,,Ústup!"

34 4 2
                                    

,,Královno Aisho, dlouho už je neudržíme!" Křikl jeden z hlavních icebendských velitelů.
,,Musíte! Za žádnou cenu nepovolujte! Je mi jedno, jestli zemře stovka nebo tisícovka vojáků, ale vy tu obranu udržíte! Rozuměl jste mi?!" Řekla ledově Aisha a v očích se jí leskl strach.
Muž jen vystrašeně pokýval hlavou a odběhl ke svému oddílu.
Aisha byla velmi nesoustředěná a když na mýtinku přišel Erak, byla ještě roztěkanější.
Erak k ní přešel a díval se za ní, aby zjistil, kde je Ukyj, jeden z jeho velitelů, kteří bojovali.
,,Ukyj tu nebyl, drahý," řekla Aisha.
,,Nepřekvapuje mne to." Opáčil Erak a pootičil hlavou. ,,Poslal jsem ho totiž na levé křídlo."
,,Ale levé křídlo bylo celkem silné!" Rozhodila Aisha bezmocně rukama.
Erak se znovu otočil a právě v čas, aby Aishu stačil varovat.
,,Pozor!" Křikl Erak na Aishu a strhl ji k zemi, protože na ni letěla oboustraná sekyra, která tak tak minula cíl.
Aisha přidušeně vykvikla.
,,V pořádku?" Zeptal se starostlivě a pomohl jí znovu vstát.
,,Ne! Nic není v pořádku! Xenino vojsko nás pomalu drtí a to bojujeme teprve první den! Tuhle válku nesmí Xena vyhrát! Nesmí!"
V Aishině výraze se usadilo zoufalství a strach, který ji podtrhával pohled na všechny ty mrtvé před Boidurským lesem.
Erak se na ni nechápavě podíval. ,,To se nestane."
,,Povoláme Morgarathu a její vojsko!" Navrhla s nadějí v hlase Aisha.
,,Drž se našeho plánu, nebo to dopadne jako v tý chatrči!" Zatrhl ten nápad Erak.
Aisha se uraženě otočila. ,,To, co se stalo v té chatrči nemá s tímhle nic společnýho!" Stála si za svým Aisha.
,,Ne? Kdyby si nevybuchla jako načasovaná dýmovnice mohli jsme mít Xenu pod kontrolou a to po dobrém! Ne po tom tvém nápadu!"
,,Takže moje nápady a strategie ti přijdou blbý?! Co si o sobě myslíš?" Histerčila Aisha.
,,Já? A co si myslím? Já ti řekni, co si myslím! Myslím si, že -"
,,Pane! Přijeli posily z jihu!" Přiběhl unavený a strhaný poručík.
,,Dobrá," řekl klidně Erak, ,,pošlete jejich velitele ke mně do stanu a nechte je v našem tábořišti. Jen co bude po bitvě, se mu budu věnovat."
,,Jistě, pane." Poklonil se poručík a vturánu zmizel a nezbylo po něm ani stopy.
Aisha stála uprostřed ochrané bariéry, která ji ochraňovala před jakýmkoli zlem, které se jí vydalo naproti.

Erak se zadíval na stranu Boiduranů. Viděl nemilostnou realitu, která momentálně drtila jejich armádu jako Hromový obr skálu.

,,Tuhle bitvu nemáme šanci vyhrát." Ucedila Aisha a otřela si malou slzu u oka.

,,Tohle je jen začátek, Aisho." Přišel kousek k ní. ,,Konec může být úplně jiný."

A vtu chvíli se to stalo. Boidurani prorazili obranu a hrnuly se na další vojáky.

,,Pane! Pane Eraku! Boidurani prolomili obranu prvního ležení! Nikdo z první nepřežil..." svě4ik se.

,,Dobrá tedy," utrousil Erak. ,,Ústup!"

A to jediné se neslo údolím až k jedné bytosti, která si přesně takhle přála zakončit první obléhací útok.
,,Konečně," vydechla Xena a podívala se na Svengala, který se právě vrátil z obchůzky utábořených boidurských vojsk.
,,Tahle bitva, jestě z daleka nekončí."

Drači doupě II -  PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat