Chapter _16

14.7K 959 11
                                    


ChanYeol.. BaekHyun အခန္​း ထဲ က လက္​ ကိုင္​ ပဝါ အသစ္​ တစ္​ ထည္​ ထပ္​ သြား ယူ လိုက္​ ပါ တယ္​.. ChanHyun ​ေလး က ႏို႔ ​ေသာက္​ ၿပီး တာ နဲ႔ သူ႔ ရင္​ဘက္​ ​ေပၚ က သ​ေရခံ ​ေလး ကို ဆြဲ ခြၽတ္​ ၿပီး လႊင္​့ ပစ္​ လိုက္​ တယ္​ ​ေလ..

Yeol ဘီ႐ို ကို ဖြင္​့ လိုက္​ ​ေတာ့ က​ေလး အသံုး အ​ေဆာင္​ ပစၥည္​း ​ေတြ က ​ေသ​ေသသပ္​သပ္​ သူ႔ ​ေနရာ နဲ႔ သူ အစီအရီ .. ဒုတိယ ထပ္​ က လက္​ ကိုင္​ ပဝါ ​ေလး ကို ယူ လိုက္​ တယ္​.. ႐ုတ္​တရက္​ ဆို သလို Yeol မ်က္​လံုး ​ေတြ က အ​ေပၚ ဆံုး ​ေထာင္​့ မွာ ကပ္​ ထား တဲ့ box ​ေလး ကို သတိ ထား မိ သြား တယ္​.. အဲ့ဒါ နဲ႔ သူ box ​ေလး ကို ယူ ၿပီး ဖြင္​့ ၾကည္​့ လိုက္​ မိ တယ္​.. တၿပိဳင္​နက္​တည္​း မွာ ပဲ သူ ပါးစပ္​ အ​ေဟာင္​း သား နဲ႔ အံ့ဩ မႈ ​ေတြ က အျပည္​့ ျဖစ္​ သြား ခဲ့ တယ္​..

Box ထဲ မွာ ..သူ ငယ္​ငယ္​ က ပံု ​ေတြ..တခ်ိဳ႕ ပံု ​ေတြ ဆို သူ ကိုယ္​တိုင္​ ​ေတာင္​ မမွတ္​ မိ ပါ..ပံု ​ေတြ ကလည္​း သူ႔ကို ၁​ေယာက္​ ​ေယာက္​ က ခိုး ႐ိုက္​ ထား သလို ပါ ပဲ..

" Yeol..မ​ေတြ႕ ​ေသး ဘူး လား ကြာ..?" Baek အသံ ၾကား မွ သူ box ​ေလး ကို ​ေသခ်ာ ျပန္​ ပိတ္​ လိုက္​ ၿပီး..

" ​ေတြ႕..​ေတြ႕ ပီ babe..လာ ၿပီ.." box ​ေလး ကို သူ႔ ​ေနရာ သူ ​ေသခ်ာ ျပန္​ ထား ခဲ့ လိုက္​ တယ္​.. ဧည္​့ခန္​း ထဲ ​ေရာက္​ ​ေတာ့ Baek လက္​ ထဲ ကို လက္​ ကိုင္​ ပဝါ ​ေလး ထည္​့ ​ေပး လိုက္​ တယ္​.. Baek က wet tissue ​ေလး နဲ႔ ChanHyun ​ေလး ရဲ႕ ​ေပပြ ​ေန တဲ့ ပါးစပ္​ ​ေလး ကို သုတ္​ ​ေပး ​ေန တယ္​ ​ေလ...ၿပီးမွ လက္​ ကိုင္​ ပဝါ နဲ႔ သုတ္​ မယ္​ ​ေပါ့.. ဒါ​ေပမဲ့ ​ေတာ္​​ေတာ္​ ​ေပပြ ​ေန ၿပီ ဆို ​ေတာ့..

" Aigoo.. မရ ​ေတာ့ ဘူး..​ေရ ခ်ိဳး ​ေပး မွ ျဖစ္​ မယ္​..Yeol ..သားသား ကို ခဏ ၾကည္​့ ​ေပး ထား ဦး..BaekHee ​ေလး ႏိုး လာ ရင္​ ၂​ေယာက္​ လံုး ကို သန္​႔႐ွင္​း ​ေပး ရ မယ္​.." Baek က Channie ​ေလး ကို ChanYeol လက္​ ​ေပၚ တင္​ ​ေပး လိုက္​ ​ေတာ့..Yeol ကလည္​း ဂ႐ုစိုက္​ ၿပီး ​ေသခ်ာ ခ်ီ လိုက္​ တယ္​.. သူ႔ လက္​ ထဲ ​ေရာက္​ လာ တဲ့ သားသား ​ေလး က သူ႔ကို ၾကည္​့ ၿပီး ျပံဳး ျပ ​ေန တယ္​ ​ေလ..

" wuri Channie ​ေလး က ဘာ လို႔ ျပံဳး ​ေန တာ လဲ ကြ? ..​ေဟ..appa ကို မျမင္​ ဖူး ဘူး လား.." Yeol က သားသား ရဲ႕ ႏွာ​ေခါင္​း ​ေသး​ေသး​ေလး ကို အသာ ​ေလး ညႇစ္​ ကာ စလိုက္​ ​ေတာ့..ChanHyun ​ေလး က ပါးစပ္​ ​ေလး ဟကာ သမ္​း ျပန္​ တယ္​..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now