Selamlar! (:
Sizleri daha fazla bekletmek istemedim ve hazır evdeyken yeni bölümü yükledim.
Keyifli okumalar! (:
***
Aynanın karşısına geçip kenardaki tarakla saçlarını taramaya başladı. O an annesinin, saçlarını taradığı anı hatırladı. Özellikle son yıllarda bir ritüel haline gelmişti bu durum onlar için. Her hafta sonu koşa koşa annesine giderdi. Sultanı da, yol yorgunu geldin kuzum, haydi git de bir duş al, der sonra da banyonun kapısının önünde elinde tarakla beklerdi onu.
~~
Ah nasıl da misler gibi kokmuş benim kuzum, sıhhatler olsun ömrümü adadığım.
Ya deme ama öyle sultanım, utandırıyorsun beni.
Anneye utanmak da neymiş? Hem o ne öyle kıkır kıkır oldun, ağzın kulaklarına vardı.
Eee Gazel sultan etkisi bunlar efendim. Sesinizi duyunca bile bambaşka bir hal alıyor dünyam.
Ah avarem benim, soytarılık yapmadan dur iki dakika da güzelce tarayalım saçlarını.
Sonra da örer miyiz sultanım?
Öreriz tabi ya, neden örmeyelim kuzum?
Oy annelerin bir tanesi. Nasıl, nasıl nasıl seviyorum seni. Hadi bakalım ör saçlarımı da sonra dile benden ne dilersen.
Aman ne dileyecekmişim senden? Hem seninki de laf! Sanki çok dinliyorsun da beni.
A a aşk olsun ama Gazel Sultan ne dedin de dinlemedim bugüne kadar?
Ne dedim de dinledin asıl sıpa. Hem olsun elbet! Aşk her daim olsun!
Çıkar ağzındaki baklayı sultanım hadi dayanamazsın sen zaten daha fazla.
Kıkırdama bakayım anneye. Az edepli ol da bir dinle.
Aman tamam sustum bak valla dinliyorum.
Anlatıyorum bak. Lafımı kesmek yok.
Yok, valla yok.
Bir yağız delikanlı var buraya gelen, dedimdi ya geçen... Her geldiğinde herkesler toplaşıyor bu minik fakirhaneye ama o kimseye pas vermiyor. Bir boyu pozu var ki sorma. Hele gözleri!.. Ah ah nasıl anlatılır bilmem ki... Sizi tanıştırayım, bir yan yana göreyim dünya gözüyle diyorum ama oralı mı oluyorsun sanki? Tutturmuşsun bir özgürlük türküsü, o da neyse artık. Aşktan, sevilmekten güzel özgürlük mü varmış bu dünyada kuzum?
Ah be sultanım yine mi aynı konu? Yapma gözünü seveyim. Ben kim, aşk kim? Ne yapalım birbirimizi. Hem sen madem bu kadar seviyorsun acımıyor musun bu yağız delikanlına, n'apsın benim gibi bir cadıyı alıp? Sen ona şöyle Zuhal Teyze'nin kızı Ezgi gibi birilerini bulsan ya.
Sus bakayım edepsiz! Sus diyorum bak hala kıkırdıyor... Hem neyin varmış senin? Ezgi de kimmiş benim kuzumun yanında.
A a ayıp ettin ama şimdi Gazel Sultan. Kızın güzelliği de, hamaratlığı, efendiliği de dillere destan. Yalan mı? Hadi hadi sen baş göz ediver şunları da dünya evine girsin körpeler.
Sus demedim mi ben sana, edepsiz. Bak hala gülüyor. Yok, sana bir daha örgü falan.
~~
Kapıya vurulan yumruklarla sıyrıldı geçmişin anılarından. Ne oluyordu böyle? Kimdi kapıya ısrarla vuran? Hem o ne zaman başlamıştı ki ağlamaya yine?
"Havin'im! Duyuyor musun beni gül yüzlüm? Aç şu kapıyı. N'olur aç!.. Sana diyorum Havin, aç şu lanet olası kapıyı yoksa kıracağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~Havin~~ #TAMAMLANDI!
Ficção Geral♥ Gözleri miydi insanın kaderini belirleyen? Kapkaranlık gözlerinden sebep miydi bu acı dolu hayat? Gece gözlerine okyanuslar kuran bir kadın mı aydınlatacaktı dünyasını? Ondan sonra mı kurtulacaktı ömrünün karasından? Sevdiği kadından uzak, sevil...