Chapter _5

16K 1.1K 11
                                    


"Arghh ..ဒီ ပုစာၦ ႀကီး ကို ဘာ လို႔ နား မလည္​ တာ လဲ?" Sehun စာ လုပ္​ ​ေန ရင္​း ၁​ေယာက္​ ထဲ ညည္​း ​ေန ပါ တယ္​.. ႐ုတ္​တရက္​ သူ႔ ပခံုး ​ေပၚ ကို လက္​ ၁ဖက္​ လာ တင္​ တာ ကို ခံစား မိ ​ေတာ့ ​ေမာ့ ၾကည္​့ လိုက္​ ပါ တယ္​..

" Luhannie.. " သူ႔ ခ်စ္​သူ ​ေလး ရဲ႕ မ်က္​ႏွာ ကို လည္​း ျမင္​ ​ေရာ..ခုနက တြန္​႔ ခ်ိဳး ​ေန တဲ့ မ်က္​ခံုး ​ေတြ ​ေျပ ​ေလ်ာ့ ကာ အလိုလို ျပံဳး မိ ၿပီ​း သား ျဖစ္​ သြား ပါ တယ္​..

" Sehunnie.. ဒါနဲ႔ ဆို ၃ရက္​ ႐ွိ ၿပီ ​ေနာ္​..ဒီ library ထဲ မွာ ပဲ ​ေန ​ေန တာ..ဘာ လို႔ စာ ကို အဲ့​ေလာက္​ ​ေလာဘ ႀကီး ​ေန တာ လဲ? နားနား ​ေန​ေန လုပ္​ မွ ​ေပါ့.. " Luhan က Sehun ပါး ​ေလး ၂ဖက္​ ကို ကိုင္​ ၿပီ​း ​ေျပာ ​ေတာ့ Sehun က မ်က္​ခံုး ​ေတြ ျပန္​ တြန္​႔ သြား ကာ..

" လုပ္​ ရ မယ္​ ​ေလ..ဒါမွ ကိုယ္​ အမွတ္​ ​ေကာင္​း မွာ ​ေပါ့ " လို႔ ျပန္​ ​ေျဖ ပါ တယ္​..

" ၾကည္​့ ပါ ဦး..၃ရက္​ လံုးလံုး ​ေရ လည္​း မခ်ိဳး..​ေကာင္​း ​ေကာင္​း လည္​း မအိပ္​ နဲ႔.. ၾကာ ရင္​ မ်က္​ကြင္​း ​ေတြ ညိဳ လာ ​ေတာ့ မယ္​..စိတ္ ​ေျပ လက္​ ​ေပ်ာက္​ ျဖစ္​ ​ေအာင္​ ဒီ​ေန႔ hyung ဆီ ကို သြား လည္​ ၾက မလား?" Luhan သူ႔ ခ်စ္​သူ ကို အာရံု ​ေျပာင္​း ဖို႔ ႀကိဳးစား လိုက္​ ပါ တယ္​..

" BaekHyun hyung? " hyung ဆို တာ နဲ႔ Sehun မ်က္​ႏွာ ​ေလး ဝင္​း သြား ပါ တယ္​..

" ဒါ​ေပါ့.. Lu ​ေတာင္​ ​ေျပာ ထား ၿပီးၿပီ hyung ကို ..ဒီ​ေန႔ ည​ေန လာ လည္​ မယ္​ လို႔.." Luhan အၾကံအစည္​ ​ေအာင္​ ျမင္​ ပါ တယ္​..

" Okayy.. let's go..Ahhh..Lu_ah..ကိုယ္​့ ကို စာအုပ္​ ​ေလး ​ေတြ ကူသယ္​ ​ေပး ပါ ဦး.." ခ်က္​ခ်င္​း စာအုပ္​ ​ေတြ ​ေကာက္​ သိမ္​း ကာ Luhan ကို ပါ ကူသယ္​ ခိုင္​း လိုက္​ ပါ ​ေသး တယ္​..

" Ok Ok..Lu သယ္​ ခဲ့ မယ္​.." လို႔ ​ေျပာ ကာ Sehun မႏိုင္​ ပဲ ထား ခဲ့ တဲ့ စာအုပ္​ တခ်ိဳ႕ ကို သယ္​ ကာ library ထဲ မွ ထြက္​ လာ ပါ တယ္​..

^~^~^~^~^~~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^

KaiSoo at the hospital >>

" ​ေဆး စစ္​ ခ်က္​ အရ ​ေတာ့ ..အားလံုး ​ေကာင္​း ပါ တယ္​.. ဒါ​ေပမဲ့ ကိုယ္​ဝန္​ က အခု မွ ၄လ ပဲ ႐ွိ ​ေသး တာ ဆို ​ေတာ့ ႏု ​ေသး တယ္​.. ​ေသခ်ာ ​ေတာ့ ဂ႐ုု စိုက္​ ပါ..မဟုတ္ ရင္​ အထဲ က က​ေလး အတြက္​ မ​ေကာင္​း ဘူး.." ဆရာဝန္​ က သူ႔ ​ေ႐ွ႕ မွာ ထိုင္​ ​ေန တဲ့ KyungSoo တို႔ အတြဲ ကို ​ေသခ်ာ ႐ွင္​းျပ ​ေန ပါ တယ္​..

Babies Daddy (2016)Where stories live. Discover now