Oblivion/She's dead

93 5 0
                                    

Z POHLEDU LOUISE

Nevím jak dlouho u ní sedím, ale pobrukuju si Infinity a neustále si ji prohlížím. Oddechuje v pravidelných intervalech a každá sekunda je jako část mého osobního štěstí. Musím ji chránit.

Do pokoje se škvírou mezi dveřmi dostane proužek světla. Dovnitř vstoupí Cal. ,,Louisi běž si odpočinout já už to převezmu. Sedíš u ní celé hodiny." nabídne se Cal a já nakonec i když nerad souhlasím. Naposled na ni pohlédnu než zavřu zasebou dveře. Pak už si jen lehám na pohovku, ale ať se snažím sebevíc nemůžu podlehnout spánku. Nakonec mi hlavu ovládne dokonalá myšlenka, alespoň myslím, že dokonalá.


Z POHLEDU LUKA

Nevracela se. Krve by se do mě nedořezal. Měl jsem o ni velký strach a pocházel až z vnitru duše, byl skutečný. Už jsem cítíl snad všechny pocity, které by každý člověk měl znát. Zaslechl jsem přijíždějící auto a nejdříve mě napadlo, že je to Tay. Jenže ten kdo se tam objevil byl někdo úplně jiný. Vzpomněl jsem si. Jmenuje se Louis. Určitě je to on. Ale nic o něm nevím tedy Tay mi o něm nic neříkala...snažila se mi do hlavy dostat všechny z mých vzpomínek krom něho. Proč? Co pro ni znamenal? Miluje ho? Možná je odpověd zcela jasná...Dívám se mu do očí. Má v nich plno zlosti a smutku.

,,Jestli čekáš na Taylor tak ta se už nevrátí."

,,Nevrátí? Co tím myslíš?" snažím se nadechnout, ale žádný vzduch do mých plic nejde. Rozplynul se jako mlha, která jen tíží mé dýchání.

,,Je mrtvá. Jsi za ni zodpovědný." řekne klidným a pevným hlasem zatímco mě se zamotává hlava a všechny mé mysly jsou otupělé. Přeju si abych se vzbudil se strátou paměti.


Comm&vote. Děkuju za 1.1K čtení. :3


Oblivion 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat