,,Bože můj, Xeno, proč se prostě neusmíříte?" Zeptala se rozhořčená Argorien.
,,A ty by ses smířila s Murtaghem, kdyby čekal dítě se mnou nebo s nějakým tvým nepřítelem?! I když... já byla hodně blbej příklad." svěřila se jí Xena.
,,Jak o tom víš?" Nechápala Argorien.
,,Mám jisté podezření." Odpověděla tiše a tvářila se, jako by to nebylo vůbec možné.
,,Ale stejně to nechápu..." dodala Xena.
Argorien pokrčila jednu nohu a skřížila ruce na hrudi.
,,Neodbíhej od tématu!" Vynadala jí Argorien.
,,Tímhle tónem se mnou nemluv, slečinko! Nemusím brát ohled na to, že si moje příbuzná! Nic mi v tom nebrání!" Vyštěkla Xena a pozorovala Argorien nebezpečným pohledem, který ji jasně varoval.
Argorien zvedla ruce v obraném gestu. ,,Dobrá."
Xena se otočila a sedla si ke stolu.
,,Asi za týden by měl dorazit Murtagh s Arasským vojskem." Řekla Argorien. ,,Tedy, pokud je někdo nezdrží..."
Xena pokývala hlavou a znovu se zvedla a přešla k oknu, ze kterého pozorovala mýtinu, kde bojovníci cvičili.
Argorien šla ke Xeně a položila jí ruku na rameno. ,,Xeno, co se děje?"
Bylo jí jasné, že Xena nějaký důvod pro její chování mít bude. Jen nevěděla jaký...
Xena mlčela a stále pozorovala bojovníky.
,,Xeno -" ozvala se znovu Argorien.
,,Já tě slyším!" Okřikla ji.
,,Dobře!" Zvedla rychle Argorien ruce.
,,Brzy budeme muset zaútočit." Hlesla Xena. ,,Docházejí jim zásoby, protože je držíme v šachu. Zatím... "
Argorien pokývala hlavou. ,,Ale nikdy nebude problém sehnat další zásoby."
Xena se na ni zle podívala. ,,Myslíš si, že bych je držela na místě, kde je možnost obživy? Kde je bezpečno? Ne, Argorien. Jsou přesně tam, kde je potřebuji mít."
,,Aha..." hlesla Argorien a podívala se z okna směrem na severozápad, kde byla cesta do lesa.
,,Je na cestě." Ujistila ji klidně Xena a otočila se naopak na jihovýchod, kde se tyčilo mohutné pohoří a kde čekalo mnoho mužů i s veliteli na bitvu, která rozhodne o osudu všech přítomných.
,,Já vím," povzdechla si Argorien. ,,Mám ale takový špatný pocit..."
Xena si povzdechla. ,,Bože..."
Jediné, co Xeně dokázalo zhoršit náladu ještě víc nežErak nebo Aisha, byly to právě pocity. Právě ty pocity, které ji sžíraly, jako hyena mršinu.
Ale Xena musela zůstat klidná a ne panikařit. Musí si udržet postavení. Musí v téhle bitvě zahrát hlavní roli. Jen nikdo zatím nevěděl jakou... Buď roli zabijáka nebo přeživšího...
ČTEŠ
Drači doupě II - Pomsta
FantasyXenin život se znovu změnil a má cíl. Tentokrát je jeho cílem pomsta. A ona neustoupí dokud jí nedosáhne - ať ji to stojí cokoli. Ale uspokojí ji jeden mizerný život? Nebo jich bude chtít víc a stane se z ní ta stará krvelačná bestie, co před několi...