Smrt že je nejhorší? Ne, to nejhorší teprve přijde.

28 3 2
                                    

Aloe Blacc - Ticking bomb

,,Xeno," špitla Korra a objala ji.

Xena cítila jak ji na kůži skapávají slzy, jako kapky ledového deště.

,,Už je to dobrý," uklidňovala ji Xena a snažila se ji jemně pohladit po vlasech.

Všichni ten okamžik sledovali s otevřenou pusou a soucitem. Věděli, co Korra zažila... ale nepomohli jí.

Korra se víc přitulila ke Xeně a ta ji ochranitelsky objala a chránila jednou rukou, aby druhou mohla v případě nouze bojovat.

,,A teď se díváte?! Celou dobu jste přihlíželi a věděli, jak trpý a co jste udělali?! Seděli jste na zadku a hřáli se v teple ohně a domova! Pro vás je ohně škoda! Budete se smažit v pekle za to, co jste udělali! A o to se postarám! Přísahám, při ďáblově moci, že vás jednoho po druhém pošlu do horoucích pekel! A pak se budu dívat na to, jak chcípáte, jako psi! Křičíte a žadoníte o svý bídný životy!" Křičela pohrdavě Xena a pozorovala všechny okolo.

Mlčeli. Většina lidí měli zklopené hlavy a matně kývali. Až se najednou ze stanu vynořila Aisha. Pravá Aisha.

,,Krásný proslov, opravdu. Hm, velmi povzbudivý, řekla bych."

,,Aspoň není tak falešný jako ty a všichni tady."

,,A co jsi ty? Ty jsi snad něco jako anděl?" Zasmála se pohrdavě Aisha.

,,Na světě se lidé nedělí mezi anděly a démony. Jen na lidi čestné a nečestné. Na lidi s dobrými a špatnými vlastnostmi. A jestli existuje něco jako nebe nebo ráj, ty ani já ho rozhodně nepoznáme."

,,Ty možná ne, ale já ano. A když ne já, moje dítě ano." řekla odhodlaně a ukázala na dítě, které v náruči uchovávala Morgaratha.

Xena se ušklíbla. ,,Rodinu si člověk nevybírá, proto ani jeho osud nebude jinný než tvůj."

Aisha se usmála. Nebyl to ale ten nacvičený úsměv předstírající radost, tohle byl šílenecký úsměv. Úsměv, který dával jasně najevo, že šachovnice je připravena ke hře. Stačí udělat jediný tah a už se nedal vrátit...

Tara Korru trochu popostrčila stranou a ta se postavila za ni.
Xena se trpělivě dívala do Aishiných očí.

Jako led a železo, pousmála se Korra. Jako v tom proroctví... úsměv ji přešel. Vzpoměla si na jednu chvíli, kdy zjistila velice důležitý fakt, který může pomoci a možná taky pomůže zachránit mnoho životů.

,,Teď odjedeme a žádáme volnou cestu." Řekla odhodlaně Xena.

,,Dobrá," souhlasila Aisha, ,,ale pod jednou podmínkou."

Xena zvedla obočí a vybídla ji k pokračování.

,,Buď tady necháš Korru nebo se utkáš s Morgarathou."

Xena se ušklíbla. Chytila rukojeť meče a Morgaratha předstoupila dopředu ke Xeně.

Ale dřív než se odstartovalo Morgaratha vyslala zákeřné kouzlo. Xena byla obrněná takže kouzlo hladce projelo vedle ní, ale cítila jak jí kouzlo sežehlo vlasy za uchem.

Xena vrátila meč do pochvy, aby nepřekážel a pozorovala Morgarathu.

Morgaratha vysílala další, silnější útoky.

Xena držela obranu, takže neměla čas údery vracet. Najednou se obrana prolomila. Xena ucítila jak kolem ní projela vlna tepla. Ucítila chvilku zoufalství. Jen tak tak uhnula, ale poté zaútočila znovu. Tentokrát na mysl.

Drači doupě II -  PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat