Oblivion/What's new

187 14 7
                                    

Ležím na pohovce jen v Lukově dlouhém tričku a koukám na film. Prohrábnu si své dlouhé vlasy a zívnu. To on mě vždycky tak unaví. Strávím s ním každou sekundu života užívám si jeho přítomnosti. Navzájem cítíme naši společnou touhu, která nejde uhasit a přesto se snažíme nic nepřehánět. Nechápu jak to můžeme zvládat, ale funguje to. Pousměju se a kousnu se do rtu. Byl to nejlepší co mě mohlo potkat. Ačkoliv někdy navštěvuju svoji sestru Spencer, kdyby nebylo jí Luka bych nepoznala. Kdyby mě nedonutila vstoupit do letadla a odjet pryč od domova, nezačala bych nikdy na plno žít. Má úžasná starší ségra.

Hned co jsem odjela z Camp Rocku zařídili jsme si s Lukem vlastní byt a to přímo v Los Angeles. Luke a ostatní z jeho kapely dostali nahrávací smlouvu jakožto od vydavatele Capitol Records. Byla jsem na ně hrdá. Calum, Ashton a Mike bydleli kousek od nás ve vedlejší ulici. Měli jeden velký byt, který si užívali...no někdy až moc. Když vejdu k nim je to tam jako by nikdy neuklízeli, všude je nepořádek a všechen úklid padá na mě nebo na Lýdii, moji bývalou spolubydlící s kterou Mike randí. Jasně, kdo jiný by byl tak skvělý a chtěl uklízet jejich svinčík, mám pocit jako bychom jim nahrazovali mámu a oni byli malý puberťáci. I když to je tak trochu přesný popis jich všech. Jen Luke je z nich ten nejzodpovědnější. Mám je ráda. Jsou jako rodina, kterou jsem nikdy neměla šanci mít. Stýská se mi po rodičích, ale byl tam Louis a on bude vždy mým nejlepším přítelem.

Louis Tomlinson. Zaslepený "láskou" jsme oba naivně věřili, že jsme k sobě něco cítili. Byl to jeden velký omyl. A teď, když se spolu vidíme se tomu dokážeme společně zasmát. Žije sice v Anglii, ale jeden dům vlastní i tady v Los Angeles a vždy když přijede, zajdeme třeba do parku nebo do kavárny, zkrátka strávit čas spolu. A jsou to upřímně ty nejlepší dny, miluju je, protože když ho vidím přepadne mě stesk a běžím mu přímo do náruče. Jedno velké objetí a já se cítím zase naživu. S ním se dýchá snadno. Vzpomenete si na krásné a nejhezčí vzpomínky z vašeho života a vše vám najednou dává smysl. Všechno do sebe zapadá. Úplně každý kousíček. A vy jste rázem jako smyslu zbavený a šťastnější než kdy dřív. Ten pocit je nezapomenutelný.

Jade ta zas navštěvuje Luka, ale i mě. Stali se z nás kamarádky a to i přesto, že mám někdy pocit odporu. Cítím ho z ní jenže ho nedává najevo. Ale pro Luka udělá vše, znám to, pro Louise bych udělala to samé.

No a já pracuju jako skladatelka. Píšu texty písní pro různé interpety a zjistila jsem že ta práce mě naprosto naplňuje. Je k tomu potřeba hudební sluch a umět se do téhle práce vžít. A to já přesně dělám.

Všichni jsme si našli to své. Ale žádné štěstí netrvá věčně, no doufám, že to naše bude vyjímka.


Část 1 :) Dovolila jsem si v první části popsat o co vlastně jde a co všechno se stalo po Camp Rocku, a osvěžila všechny jména i děj abyste si zase rozpomněli :)

Comm&vote :)


Oblivion 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat