Three Days Grace - Never too late
,,Soustřeď se, Korro." Napomenula ji Xena.
Obě byly v aréně, kde trénovaly. Měly na programu zápasy ve volném stylu - prostě a jednoduše rvačky bez zbraní.
Povoleno je všechno a Korra se potřebovala procvičit.Xena se trochu přikrčila a Korra ucouvla. Přemýšlela, jak se k ní může dostat, což také nebylo nejjednodušší. Korra přiskočila a zaútočila hákem na hlavu. Xena hák vykryla a odkopla ji pryč. Korra hlasitě dopadla na zem, kde se rozvalila a vydýchávala se.
,,Musíš se přibližovat pomalu. Vstaň, něco ti ukážu." Korra se opatrně zvedla. Bolelo ji celé tělo, lily z ní prameny potu, ale snažila se nezvdát.
,,Postav se do základní pozice." Řekla Xena a přistoupila k ní blíž. Korra tak otrocky udělala.
,,Špatně." Ozvala se Xena. ,,Máš ruce moc dole, nestihneš je pak vytáhnout nahoru." Řekla a zvedla jí ruce výš.
,,Tak. Správně. Teď si proti sobě představ soupeře, například mě. Vidíš mě?"
Postavila se proti ní do samé pozice. Korra kývla. ,,Teď musíš otravovat levačkou, což v soupeři vyvolá jistý rozruch a touhu tu ruku srazit. To znamená, že normální bytost po tobě v nejbližší době vyjede. Teď se dívej. Vyrazím pravačkou. Ty musíš tu ruku 'podlést' a máš celé tělo volné. Můžeš mířit na žebra, na břicho, na bradu. Kamkoliv. Zkusíme to, pomalu, jasný?"
,,Jasný."
,,Fajn, jdeme na to."Chvíli kroužili kolem sebe a Korra začala. Otravovala levačkou a Xena pomalu vyrazila pravým hákem. Korra se vyhnula a pravačkou naznačila úder na žebra.
,,Výborně!" Pochválila ji Xena. ,,Kdybych to nebyla já a musela ses prát s někým jiným. Využij svoji výhodu. Jakmile si pod ním - znič ho. Dej co nejvíc úderů, co můžeš."
Korra přikývla.
,,Pro dnešek stačí, už ani nevnímáš." Podotla Xena a Korra znovu přikývla.
,,Jak to, sakra, děláš? Vždyť ses za celé dvě hodiny vůbec nezpotila." Podotla se spykleneckým úsměvem Korra.
Xena se pousmála a hodila po ní ručník. ,,Pohni, ať ti nevystydnou svaly, brebto."
,,No jo..." Vydala se svým ušouraným krokem ven z arény a Xena ji následovala.
,,Půjdu se zeptat, jak to vypadá s přípravami. Ty běž do srubu a odpočiň si." Odešla Xena k táboru, který pomalu ožíval.Xena mířila k místnímu kováři. ,,Jak jste na tom?" Zeptala se při příchodu.
,,Xeno," pozdravil starý kovář John. ,,vše běží podle plánu. Příprava vypadá nadmíru dobře. Pojď se podívat." Mávl rukou a pajdal dozadu za černou látku, oddělující dvě dílny pod skálou. Xena se sklonila a následovala ho. Strop byl mnohem níž než ona, protože John nebyl nikdy moc vysoký. Druhá část dílny byla určeno pro pokusy a různé válečné techniky. A zrovna jedna taková se zde tvořila. Xena se po chvíli dostala do tmavé, prostorné místnosti, kde na stolech leželo několik druhů bomb. Část jejich nového, bezchybného plánu.
,,Podívej se!" Řekl nadšeně John.
,,Strávil jsem tu několik dní. Musím říct, že je to vynikající plán, Xeno! Nejlepší, jaký tě kdy napadl."
,,A dost možná i poslední." Utrousila bezduše a prozkoumávala jedovatě zelenou kapalinu ve skleněné nádobě.
,,Je těžké se ubránit svým pocitům a depresím, že? Xeno," podíval se jí do tváře, kterou ale hned odvrátila. ,,chápu tvoje pocity, ale to přeci není důvod k válce. Přece vaše válka s Erakem nezabije tolik mužů a chlapců. Mysli na ty, kteří zůstanou a jejich nejbližší se nevrátí. Představ si, jaké by to bylo, kdyby Korra musela jít do války a zemřela tam, kvůli nerozvážnosti a vzteku královny. Nevrátila by se..."
,,Já je ochráním! Všichni se vrátí domů." Odsekla a dívala se vražedně do jeho tmavě hnědých, upřímných očí.
,,Xeno, i kdyby jste s Brisingrem vynaložili všechnu vaši sílu nevystačí to na ochranu celé armády, včetně nezúčastněných. Xeno, tuhle válku takhle nemůžeš vyhrát!"
Xena byla zticha. ,,Proto tyhle zbraně musí být co nejlepší, aby jsme vyhráli. Osud je i v tvých rukou, Johne. A celé Boihedum ti věří. Nepokaž si to." Otočila se a vycházela z jeskyně.
,,Xeno, ještě něco."
Zastavila se a ohlédla se.
,,Icebendské vojsko má novou taktiku. Dnes Motherhed odposlouchával a zjistili jsme mnoho o jejich vychytávkách a způsobech."
,,Skvělé. Pošli ho potom za mnou." Chtěla už odejít, ale John ji znovu zadržel.
,,Jde jim jenom o tebe. Ty budeš největším cílem této bitvy. Erak tě chce zpět, Xeno. A ty nepřistoupíš, vím. Měj se proto na pozoru. Šíří se sem zlo, které je silnější, než my všichni. Zlo, které nepůjde jen tak zastavit."
,,O čem to mluvíš?" Zeptala se.
,,Probudili ho, Xeno. Víš moc dobře koho. Pána všeho mrtvého a neživoucího. Oh, ano, Xeno. Myslím všemocného pána Davakinu, Země mrtvých. A to znamená jediné...." odmlčel se.
Xena se dívala smutně na malý paprsek zapadajícího slunce, který se dostal malou škvírkou do jeskyně.
,,Zemřeš. A s tebou i všichni tví nejdražší."
Xena polkla. ,,Děkuji za zprávu, Johne." Rozešla se ven a mířila ke generálovi 1. kohorty. ,,Kdy budou muži přípraveni k pochodu?"
,,Dnes večer budou všichni hotovy, má paní." Odpověděl.
,,Skvělé. Před úsvitem, jdeme do války."
ČTEŠ
Drači doupě II - Pomsta
FantasyXenin život se znovu změnil a má cíl. Tentokrát je jeho cílem pomsta. A ona neustoupí dokud jí nedosáhne - ať ji to stojí cokoli. Ale uspokojí ji jeden mizerný život? Nebo jich bude chtít víc a stane se z ní ta stará krvelačná bestie, co před několi...