You Are My Everything ~18

11.7K 692 19
                                    


"Kyungie_ah..ကိုယ္​့ကို ​ေရ တခြက္​ ​ေလာက္​ ခပ္​ ​ေပး ပါကြာ.." JongIn သူ႔ ​ေဘးနား မွာ အိပ္​​ေပ်ာ္​ ​ေနတဲ့ KyungSoo ကို လႈပ္​ႏိႈး ကာ ​ေျပာ လိုက္​ တယ္​..KyungSoo ကလည္​း သူ အိပ္​​ေန တာ ကို လာႏိႈး ၿပီး ဂ်ီက် ​ေနတဲ့ JongIn ကို စိတ္​ မ႐ွည္​ ​ေတာ့..

" ကိုယ္​့ ဟာ ကိုယ္​ သြား ​ေသာက္​ ကြာ.." ​ေျပာၿပီး ​ေနရာ နည္​းနည္​း ​ေရႊ႕ကာ ဆက္​ အိပ္​ ​ေန လိုက္​ ပါတယ္​..အဲ့ဒါကို မရမက လိုက္​ ကပ္​ လာကာ အတင္​း ဖက္​ ၿပီး..

" Kyungie ~~ Kyungie_ah..လုပ္​ပါ ကြာ..​ေနာ္​..ကိုယ္​ ​ေခါင္​း ​ေတြ အရမ္​း ကိုက္​ ​ေနလို႔ ပါ.."

" urhh..Kim JongIn.. ​ေတာ္​​ေတာ္​ ကို အ​ေႏွာင္​့အယွက္​ ​ေပးတယ္​..တကယ္​ပဲ " KyungSoo လည္​း အတင္​း ဖက္​ထား တဲ့ လက္​ ​ေတြ ကို ဖယ္​ လိုက္​ကာ အိပ္​ရာ ကထၿပီး မီးဖိုထဲ ဝင္​ သြား ပါ​ေတာ့ တယ္​..

Mug ခြက္​ ထဲ မွာ ​ေရ ထည္​့ ၿပီး ​ေဆးပါ တခါထဲ ယူလာ ​ေပး လိုက္​ ပါတယ္​..မ​ေန႔ညက club မွာ ​ေတာ္​​ေတာ္​ မ်ား သြားတယ္​ ​ေလ..အခန္​းထဲ ​ေရာက္​ ​ေတာ့ ​ေဆးကို ခဏ ခ်ကာ JongIn ကို အရင္​ထူ လိုက္​ ပါတယ္​..

" ​ေရာ့..ဒီမွာ ​ေဆး..တခါထဲ ​ေသာက္​..breakfast သြားျပင္​ လိုက္​ ဦးမယ္​.." KyungSoo ထသြားကာ JongIn အက်ႌ တထည္​ ကို ​ေကာက္​ စြပ္​ လိုက္​ တယ္​..JongIn ​ေဆး ​ေသာက္​ ၿပီး သြား ​ေတာ့ ခြက္​ ကို ျပန္​ သိမ္​း ဖို႔ ယူ ​ေန တုန္​း သူ႔ကို ခါး က​ေန ဆြဲဖက္​ ကာ အိပ္​ရာ ​ေပၚ ဆြဲခ် လိုက္​ တဲ့ JongIn..

" ဘာ​ေတြ ဒီ​ေလာက္​ ​ေလာ ​ေနတာ လဲ babe ရဲ႕.." ရီ​ေဝ​ေဝ အၾကည္​့ ​ေတြ နဲ႔ ဆြဲ​ေဆာင္​ ​ေန ျပန္​တယ္​..

" မင္​း က​ေရာ..ဘာလို႔ ငါ့ကို ဆြဲထား တာလဲ..ထလာ ၿပီး မီးဖို ထဲ မွာ ကူလုပ္​ ​ေပးမယ္​ မ႐ွိဘူး..လႊတ္​​ေတာ့~~ breakfast ျပင္​ ရဦးမယ္​ ဆို.." KyungSoo JongIn ​ေပၚမွ ထ လိုက္​တယ္​..JongIn က​ေတာ့ သက္​ျပင္​း ​ေလး ခ်ရင္​း..

" ကိုယ္​က မင္​းကို ဖက္​ထား ခ်င္​ လို႔ ဟာကို.." ႏႈတ္​ခမ္​း ​ေလး ဆူကာ ​ေျပာ ​ေနတဲ့ JongIn ကို ၾကည္​့ ၿပီး KyungSoo ျပံဳး လိုက္​ ကာ..

" တခ်ိန္​လံုး ဖက္​ ​ေနတာ ကို မွ အားမနာ..ကဲပါ ဒီ​ေန႔ ည ဖက္​အိပ္​ ၾကမယ္​ ​ေလ....JongSoo ​ေလး နဲ႔ " KyungSoo ​ေျပာ လိုက္​ မွ ပို ႏႈတ္​ခမ္​း ဆူ သြား တာ ​ေၾကာင္​့ ရယ္​ လိုက္​မိတယ္​..

Babies Daddy (2016)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora