2.35

2.2K 170 19
                                    

Pažvelgiau į moteris kurios atrodė tokios pasitikinčios savimi , kad norėjosi joms trenkti. Niekad nemėgau tokių moterų jos visad mano , kad jų vaikai yra aukseliai ir jog jie nieko negalėjo nuskriausti , nors visad yra priešingai. Nusukau savo žvilgsnį nuo pasibaisėtinų motinų prie jų vaikų. Tie vaikinai , jie atrodė net neišsigande. Šypsojosi savo pasipūteliškomis šypsenomis ir žvelgė į mano vaikus taip lyg norėtu jiems pradėti grasinti. Jie net neįsivaizduoja su kuo jie susidūrė. Niekas nedrįs liesti man brangiu žmonių , net ir kažkokie mažamečiai nusikaltėliai.

-Direktoriau mokykloje nėra kamerų?,-pasiteiravau.

-Mokyklos finan...

-Supratau. Pasirūpinsiu , kad rytoj atvažiuotu pas jus dėl kamerų irengimo. Susitarkite kur norite įrengti kameras ir kokias. Aš tai finansuosiu. Nenoriu , kad mano vaikai mokytusi mokykloj kur juos taip lengvai gali užpulti.

Direktorius nieko nesakė tiesiog linktelėjo. Reinas pabaksnojo man į šoną. Atsisukau į berniuką. Vaikis ištiesė telefoną. Tai buvo telefonas kurį Kai davė Reinui. Dėl saugumo sumetimų ir dėl to , kad mes abu dirbam Kai nusprendė Reinui ir Arielei duoti telefonus , kad jai kartais pamirštumėm ar veluotumėm , kad jie galėtu su mumis susisiekti.

Telefono ekrane buvo vaizdo įrašas. Paspaudžiau play migtuką. Patalpoje pasigirdo keiksmažodžiu lavina. Ekrane tesimatė batai daugiau nieko. Bet iš batu galiu pasakyti , kad tai buvo Reinas ir Arielė , o kitų dviejų porų nebuvau mačiusi. Suraukusi antakius stebėjau vaizdus ekrane. Patalpoje buvo tylu atrodo , net ir motinos sulaikė kvapą išgirdusios kas dedasi.

Tai buvo trumpas video iš kurio aiškiai buvo galima suprasti , kad Reina ir Arielė primušė tie vaikinui kurie sėdėjo prieš mane. Juokingiausia buvo tai , kad jie primušė juos už tai , kad Reinas yra naujokas ir ne bet koks naujokas , o detektyvo brolis ir mano globotinis. Arielė nukentėjo , nes gynė berniuką. Vis dar žiūrėdama į telefoną ekraną tariau.

-Tai sakote , kad jūsų vaikus užpuolė?,-lediniu balsu paklausiau.

Jutau , jog betkuria akimirka galiu nebesusitvardyti. Norėjau gerai trenkti tiems pasipūtusiams vaikinams. Kaip jie drįsta taip kalbėti...

-Tai mokyklos krikštas. Naujokas turi žinoti kam turės paklusti.

Pakėliau savo liepsnojančias akis į vaiki kuris ištarė tuos žodžius. Naujoko krikštas. Padaviau telefoną Reinui. Patraukiau Ariele nuo savęs ir pakilau iš savo vietos , jau norėjau apeiti stalą ir sumuryti tą vaikiną į sieną. Sulaužyti jo rankas ir parodyti kokį „Naujoko krikštą" aš jam padarysiu jai jis dar kart palies mano vaikus. Bet man žengus žingsnį atsivėrė durys. Pro jas įžengė du vaikinai. Tai buvo Kai ir Suho.Kai peržvelgė visą patalpą vertinančiu žvilgsniu. Reinas pamatęs broli išsitiesė , o mažoji Arielė striktelėjo nuo kėdės ir puolė jam į glėbį verkdama. Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau. Turėjau nurimti kol ko nors nenužudžiau.

Paėmiau telefoną ir priėjau prie įėjusiu vaikinų. Jiems nespėjus nieko pasakyti pajungiau video. Kai žvilgsnis buvo ledinis. Tokiu žvilgsnio dar nebuvau mačiusi. Atrodė , jog jis nori nudėti tuos vaikus taip pat smarkiai , kaip ir aš. Toj vietoj kur buvo trenkta Arielei , Suho paėmė iš manęs telefoną. Vaikinas atsuko įraša atgal ir dar kart pasiklausė ką tie vaikai pasakė prieš trenkiant mergaitei. Vaikinai kalbėjo apie Arielės mamą.

-Šito video pakanka , kad sulaikytumėm šiuos jaunuolius. Stokites piliečiai keliausime į komisariatą. Surašysim visus duomenis ir pradėsime tyrimą kuris , kaip matau nebus ilgas , nes visi įrodymai jau yra,-ramei pasakė Suho žvelgdamas į vaikinus.

-Tai tebuvo naujokų krikštas. Tas snarglius turi žinoti kam turės paklusti. O ta mergiotė yra neiš...

-Jai nori likti gyvas prikąsk liežuvį,-ramei perspėjo jį Suho,-Ar jūs rimtai tokie kvaili? Prieš jus stovi šių vaikų tėvai vienas iš jų turi ginklą , o Alexandra... Na.... Nepatarčiau jos erzinti ji sugebėjo žmogų paguldyti į ligoninę turėdama vien ramentą.

Hope HotelWhere stories live. Discover now