Z POHLEDU LOUISE
S Tay jsem se neviděl za poslední tři měsíce vlastně ani jednou. Ihned po tom incidentu se odstěhovala zpátky k sobě. Já musel z Los Angeles odjet zpět do Británie. Luka zpátky nedostane a zřejmě to pochopila. Kdyby se do něčeho vrhla sama neskončilo by to dobře. Uvidím ji ještě někdy? Těžko říct. Nechala mě jít a já mohl snad poprve konečně žít bez jejího naléhání a kritizování a zkrátka všeho. Jenže stejně to je bez ní neúplné. Zvláštní. Odsunuju myšlenky stranou a vybíhám na podiu. Ostatní hned za mnou a fanynky jako vždy nezklamou. Všude po celé aréně se rozléhá křik a na každé straně různé transparenty. ,,Marry me Louis?" přečtu na jednom z nich a usmívám se. Máme ty nejlepší fanynky vůbec a díky nim se cítím stále sám sebou. Dám prsty k sobě abych vytvořil srdíčko a posílám ho dívkám které drží tenhle transparent. Začnou křičet a smát se. Jsou perfektní. A ihned potom co si to řeknu v hlavě spustíme sborově písen Perfect.
Z POHLEDU TAYLOR
Brzo ráno vstávám abych šla Spenc (Spencer) doprovodit na letiště. Bylo mi s ní dobře a to i přesto že to byl jeden strávený večer s ní po hodně dlouhé době. Taxík nás vyhazuje na letišti a mě zaštípou slzy v očích. Nikdy nezapomenu na moment kdy jsem poprvé uvítala do Los Angeles a v letadle se seznámila s Lukem. ,,Sakra to bolí." ozve se ten stupidní hlásek. Sestra se na mě otočí a já se falešně usměju. Naposled se obejmeme a ona odchází. Tak to bychom měli. Zase jsem sama. No každopádně můžu promyslet to co jsem potřebovala. Odcházím z letiště pěšky směrem do nejbližšího parku. Sedám si na první lavičku přede mnou. Ruce si strčím do kapes kabátu a vdehcuju studený vzduch. Venku už začalo mrznout a za dva měsíce tu budou Vánoce.
Nad Vánoci, ale rozhodně nepřemýšlím. Přemýšlím nad tím jak Luka dostat zpět. K čertu s tím. Nedá se nad tím přemýšlet. Je to buď a nebo. Musím mu nějak ukázat kdo byl. Kdo jsem já a celý svět. A to nepůjde bez toho dostat se zpět na to zatracené místo na které mám šokující vzpomínky. Je čas být statečná.
Comm&vote. :)
ČTEŠ
Oblivion 2
FanfictionPamatujete si na Oblivion? Příběh s : Crystal Reed (Taylor), Luke Hemmings, Louis Tomlinson, Jade Thirlwall? Tak je tu druhý díl! :) Taylor a Luke žijí šťastně spolu ve vlastním bytě v Los Angeles. Jenže v lásce jim stále bude překážet spousty věcí...