Uslyším zachrastění klíčů ve dveřích a ihned k nim přibíhám. Vrhám se Lukovi do náruče a on mě silně stiskne. Nadechnu se a pocítím tu dobře známou vůňi. Někdy si musím připomínat, že je to skutečné, doopravdy skutečné.
Já a Luke.,,Chyběl si mi." zašeptám.
,,Ty mě taky." zasměje se a políbí mě na čelo. Začnu se červenat.
,,Jsi roztomilá, když se červenáš."
,,Luku, nech toho nebo se budu červenat ještě víc."
,,To přece chci, ty trdlo." nazvedne mě a nohy mu obmotám okolo pasu. Jdeme do kuchyně k barovému stolu a opatrně mě na něj posadí.
,,To turné se zdá nekonečné." vydechnu a zamračím se.
,,Já vím, ale vem si, že tentokrát to byl jenom měsíc."
Usměju se a políbím ho na jeho jemné rty. Když se jich dotknu nikdy nedokážu jen tak přestat. Nejde to. Ochutnáte a je to jako vaše osobní značka heroinu. Zkrátka jeho rty jsou pro mě návykový.
,,Máš pravdu, měsíc odpočinku od vás čtyřech." Luke po mě hodí zlostným pohledem.
,,Nemusela jsem uklízet ten váš svinčík," vypláznu jazyk. ,,jste jak děti."
To už se smějeme oba s Lukem současně.
,,Dobře, tak co kdybych šel napustit vanu a ty se mezi tím připravila." políbí mě na ruku a s drzým poloúsměvem odchází do koupelny.
Kousnu se do rtu. To je můj Luke. Na nic se neptá, prostě to jde udělat.
Pozdě k večeru když už oba s Lukem ležíme, zaslechnu nějaký hluk od vedle od sousedů. Vstávám a přicházím až ke dveřím se podívat co se děje. Nakouknu akorát kukátkem a sleduju jak soused co si pořvává na sousedku. Oba se hádají a pak muž vytáhne zbraň a náhle zazní výstřel. Vykřiknu a muž se otočí směrem k naším dveřím, nevidí mě ale ví, že jsem to musela zahlédnout. Zakryju si ústa rukama a pomalu couvám ode dveří. Do něčeho narazím.
,,Luku! Sakra." zařvu a následně se k němu choulím a po tvářích mi stéká jedna slza za druhou.
,,Hej co se stalo? Co to bylo za ránu?" zeptá se, ale já nejsem schopna odpovědět. Jediné co ze sebe dostanu
,,Já nevím, Já..."
Comm&vote thanks :3 ps: ten pocit když to omylem zveřejníte tuto část na starém oblivion :'D omlouvám se, ted jsem to byla smazat a dát sem. Nj mám narozky tak chill a je to asi až taková pohoda že jsem přestala myslet úplně :D :D
ČTEŠ
Oblivion 2
FanfictionPamatujete si na Oblivion? Příběh s : Crystal Reed (Taylor), Luke Hemmings, Louis Tomlinson, Jade Thirlwall? Tak je tu druhý díl! :) Taylor a Luke žijí šťastně spolu ve vlastním bytě v Los Angeles. Jenže v lásce jim stále bude překážet spousty věcí...