​ေျပာ ၿပီး LuHan လည္​ပင္​း ကိုလည္​း ဆုပ္​နမ္​း ​ေနတယ္​..LuHan ​ေအာ္​ကာ အကူအညီ ​ေတာင္​း ပါတယ္​..ဒါ​ေပမဲ့ သီခ်င္​းသံ က အရမ္​း က်ယ္​​ေလာင္​ ​ေနတာ ​ေၾကာင္​့ သူ႔ အသံ ​ေလးက အရာ မ​ေရာက္​ ပါ..အားလံုး လိုလို က ဖက္​လဲ တကင္​း ..ပြတ္​သီးပြတ္​သပ္​ အ​ေနအထား ​ေတြ နဲ႔ က​ေန ၾကတာ ​ေၾကာင္​့ သူ အႏိုင္​က်င္​့ ခံ ​ေနရတာ ကိုလည္​း ဘယ္​သူ မွ မရိပ္​မိ ပါ..

" SeHun_ah..SEHUN!! "

SeHun က toilet သြားတာ ​ေၾကာင္​့ ထိုလူ အခြင္​့အ​ေရး ရသြားတာ ပါ..

"Uhh..SeHun_ah..က်ဳပ္​ကို လႊတ္​ လို႔ ​ေျပာ ​ေနတယ္​ ​ေလ..uhh.." LuHan ရဲ႕ ​ေအာက္​ပိုင္​း ကို ပြတ္​သပ္​ ​ေန​ေတာ့ သူ ​ေယာင္​မွားကာ SeHun နာမည္​ ကိုပဲ ညည္​း မိတယ္​..

" baby ..ကိုယ္​့ နာမည္​ ကိုပဲ ညည္​း ပါကြာ.." ​ေလသံ နဲ႔ ​ေျပာၿပီး LuHan ရဲ႕ နားရြက္​ ​ေတြ ကို နမ္​း လိုက္​ ျပန္​ ပါတယ္​..

႐ုတ္​တရက္ ထိုလူ Luhan ဆီမွ ဆြဲခြာ ခံ လိုက္​ ရတယ္​..

" SeHun_ah.." LuHan လည္​း အခုမွ ကယ္​တင္​႐ွင္​ ​ေရာက္​ လာ သည္​့ အလား ..ငို​ေတာ့ မယ္​့ မ်က္​ႏွာ ​ေလး နဲ႔ SeHun အ​ေနာက္​ထဲ မွာ ဝင္​ပုန္​း တယ္​..

Babies Daddy (2016)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon