4

4.9K 258 0
                                    

Darbą baigiau anksčiau , tad ir į kambarį grįžau anksčiau. Persirengusi paprastus džinsus ir megztuką nuėjau užsisakyti vakarienės. Waliyha numeryje nebuvo. Pavalgiusi Cezario salotų ir išgėrusi arbatos įsijungiau žinias. Per jas rodė apie dingusius žmones. Pasibaigus žinioms prasidėjo filmukas. Jutau kaip merkiasi akys. Bet nepajutau kaip užmigau.

*

Važiuoju mašina su tėvais. Viskas gerai atrodo viskas tikra. Sėdėjau gale ir linksmai tauškiau su mama apie Paryžių koks bus nuostabus nuotykis ten nuvykti. Staiga į mus atsitrenkė mašina. Tėtis suvaldė ir liko ant kelio , bet ji vėl trenkėsi į mus... Ir vėl... Mašina nuslydo nuo kelio ir vertėsi kelis kartus. Benzino kvapas degino šnerves. Skausmas kojoje buvo aštrus ir nepakenčiamas. O tada sprogimas mašinos priekyje. Pradėjau šaukti...

*

Pramerkiau akis prieš save mačiau neryškų žmogaus siluetą. Silueto rankos buvo man ant pečių , tai leidžia suprasti , jog jis bandė mane žadinti. Televizorius neveikė. Akys buvo apsiblaususios , tad nieko negalėjau gerai matyti. Lėtai nuleidau kojas ant grindų. Vaikinas atsitraukė per žingsnį nuo manęs. Lėtai atsistojau , bet galva apsvaigo ir kritau atgal ant sofos.

-Velniava,-sudejavau.

Pakėliau akis į vaikiną esanti kambaryje. Tiesi stovėsena. Sukelti plaukai. Platūs pečiai ir jis mano su Waliyha numeryje. Tai negali būti niekas kitas tik Zayn Malik.

-Nespoksok,-sudejavau.

Jis priėjo prie manęs ir nieko neklausęs pakėlė nuo sofos , nuotakos stiliumi. Nesipriešinau. Buvau nunešta į balkoną. Atsisėdau ant kėdės ir giliai įkvėpiau.

-Koks košmaras tave kankina?,-kimiu balsus paklausė.

-Sapnavau , kad Kalėdų senelis yra netikras,-mestelėjau.

-Ar tu kada nors būni nuoširdi?

-Tik tada , kai neturiu ką veikti.

-Kodėl mums nepadėjai ieškoti Alexandros?

Kai jis ištarė mano vardą per kūną nuėjo šiurpuliukai. Jaučiausi lyg kalbėtumėm apie visai kitą žmogų , ne apie mane. Šyptelėjau jam netikra šypsena.

-Todėl , nes ne visi nori būti surasti. Patarčiau liautis jos ieškojus.

-Tu ją pažįsti?

-Ne.

-Meluoji.

Malik prisiartino prie pat. Padėjo rankas man virš pečių ant kėdės atkaltės. Pakėliau akis į jį. Jo akys tamsoje buvo juodos. Veidas aptemdytas šešėlių , atrodė paslaptingas. Zayn viena ranka perbraukė per mano plaukus. Dabar kūną perskrodė milijonas malonumo šiurpuliuku. Pirštu galiukais palietė skruostą. Jie buvo vėsus ir kvėpėjo metiniu tabaku. Neatitraukiau akių nuo jo akių , kaip ir jis nuo manųjų.

-Velniop viska,-šnypštelėjo.

Ir tą akimirką jo lūpos prisilietė prie manųjų. Jos buvo šaltos ir minkštos. Reiklios. Jis nesivaržė bučiavo reikliai ir ryžtingai. Mano pasipriešinimas buvo nokautuotas per dvi sekundes ir dabar jau apsivijusi jo kaklą rankomis traukiau jį arčiau savęs. Vaikino laisvoji ranka prilaikė mano galvą , kad neatsitraukčiau ir vis traukė arčiau savęs. Jo liežuvis įslydo vidun.

Svetainėje užsidegė šviesa. Malik staigiai atšoko nuo manęs.Pasitvarkęs plaukus net nepažvelgęs į mane išėjo iš balkono. Išleidau atodūsį pilną palengvėjimo. Persibraukiau atgalia ranka per plaukus. Ką po velnių aš katik padariau???? Kas man šovė galvon? Juk kažkas galėjo mus pamatyti. Dieve kur aš pamečiau protą??? Tas vaikinas juk yra mano brolio draugas ir jis ieško manęs!!!

Pasilenkiau , kad galėčiau matyti svetainę. Ten Waliyha nusimovė paltuką , Zayn nebuvo. Dar kart atsidususi atsistojau. Lėtai išėjau iš balkono. Wali kaip mat mane pastebėjo.

-Tu... Zayn,-sutriko ji.

-Kas nutiko?,-kiek kimiu balsu paklausiau.

-Juk Zayn katik išėjo iš balkono? Ką jūs ten veikėte?,-smalsavo ji.

-Kalbėjomės apie mano košmarus , kaip aš sapnuoju , jog Kalėdų senelis yra netikras.

-Na Zayn neatrodė labai linksmas,-šyptelėjo Wali.

-Tikriausiai nusiminė dėl Kalėdų senelio. Labanakt Waliyha.

Užsidariau kambaryje. Griebiau savo išmanųjį ir pradėjau googlinti apie Zayn. Po dešimties minučių keikiau save dar labiau nei prieš tai. Kaip aš protinga mergina sugebėjau pasibučiuoti su juo? Man reikia poilsio ir ramybės. Rytoj pasiimu laisvadienį ir važiuoju prie jūros.



Hope HotelWhere stories live. Discover now