,,Taylor, upozorňuju tě, že nebude moc lehké Luka, dostat zpátky. Ten chlap Martinéz, bude zřejmě mafián. Jednou jsem se do něčeho podobného zapletl a ...můžu být rád, že tu sem." Chytnu ho za ruku. ,,To jsem nevěděla." řeknu co nejvíc soucitně.
,,V pořádku, taky se tím nikde nechlubím." zašklebí se kysele.
Uklízím v bytě co se dá a skoro to vypadá, že je vše v pořádku, ale něco tam chybí. Luke. Ta správná atmosféra. Bez něho nic není správně jako bych stratila sama sebe. Protože pouze s ním jsem existovala a něčím byla. Teď? Nepřijdu si jako někdo, natož jako Taylor Montgomeryová. Kdo taková Taylor je? Jaká vlastně je? Protože já ji neznám. Pro mě je ta osoba cizí.
Beru si pár důležitých věcí zatímco Louis se pokouší opravit dveře...Když se mu to podaří, loučím se prozatím se vším co vidím, se vzpomínkami. S kuchyní kde mi Luke s oblibou dělal snídaně. S pohovkou na které jsme se tiskli s Lukem k sobě. A s okenm z kterého jsme hleděli na Los Angeles. Všem dnům konec není, ale těhle následujících zřejmě ano. Uzavírám tuhle kapitolu štěstí, které samozdřejmě netrvalo dlouho. Jen, blázen si myslí, že štěstí trvá věčně. Něco mi říkalo celou dobu, že brzo skončí. Měla jsem pravdu.
,,Pujč mi tu sponku." poprosí mě Louis a neochotně ji vyndávám z vlasů. Nevím k čemu se chystá, ale když udělá krok ke dveřím Martinéze, dojde mi o co se snaží. Geniální.
,,Za normálních okolností bych věřil, že má doma kamery, ale sám sebe by nesnímal, tu ženu dost možná, ale už nežije, důkazy musel smazat. Takže se porozhlédneme a uvidíme co najdeme." usměje se jízlivě a klika cvakne. ,,Hádám, že se nemám ptát." Zasměje se. ,,Přesně tak." Otevře dveře dokořán a nechá mě vstoupit. Vevnitř je zatuchlo a tma. Záclony zataženy. Dobré místo na schování některých materiálů. Rozsvítím světlo.
,,Dávej pozor," upozorní mě Louis. ,,vše se snaž dát tak jak bylo. Nic nenechávej na jiném místě, bude mít podezření." Přikývnu.
Otevírám šuplíky a listuju všelijakými papíry a dokumenty. Nic neodpovídá podezření. Většina dokumentů jsou placení nájmů, elektřiny nebo vody. Všechny napsané na Martinézovou, jestli jej vůbec byla. Vrtá mi hlavou co mohla tak slušná žena jako ona skrývat, proč se zahazovala se zločincem a vrahem. Co udělala špatně, že ji usmrtil? Ale nejzásadnější otázkou, která mi nedá spát je jen jedna...k čemu Martinéz potřebuje Luka? Jeho peníze asi těžko, žádal by výkupné, to nechtěl...pak neznám důvod jeho myšlení. Luke žádnou cenu nemá, až na nedozírnou cenu pro mé srdce.
,,Zatraceně.!" praštím vzteky do skříně.
,,Co to bylo za ránu...?" přibíhá ke mně Louis. Než stihnu něco odpovědět, ze skříně začne padat svazek papírů. Jsou prázdné, k čemu mu jsou svázané papíry, které nemají na sobě ani známku použitelnosti? Chci svazek vrátit zpět, ale Louis mi ho vytrhne z rukou...
,,Taylor, tohle nejsou prázdné papíry, pokud se nemýlím...ukážu ti kouzlo...ale budeme potřebovat oheň." Nic z toho co říká nedává smysl. Oheň? Proč?..
,,Máte doma kopírku?"
Mlčky přikývnu.
,,Počkej tady." přikáže a opět minut později se vrací s okopírovanými listy. Vracím originál zpět do skrine a padáme pryč. Beru své odložené věci a nastupujeme k Louisovi do auta.
Comm&vote :*
ČTEŠ
Oblivion 2
FanfictionPamatujete si na Oblivion? Příběh s : Crystal Reed (Taylor), Luke Hemmings, Louis Tomlinson, Jade Thirlwall? Tak je tu druhý díl! :) Taylor a Luke žijí šťastně spolu ve vlastním bytě v Los Angeles. Jenže v lásce jim stále bude překážet spousty věcí...