Chapter _9

15.9K 1.2K 17
                                    


KyungSoo ၁​ေယာက္​ Oven ထဲက pizza ကို ထုတ္​ ကာ စားပြဲ ​ေပၚ တင္​ လိုက္​ ပါ တယ္​.. Pizza ကို ၾကည္​့ ​ေန ရင္​ ႐ုတ္​တရက္​ သူ႔ ​ေယာက်္​ား ကို သတိရ သြား ၿပီး ျပံဳး မိ ပါ တယ္​..ကိုယ္​ဝန္​ ​ေဆာင္​ သည္​ ျဖစ္​ တဲ့ သူက ခ်ဥ္​ခ်င္​း မတက္​ ရပဲ JongIn က ခ်ဥ္​ခ်င္​းတက္​ တာ ​ေၾကာင့္ သူတို႔ ဒီ ရက္​ ပိုင္​း မွာ pizza နဲ႔ ပဲ ၂ပါး သြား ​ေန ရတာ ပါ..Soo ပန္​းကန္​ ထဲ က pizza ​ေလး ကို တဖဲ့ စား ​ေန တုန္​း ..

" ျပန္​ လာ ပါ ပီ.." ဆို တဲ့ အသံ ​ေလး နဲ႔ အတူ JongIn အိမ္​ ထဲ ​ေရာက္​ လာ ပါ တယ္​.. studio က ျပန္​ လာ တာ ပါ..

" baby မီးဖို ထဲ မွာ ​ေနာ္​ " Soo ကလည္​း သူ ဘယ္​မွာ ႐ွိ ​ေန တယ္​ ဆို တာ အသိ ​ေပး လိုက္​ တာ ပါ..

" wow..." JongIn သူ႔ အိတ္​ ကို ပစ္​ခ် ခဲ့ ၿပီး မီးဖို ထဲ ​ေျပး လာ ပါ တယ္​

" ဟိတ္​! ဘယ္​သူ က ဒီထဲ ကို လာ ခိုင္​း လို႔ လဲ? သြား.. ​ေရ အရင္​ သြား ခ်ိဳး ..ၿပီးမွ လာခဲ့ " ထမင္​း စားပြဲ နား ကပ္​ လာ တဲ့ JongIn ကို တား လိုက္​ တယ္​..

" babe ကလည္​း ~~~ ကိုယ္​ ဗိုက္​ဆာ ​ေန ပီ " puppy eye ​ေလး နဲ႔ ​ေပါ့..

" Arni..sorry ပဲ.. puppy eyes are not working!"

" Jagi~~"

" မရဘူး လို႔ ..သြား.. ​ေရ အရင္​ ခ်ိဳး ပါ ဆို ​ေန..သန္​႔သန္​႔႐ွင္​း႐ွင္​း ျဖစ္​ မွ လာစား..မဟုတ္ ရင္​ ​ေတာ့ ဒီ pizza ​ေတြ အကုန္​ babe စား ပစ္​ မယ္​ " ဆို ကာ JongIn ကို ႏွင္​ထုတ္​ ၿပီး မွ သူလည္​း pizza ကို ဓား ​ေလး နဲ႔ အပိုင္​း ႀကီးႀကီး ပိုင္​း လိုက္​ ပါ တယ္​.. ဟုတ္ ပါ တယ္​.. JongIn က အဲ့​ေလာက္​ မွ ဗိုက္​ဝ တာ ​ေလ..တစ္​ခု လံုး ​ေတာင္​ ကုန္​ ခ်င္​ ကုန္​ မွာ ..

Soo မီးဖို ထဲ မွာ အကုန္​ ျပင္​ ၿပီး ​ေတာ့ ဧည္​့ခန္​း ထဲ မွာ JongIn ခ်ထား ခဲ့ တာ ​ေတြ ​ေကာက္​ သိမ္​း လိုက္​ ပါ တယ္​.. ​ေခြၽး စို ​ေန တဲ့ အက်ႌ ​ေတြ ကို ​ေလွ်ာ္​ တဲ့ စက္​ ထဲ ထည္​့ လိုက္​ ကာ ပါးစပ္​ ကလည္​း ပြတ္​တြတ္​ ပြတ္​တြတ္​ ရြတ္​ ​ေန တာ ​ေပါ့.. အားလံုး သိမ္​း ၿပီး ​ေတာ့ မီးဖို ထဲ ျပန္​ လာ ကာ JongIn ကို ​ေစာင္​့ မယ္​ လို႔ လုပ္​ ​ေန တုန္း.. ကိုယ္​​ေတာ္​ JongIn က ထမင္​း စားပြဲ မွာ အခန္​႔ သား ထိုင္​ ​ေန တာ ကို ​ေတြ႕ လိုက္​ တယ္​ ​ေလ..အလကား ​ေတာ့ ထိုင္​ မ​ေန ပါ ဘူး..သူ႔ ပါးစပ္​ ထဲ pizza ​ေတြ ထည့္ ​ေန ပါ တယ္​..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now