Oblivion/Yes, Martinéz

78 10 2
                                    


Z POHLEDU LUKA

Táhnou mě z tmavé komory. Jedno oko mám přivřené a silně mě pobolívá, hádám, že je pěkně zbarvené. Rty mám suché a kdykoliv se pokusím vydat hlásku zkřivím obličej bolestí. Krk mám v ohni a prahnu alespoň po doušku vody. V žaludku cítím zvláštní bolest a úzkost. Nohy mě táhnou dolů, ale muži kteří kráčí vedle mě a za mnou mi nedovolí si ani odpočinout. Křečovitá bolest postoupila už docelé části těla a mám pocit naprosté nezvladatelnosti. Vše mi vypovídá konec přesto mi ten vysněný finish nedopřávají. Trpím. Hlavu mám také v kruté bolesti a odhaduji to na otřes mozku. Nedokážu se soustředit. Jmenuju se Luke Hemmings a žiju v Los Angeles. Začínám nesutále opakovat v hlavě. Jsem hudebník a mám ...přítelkyni. Taylor. Mělo to být nejspíš úplně to první co mi mělo vytanout na mysl. Můžu jen doufat, že je v bezpečí domova, u Louise. Jak se o mně dozví začne vyšilovat. Vím to. Má o mě přehnaný strach a obavy, které na ní však tolik miluju. Za každou cenu by mě chtěla chránit. Ani netuší jak moc já ji.

Vcházím do zvláštního prostoru. Vypadá to...trochu jak sklad. Jeden z těch mužů v obleku mi šáhne za krk a dotlačí mě na kolena. Pral bych se kdybych mohl, ale síla je tu tam. Zkřivím obličej a syknu. Ani netuším c tu dělám. Dva muži mi vtrhli do bytu a surově mě zmlátili. Měli převahu a zkroutili mi ruce dozadu takže jsem neměl šanci ani kdybych si to přál sebevíc.

Přede mnou se zobrazí stín. Zaslechnu kroky. Opatrně zvedám hlavu vzhůru. Musím přimouřit zdravé oko, protože přes slunce nemám šanci pohlédnout do jeho hnusného xichtu. Myslím, že to on mi tohle udělal a velí tomu všemu. Odkašle si. Jeho hlas je velmi hrubý a povědomí. Uhnu před sluncem a podívám se mu do očí.

,,Martinéz?!" zavrčím šokovaně.


Comm&vote :)) Děkuju všem za čtení. Snažím se přidávat aspon jednu část denně pokud je to zrovna možné, tenhle týden zas samé písemky :P. Obrázek k téhle části bude náš zloduch Martinéz :D Ano je to Joseph Morgan, který hraje zloducha v TO (TVD) takže jsem si ho jako zloducha vypůjčila sem :D :)


Oblivion 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat