" Sehun.. Luhan ေရာ?" သူ႔ ေမးခြန္း ကို မၾကား ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ေနတဲ့ Sehun ကို Baek ထပ္ေမး လိုက္ပါတယ္..Sehun တေယာက္ ဘယ္လို ေျဖရမလဲ မသိ..မ်က္ႏွာ ပ်က္သြားတယ္.. သူ ဒီ အခ်ိန္မွာ Hyung ကို အမွန္အတိုင္း ေျပာလို႔ မျဖစ္ေသး ဘူးေလ..
" ႐ွိ..႐ွိပါတယ္ hyung ရဲ႕.. နည္းနည္း ေနလို႔ မေကာင္း ဘူးဆိုလို႔ အိမ္မွာ ေနခဲ့တာ.."
" aww.. hyung က မင္းနဲ႔ ပါလာမယ္ ထင္လို႔.. ChanBaek ေလးကိုလည္း ေတြ႕ခ်င္ ေနမွာ ပဲလို႔ ေတြးေနတာ.. " Baek ကေတာ့ Sehun စကား ကို ယံုသြား ကာ သူ႔ အေတြးကို သူ ေျပာေနတယ္..
" အာ.. ဒါနဲ႔ က်ေနာ္ ေမ့ေနတာ ..ဒီေန႔ appa ျပန္လာမယ္ လို႔ေျပာတယ္.. " Sehun စကား လမ္းေၾကာင္း လႊဲလိုက္တယ္..
" အင္း.. hyung သိၿပီးၿပီ..ခုနကတင္ပဲ လာသြားတယ္.. "
~~ ဘယ္လို လုပ္ရမလဲ.. ငါ ခုေန hyung ကို ဖြင့္ေျပာ လိုက္ရင္ ငါ့ကို ေဒါသ ထြက္မယ္ ထင္တယ္.. သတ္ေတာင္ သတ္ပစ္ မလား မသိဘူး.. ဘာလုပ္ ရမလဲ ကြာ..အား..~~
႐ုတ္တရက္ Sehun ၿငိမ္ သြားေတာ့ Baek သတိထား မိကာ..
" Sehun? ဘာျဖစ္ ေနတာလဲ? ေနမေကာင္း ဘူးလား?"
" ဟင္.. မဟုတ္ ပါဘူး hyung ရဲ႕.. ေကာင္းပါတယ္.. hyung.. က်ေနာ္ toilet ခဏသြားလိုက္ ဦးမယ္ေနာ္.."
Sehun ထြက္သြားေတာ့ Baek အူေၾကာင္ေၾကာင္ လိုက္ၾကည့္ကာ ေခါင္းရမ္း လိုက္ပါတယ္.. ဒီေန႔ Sehun ထူးဆန္း ေနတယ္ ေလ..
" BaekHyun ah..ChanBaek ေလးအိပ္ ခ်င္ေနပီ.. သူ႔ကို သိပ္လိုက္ပါဦး.." Sehun ကို လိုက္ၾကည့္ေနတာ နဲ႔ ရင္ခြင္ ထဲက သားသားေလး အိပ္ေပ်ာ္ေနတာ ကို သတိမထား မိဘူး.. KyungSoo ေျပာမွ ၾကည့္မိကာ ..
" ဟုတ္ပါရဲ႕.. Kyungie ah.. တခ်က္ေလာက္..ပုခက္ေလးထဲ ထည့္ေပးပါ ဦးကြာ.." ဆိုၿပီး ကေလး ကို လက္လႊဲ ေပးလိုက္တယ္..
KyungSoo ကလည္း ChanBaek ေလးကို တယုတယ နဲ႔ ခ်ီကာ ပုခက္ေလး ထဲ ထည့္ေပး လိုက္ပါတယ္..
" Kris..အခန္းမွာ ျပန္နား ရေအာင္..မင္းလည္း ေနေကာင္း ေသးတာ မဟုတ္ဘူး ေလ.." SuHo က Kris ကို စိုးရိမ္ စြာနဲ႔ သတိေပး လိုက္တယ္..
" ဟင္း.... ကိုယ္ က ဒီေကာင္ ေတြနဲ႔ စကား ေျပာခ်င္ေသးတာ ကို.." ကေလးႀကီး ကဲ့သို႔ ႏႈတ္ခမ္း ဆူကာ ျပန္ ဂ်ီက် ေသာ Kris..
STAI LEGGENDO
Babies Daddy (2016)
FanfictionZawgyi Byun BaekHyun - KyungSoo ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာသူငယ္ခ်င္း.. Wu company မွာအလုပ္လုပ္ပါတယ္ Park ChanYeol - Park company ရဲ႕ CEO ..Kris နဲ႔ JongIn တို႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း.. Do KyungSoo - BaekHyun ရဲ႕အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း.. မၾကာခင္မွာ JongIn နဲ႔လက္...