Z POHLEDU LOUISE
Udělal jsem chybu která nejde vrátit zpět. Opět jsem řešil své problémy těmi špatnými návyky. Ale nic s tím neudělám. Převlíkám se do jiného obleku a snažím se co nejvíc zakrýt límcem cucfleky, bohužel marně. Můj první den v práci asi zrovna světově nedopadne. Beru si svůj kufřík a vycházím z pokoje. Taylor nikde. No co, má svůj život a svoji hlavu. Zvládne vše na co pomyslí. Klíček nechávám pod rohožkou a odcházím ke svému autu. Natupuji, zapínám pás a zhluboka se nadechuju. ,,Tak jo, to bude hračka." zasměju se na sebe oslnivě do zrcátka, ruce pokládám na volant a startuji.
Z POHLEDU TAYLOR
Zvoním na dveře kluků. Cal během chviličky otevírá a vítá mě svým silným pevným stiskem. Bohužel už nedokážu nic předstírat a tak dostávám ze sebe přidušené vzlyky a slzy. Cal na mě vyděšeně pohlédne a palcem ruky mi začne slzy stírat z tváře. ,,Ššš." ukolíbá mě v náručí. Zabouchne dveře a bere mě dovnitř. ,,Kluci! Taylor tu je. Okamžitě sem!" houkne na celý byt. Ash přibíhá s tím svým drzým úsměvem, ale ihned jak mě zahlédne přestává. To samé Mike. ,,Posaď se." poručí Cal a tak si bezváhání sedám. Tohle bude vážně těžké. Mike mi začne sundávat kabát. ,,Děkuju." Cal odejde do kuchyně. ,,Dáš si něco?" ,,Ne to je dobrý." odendám si padající neposlušnou ofinu z čela a ruce přitisknu k sobě do klína. Všichni si sedají okolo mě. ,,Co je s Lukem? Neozval se nám pár dní a my začínáme strach a potom co si předvedla a vidím jak se cítíš mi je jasné, že to není v pořádku."
,,Kluci já nevím jak vám to říct. Luke...Luka unesli." šeptnu tak potichu že to musím zopakovat abych tomu já samotná vůbec dokázala uvěřit. ,,Unesli ho." Tři páry očí mě šokovaně sledují s otevřenými ústy. ,,Kd-o?" vykoktá Mike. ,,Mafiáni. Kluci nemůžu vám to vysvětlovat do detailu na to není čas. Louis teď riskuje svůj život kvůli Lukovi. Zkrátka jsem viděla něco co jsem neměla.A Luke...Luke to schytal, moji chybu." obličej dám do dlaní a skoro se stydím pohlédnout jim do očí. ,,Ne, to není možné. To...to není tvá chyba. Jen unesli nesprávnou osobu.!" zavrčí vztekle a rozervaně Mike. Takového jsem ho ještě nezažila. ,,Miku kurva!" okřiknou ho Cal i Ash současně. ,,Co je?! Nejste mí rodiče tak si to sakra nechte." vstane a nadávky kluků nevnímá. Třískne s dveřmi a je tu tam. Má pravdu. Unesli nesprávnou osobu. Měla jsem to být já. Proč Luke? ...
Protože je to osoba kterou miluješ. ,,Tay prosím neposlouchej ho, je poslední dny hrozně podrážděný z Lukovi nepřítomnosti a teď ho to prostě vzalo..." pokrčí rameny. ,,To i nás chlape!" ozve se Ash. ,,Jo." zasouhlasí Cal. ,,I nás." Nic nikdo neříká, ale nakonec přeruší ticho Ash. ,,Jak si to myslela, že Louis nasazuje za Luka život?!" Kdyby tam mohlo být všechno jednoduchý a já nemusela nic říkat. Jenže slova jsou třeba. ,,Louis toho ví o mafiích hodně. Pomůže nám. Nastoupil do jedné firmy toho hajzla Martinéze aby z jeho kanclu dostal nějaké informace které nám chybí. Například polohu kde drží Luka. Možná že mám dokonce kopii dokumentů které jsme našli u Martinéze tady." vzpomenu si a ze své kabelky začínám vyndávat zmuchlané papíry. ,,Tady." podám je klukům. Dávám jim čas na přečtení a čekám až něco řeknou. ,,Fíha, tohle...vážně Louis ví s čím si zahrává?" ,,Ví. Neptejte se jak..." ,,Tak svůj život nebude riskovat jen on. Ale i my. To je přece jasné. Musíme dostat Luka zpátky. Čas na záchrannou misi." ušklíbne se Cal a já se zamračím. ,,To není sranda." odfrknu si ale po chvíli se i já trochu kysele zašklebím. ,,Jsme v tom spolu." přesvědčí mě Ash a já zas cítím sílu té rodiny.
Z POHLEDU LOUISE
Přicházím tak akorát na čas. Hrnu se do své kanceláře. Je pěkná a připravená. Všude jsou různé poličky na dokumenty a kolem je zhruba pět květináčů. Vůně je na svém místě a skoro bych mohl říct, že se tu cítím dobře, ale ne. Někomu koho znám jde o život a může za to člověk s kterým budu trávit čas. Někdo kdo sedí přes tuhle pitomou zeď. Vybaluju si z kufříku pár věcí aby to aspon trochu vypadalo důvěryhodně. Zaslechnu zaklepání. ,,Dále." pokynu a dovnitř vstupuje pěkná slečna. Usoudím, že je to sekretářka z našeho patra. ,,Pane mám tu pro vás práci od Martinéze. Vše jsem vám srovnala do příslušných řádků abyste se v tom vyznal pokud budete potřebovat pomoct sedím naproti." položí mi na stůl desky a já jí poděkuju. Jen co zavře neodpustím si poznámku. ,,Kráva." Pracuje pro mafiána a kdo ví jestli má o tom tušení.
Z POHLEDU LUKA
Ta svině mě unesla a zabila člověka. Podíval se mi do očí a bez jakéhokoliv soucitu nebo nějakých pocitů se mi smál do obličeje. Stál tam a smál se mi. Pořád dokola opakoval nějaká slova, že za to může ta má děvka a já se neovládl a vrhl se na něho. Při nejmenším jsem mu alespon rozbil nos nic víc se mi nepovedlo, protože ty jeho svrchované gorily mě chytli, Martinéz došel ke mně a já odnesl další nakládačku. Musel jsem uznat, že tohle bylo od mých rvaček ve škole tisíckrát horší. Znovu mě hodili do té temné komory a já cítil úzkost. Klaustrofobie. Stěny jako by se pohybovaly a posunovaly se k sobě. Jako by toužili mě spolknout. Zastrašovali mě a dařilo se. Co se mnou bude dál? Budou mě bít dokud mě nezabijí?
Comm&vote :33
ČTEŠ
Oblivion 2
FanfictionPamatujete si na Oblivion? Příběh s : Crystal Reed (Taylor), Luke Hemmings, Louis Tomlinson, Jade Thirlwall? Tak je tu druhý díl! :) Taylor a Luke žijí šťastně spolu ve vlastním bytě v Los Angeles. Jenže v lásce jim stále bude překážet spousty věcí...