Fall Out Boy - Ligh em up
,,Nemůžu uvěřit, jakou má drzost!" Vrčela Xena a vztekle na sebe natáhla koženou vestu.
,,V klidu, Xeno," uklidňovala ji Argorien.
,,Jak můžu být v klidu?!" Vyjela na ni Xena.
Asi nemá moc dobrou náladu... Pomyslela si Argorien.
Heslo pro dnešek zní: ,,Neštvi Xenu, nebo tě nabodne na kůl, jako svou nevlastní babičku."
Xena její myšlenky evidentně zaregistrovala, protože se netvářila zrovna šťastně...
,,Ehm, jo, už jsem zticha." Rozhodla se Argorien a věděla, že to bude nejlepší řešení.
Do místnosti vešel Cadale se Svengalem v patách.
,,Jsme připraveni vyrazit?" Optal se vesele Cadale.
Argorien přikývla, ,,Ano," a posléze se podívala na Xenu, která právě vybuchla, protože se jí zamotal prst do šňůrek, kterými svazovala kůži.
,,Do Rûgonu!"
,,Xeno, je tu Cadale!"
,,Stejně jí nerozumím!" Usmál se nevinně.
,,Igna! Dûrumag! Ha -" rozkřikovala se a nadávala, jak mohla, ale Argorien se do toho vložila také.
,,Xeno, dost! Dost!" Houkla a Xena se zastavila. Podívala se jí do očí a již klidněji i na Cadala.
,,Jdeme nebo je zabiju rovnou." Neodpustila si projev k povelu.
Argorien jen protočila oči a společně vkročili do dalšího dobrodružství.Po únavném - a dle Xeny, zcela zbytečném - putování do Severní Říčky, kde se Aisha rozhodla sejít s Xenou a jejími druhy, byla Xena otrávena ještě víc.
Cesta nebyla nic moc, ale její náladu povznesl chlad a led, který se okolo nahrnul, jako písek k pláži. Cadale nikdy nezažil, že by Severní Říčka byla pod sněhem, ale Xena mu to vysvětlila jednoduše a logicky: ,,Jelikož jsou poblíž malé říčky a je zde Aisha, od vody se hrne vlhkost, která díky Aishe mrzne a tuhne, takže až Aisha milostivě opustí tohle území, bude Severní Říčka zcela normální."
,,Takže to znamená, že za to může Aisha?" Zeptal se pro jistotu Cadale.
Xena už se připravovala vypustit nějakou tu urážku nebo při nejlepším připomínku, ale Argorien ji rychle předběhla.
,,Ano, je to pravda, Cadale." Usmála se vlídně.
,,Ale co kdyby -"
,,Nikdy, opakuji, nikdy, nezačínej větu spojením co kdyby!" Okřikla ho Xena.
,,Ale proč?"
,,Nenávidím tyhle úvahy. Úvahy jsou pro filozofy nebo pro někoho, kdo má potřebu do všeho rýpat."
,,Takže pro Cadala." Usmál se Argorien.
Usmála se a Xeně se na tváři vytvořil velmi zajímavý výraz. Bylo to něco mezi výrazem přemýšlení, zoufalství a znechucení.
V tu chvíli Cadala napadlo, že Xena je přímo mistr ve vymýšlení nových grimas obličeje, ale jeho reakce na vlastní myšlenku se mu nevyplatila. Cadale se začal hlasitě smát, až i Tornádo, který miluje ticho, se po Cadalovi ohnal. Štípl ho do nohy a Cadale vyjekl.
,,Au!!"
Xena jen pokrčila rameny a pochválila Tornáda. ,,Ty jsi můj miláček, viď." Podrbala Tornáda za ušima a předklonila se, aby ho objala okolo mohutného krku.
Cadale se rozhodl na nic radši nemyslet a Argorien si to po této zkušenosti také rozmyslela něco pronést.
Kus od nich už byla vidět malá, obrostlá střížka hostince Valley, který slouží jako místo pro setkávání Boiduranů sjejich nepřáteli.
Xenu nemile překvapilo, že Aisha o tomto místě věděla.
Ale jak se to mohla dozvědět? Jediné mapy, které jsou aktuální a čitelné mám já. A nikdo kromě Argorien, Svengala a... Cadale.
Xeně trochu hrklo. Až teď ji napadlo, že by v tom mohl mít prsty Cadale.
Je hnusný ho osočovat za to, co možná ani neudělal, ale všechno sedí... Umí pracovat s mapami, zná velmi dobře Sindar a navíc k tomu má důvod. Chce zpátky Korru. Ale co když už je Korra mrtvá? Nebo ji jen Aisha uspala, aby nestárla? Nebo je jen uvrhnuta do temných řek zapomnění? Xena tak hořečně přemýšlela, až ji nedošlo, že Cadale s Argorien už sesedli z koní a čekají už jen na ni.
,,Sem koně nedávejte." Konstatovala tiše Xena a seskočila z Tornáda. Přehodila mu otěže přes krk a tiše ho vyslala pryč.
,,Blázníš?" Nevěřil Cadale.
Xena ho jen spražila pohledem a brzy Tornáda následovala i Kikra s Nigolas Boyem.
Oprášila se a schovala meč pod černý plášť. Otočila se na Argorien a na Cadalaa vystoupala po schůdcích do předsíňky, kde zaklepala na dveře.
Během chcvíle se otevřelo kukátko a z něj vykouklo modré oko.
Když spatřilo Xenu, okamžitě osoba kukátko zavřela.
,,Tak, a máme po srandě..." povzdechl si Cadale.
,,Jestli máš zájem o srandu, nechám tě jít prvního. " Navrhla Xena a rty se jí zkroutily do škodolibého úšklebku.
,,To je dobrý." Odpověděl Cadale s úsměvem.
Dveře do chaty se otevřely a za nimi stál Erak.
Argorie a Cadala napadlo v tu chvíli to samé: Pane bože...
Xena stála jak přikovaná, což by se o ní říct nedalo, protože ji žádné vězení nedělá problém. V životě jich zničila tolik, že by ji nevadilo zničit i tuhle chalupu, ve které navíc stál on a ona sedělana stole a tiše si broukala nějakou melodii.
,,Xeno," oslovil ji opatrně Erak a dočkal se milého úsměvu, ze kterého akorát lezl mráz po zádach.
Argorien přímo slyšela, jak Xeně v hlavě šrotují železná kolečka, která pracují na plné obrátky. Tak strašně přemýšlela, že i Cadale si toho všiml, ale nedal to - naštěstí - znát jeho hlasitým projevem.
Argoriem čekala něco typu: ,,Páni, Xeno, ty ale jedeš!" nebo ,,Úplně vidím, na co myslíš. Taky mě napadlo, v kolikátým je měsíci, ale..." a blablablablabla...
Argorien prostě byla ráda, že držel klapačku.,,Xeno!" Vypískla sladce Aisha.
Argorien zachytila nepatrný pohyb. A to ten, že se Xena oklepala.
Aishin hlas zněl tak sladce, že i Argorien to přišlo zvláštní.
,,Aisho," kývla klidně hlavou.
Aisha byla překvapená, ale rychle se usmála, aby zamaskovala slabou chvilku.
,,Argorien, Cadale...Tak ráda vás zase vidím." Zasmála se falešně Aisha a blížila se k Erakovi, který jí šel naproti.
Objala ho a políbila na tvář.
"Mají to perfektně připravené, Xeno. Budou tě provokovat tak dlouho, dokud nevybuchneš." Vyslala k ní vzkaz.
Xena jen mírně přikývla a s odpovědí si dala trochu na čas. "Doufám, že se takhle nebudeš plazit po Murtaghovi, až dorazí."
Argorien se na ni vztekle podívala a Xena jen pootočila mírně hlavou.
,,Proč jsi nás sem pozvala, Aisho?" Zeptala se Xena a otočila se k ní.
,,No," zazubila se Aisha, ,,zítra bychom se s Erakem měli brát, tak jsem mě napadlo, že bysi mohla dorazit i s Argorien."
Ovíjela se okolo Eraka, jako ovíjí anakonda svou kořist.
Erakův obličej byl úplně jiný, než ten, který si pamatovala... Pod očima se objevily černé kruhy, na čele se mu črtaly vrásky, vlasy byly méně upravené, takže to vypadalo, že na sebe nedbá.
Xena ho nechtěla prohlížet, ale podle ní i zhubl. Ano, byl určitě o nějakých deset kilo, ne -li víc, lehčí, než dříve. Kdysi mohutné svaly se proměnily v prověšenou kůži a Erak musel nosit i menší oblečení, aby to nebylo poznat.
Něco s ním prostě nebylo v pořádku.Stál jsem naproti ní a pozoroval ji. Ona udělala úplně to samé... Čekal jsem, že ss nějak natočí, abych ji nemohl pozorovat, ale já se jen chtěl ujistit, že je vše taj, jak bylo, než jsme se rozhádali. Od té doby se s ní nedalo vydržet! A diví se, že jsem se uchýlil k Aishe, která taková nebyla. Nebylo to kvůli tomu, že bych neměl Xenu rád, ano, já ji mám rád! Ale tohle je jenom o tom, že si to nenechá vysvětlit. Nikdy! Od nikoho!
Za těch dvanáct let se mi nezdálo, že by se nějak fyzicky změnila, protože to snad u ní ani nejde. Zamyslel jsem se.
Ale její pohled byl ještě horší než předtím. Byl ještě víc... nebezpečný. Zákeřnější. Před dvanácti lety byla v obličeji mírumilovnější, ale teď? Teď bych se jí bál i já! Kolik mužů si musí stále stěžovat, že jim vládne žena... Ale uvědomují si vůbec jaká? Žena, která dokáže sama zabít několik tisíc lidí, která se nezalekne žádného nepřítele. Žena, která je pomocníkem Smrti.Ahojte! :D
Takže, jak se vám líbila kapitolka? ;) Tentokrát už půjde do tuhýho, takže se můžeme připravit na... *dramatické ticho* ... VÁLKU!!
To mi připomnělo Glooma z Pána Prstenů. :D
No, nic. :D Myslíte, že se Xena nechá vyprovokovat? Přežije to Korra, která je již dvanáct let odříznuta od světa živých? A dovolí Argorien Xeně započít válku? A co Murtagh? Ví Argorien o tom, že se mu něco stalo?
Bloody_Fighter :3
ČTEŠ
Drači doupě II - Pomsta
FantasyXenin život se znovu změnil a má cíl. Tentokrát je jeho cílem pomsta. A ona neustoupí dokud jí nedosáhne - ať ji to stojí cokoli. Ale uspokojí ji jeden mizerný život? Nebo jich bude chtít víc a stane se z ní ta stará krvelačná bestie, co před několi...