You Are My Everything ~8

10.5K 778 27
                                    


ChanYeol ​ေရခဲမုန္​႔ ဆိုင္​ ​ေရာက္​ ​ေတာ့ Baek အႀကိဳက္​ vanilla flavor ice-cream ကို မွာ လိုက္​ ပါ တယ္​.. ႐ုတ္​တရက္ ပိုး​ေကာင္​ ႀကီး ၁​ေကာင္​ က သူ႔ အနား ကို ပ်ံ လာ တယ္​.. ခါတိုင္​း လိုဆို သူ ​ေၾကာက္​ ၿပီး ​ေအာ္​ မိမွာ ပါ..ဒါ​ေပမဲ့ အဲ့ဒီ ပိုး​ေကာင္​ ႀကီး က သူ႔ အနား ​ေရာက္​ ခါ နီး မွာ ​ေကြ႕ သြား ၿပီး က​ေလးမ​ေလး ၁​ေယာက္​ ဆီ ပ်ံ သြား ပါ တယ္​..အဲ့မွာ ပဲ အဲ့ က​ေလး​ေလး က ​ေၾကာက္​ ၿပီး ​ေအာ္​ ငို ပါ ​ေတာ့ တယ္​.. 

" Sir..​ေရခဲမုန္​႔ ရပါ ၿပီ ႐ွင္​့.." ​ေရခဲမုန္​႔ ​ေရာင္​း တဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး က ChanYeol မွာ ထား တဲ့ ​ေရခဲမုန္​႔ ကို ​ေပး ​ေတာ့ သူလည္​း လွမ္​းယူ ၿပီး ပိုက္​ဆံ ႐ွင္​း လိုက္​ ပါ တယ္​.. ၿပီး​ေတာ့ ခုနက က​ေလး​ေလး ကို ျပန္​ ၾကည္​့ လိုက္​ တယ္​.. ငို ​ေန တဲ့ က​ေလးမ ​ေလး က အခု ​ေတာ့ သူ႔ appa လို႔ ယူဆ ရတဲ့ ​ေယာက်္​ား ၁​ေယာက္​ ရဲ႕ ​ေပြ ့ခ်ီ ျခင္​း ကို ခံထား ရတယ္​ ​ေလ..​ေအာက္​ မွာလည္​း ​ေကာင္​​ေလး ၁​ေယာက္​.. ChanYeol ျပံဳး လိုက္​ မိ တယ္​.. သူ သူ႔ အမႊာ ​ေလး ၂​ေယာက္​ ကို သတိရ သြား တယ္​ ​ေလ..

" သူတို႔ ​ေလး ​ေတြ လည္​း ဒီ အရြယ္​ ​ေလာက္​ ​ေရာက္​ ၿပီ ​ေပါ့.. "

လက္​ထဲ က အရည္​ ​ေပ်ာ္​စ ​ေရခဲမုန္​႔ ကို လွ်ာ နဲ႔ လ်က္​ လိုက္​ ၿပီး ခုနက ျမင္​ကြင္​း ​ေလး ကို ဆက္​ ၾကည္​့ ​ေန လိုက္​ ပါ တယ္​.. သူ ၾကည္​့ ​ေန ရင္​း မွ တျဖည္​းျဖည္​း နီးလာ ​ေတာ့ ...က​ေလး​ေလး ကို ခ်ီထား တဲ့ ​ေယာက်္​ား က သူ႔ရဲ႕ BaekHyun ျဖစ္​ ​ေန တာ ကို ​ေတြ႕ လိုက္​ ရတယ္​..

ဒါဆို.. ဒါ သူ႔ က​ေလး ​ေတြ ပဲ ​ေပါ့..

" BaekHyun _ah..ChanHyun_ah..BaekHee_ah.." သူ လွမ္​း ​ေခၚ ဖို႔ ျပင္​ လိုက္​ ​ေပမဲ့..Baek ကို အ​ေနာက္​ က​ေန လွမ္​း ဖက္​ လိုက္​ တဲ့ ​ေယာက်္​ား ၁​ေယာက္​ ​ေၾကာင္​့ သူ႔ ​ေျခလွမ္​း ​ေတြ တန္​႔ သြား ခဲ့ တယ္​.. အဲ့ဒါ အျပင္​ BaekHyun ကပါ ထို ​ေယာက်္​ား ကို ျပန္​ ဖက္​ လိုက္​ တာ ​ေၾကာင္​့ ပါးစပ္​ အ​ေဟာင္​း သား ျဖစ္​ သြား ရတယ္​.. လက္​ထဲ က ​ေရခဲမုန္​႔ ကလည္​း အရည္​ ​ေပ်ာ္​ ၿပီး လက္​​ေန စီးက် ​ေန ပါ ၿပီ..Baek ကို ၾကည္​့ ရတာ အဲ့ဒီ လူ နဲ႔ ​ေတာ္​​ေတာ္​ ​ေပ်ာ္​ ​ေန တဲ့ ပံု ပါ..ChanYeol လည္​း ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို သတိ မထား မိ ခင္​ မွာ ပဲ ​ေျခလွမ္​း ​ေတြ က BaekHyun တို႔ ႐ွိရာ ဆီ ကို သြား ​ေန မိ ၿပီ ​ေလ..

Babies Daddy (2016)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang