Turiu pasiūlimą ir būtu labai smagu jai atsirastu norinčiu. Noriu susirašinėjimu su laiškais , popieriniais ne elektroniniais. Ten galėsit klausti apie bet kuria istorija , bet ko. Galėsit atsiusti savo juodraštine istorijos versija , kad pataisyčiau ją. Žodžiu ieškau žmonių kuriems reiktu draugo per dideli atstumą. Taip pat prisiminiau , kad seniau esu rašiusi , jog padedu žmonėms kurie yra įklimpe į depresiją ar pjaustymasi. Tai vis dar galioja aš vis dar galiu išklausyti ir patarti , tik šį kart turėtumėt rašyti čia arba į mano fb. O dėl adreso tai parašykit į pm atsiusiu :)
Vaikinai linktelėjo galvomis. Mergaitė pribėgo prie manęs ir apglėbė mane per liemenį. Paslėpiau ginklą sau už džinsų ir priklaupiau prie jos.
-Viskas gerai mieloji,-nuraminau ją.
-Kodėl tu negali būti su Zayn? Aš noriu , kad jis turėtų tokią merginą , kaip tu.
Pažvelgiau į paraudusį mergaitės veidą. Keisti vaikų norai. Kai ji užaugs supras kodėl aš negaliu būti su jos broliu , ji supras , kad jos brolis nėra toks geras , kaip jai atrodo.
-Tavo brolis turi mergina ir jis laimingas su ja,-atsakiau.
-Ne jis nelaimingas!
-Wali nusiramink.
Priklaupiau prie jos. Mergaitė vėl puolė į ašaras ir apglėbė mane. Priglaudžiau ją prie savęs. Jos kukčiojimas draskė krūtinė. Kodėl ji taip nori ,kad jos brolis būtų su manimi , jug ji manęs net nepažįsta. Prie mūsų priėjo Malik ir likę susirinkusieji.
-Waliyha maža verksnia liaukis,-tarė Leona.
Pažvelgiau į ją žudančiu žvilgsniu. Lėtai išsitiesiau ir paėmiau mergaitės ranką. Priglaudžiau ją sau prie šono.
-Galiu paklausti kokio velnio jūs užsipuolėt tuos vaikinus?,-ramiai paklausiau.
-Todėl , nes tu elgiesi kaip kekšė , nedaryk mums gėdos,-pareiškė Harry mergaitė.
-Alexi nedaro gėdos,-suverkšlėno Waliyha.
-Patylėk tu maža neūžauga!,-riktelėjo Leona.
Stebėjau visą šitą veiksmą ir laukiau kol įsikiš Zayn. Bet jis tiesiog stovėjo apsikabinęs savo merginą ir nekreipė dėmesio į tai jog jo mažoji sesutė verkia ir yra užgauliojama.
-Aš nesuprantu kodėl mažutis tave čia atsitempė tu esi tik maža...
-Nutilk!!,-surikau ant jos,-Po velnių tu sumauta paleistuve nedrįsk kalbėti su ja!!! Tau iki Waliyha dar toli. Tu niekad nepasieksi tiek kiek gali pasiekti ši mergaitė , tad nutilk!
-Mielasis,-perspėjamai kreipėsi ji į Malik.
-Alexandra nedrįsk įžeidinėti Leonos,-piktai tarė Malik.
-Tau gal su galva negera?,-pakėliau antakį,-Tavo kvailė ką tik įžeidė tavo mažąją sesutę , o tu ją gini? Ar čia kas nors dar turi proto?!!! Jūs visi esate kvailiai!! Kaip tu jūs drįstate atsukti nugarą savo draugams ir šeimai , dėl pašalinio asmens!? Jūs esat nieko verti!!! J...
-Mes bent jau neskialbiam apie savo draugus netiesos!!!,-suriko Daniele.
-Tik jau nereikia ir pati žinai , kad tai padariau net ne aš!!!
-Nekaltink kitų sav...
-Tai padarė Leona i....
Zayn mergina trenkė Waliyha antausį. Mergaitė parkrito man po kojom. Rankos automatiškai susispaudė į kumščius. Ta nevėkšla drįso pakelti ranką prieš Wali. Kodėl jie nieko nedaro. Juodaplaukis padarėlis suverkšleno susiėmęs sau už skruosto. Mergina nusijuokė tokiu šlykščiai skardžiu juoku. Tada atsisuko į Zayn ir saldžiai įsisiurbė jam į lūpas. Siurbėlė. Vos atsitraukė nuo juodaplaukė pažvelgė į mane , kaip į nieko verta šiukšlę. Ohh mergyte padariai klaidą. Net nebedvejojau. Pripuoliau prie juos. Mano kumštis susidūrė su jos nosimi. Nespėjus jai parkristi trenkiau jai į skruostikaulį. Leona neišlaikė pusiausvyros ir parkrito ant žolės. Pritūpiau prie jos.
-Dar kart paliesk ir nudėsiu.
Atsistojusi pripėdinau prie juodaplaukio. Šyptelėjau jam ir nedvejodama skėliau antausį. Vaikinas greit atsuko veidą į mane. Reakcija buvo žaibiška. Jo tvirtos rankos suėmė mano ginklą ir numetė jį toliau tada stvėrė mane ir persimetė per petį , pradėjo eiti link miško. Trenkiau jam per nugarą.
-Paleisk mane tu sumautas kvailį aš be maikutės!!!,-surikau.
-Prižiūrėkit Waliyha ir paslėpkit jos ginklą kol ji nesugalvojo mūsų nudėt. Be to neleiskit Leonos ar Melin prie mano sesers!,-suriko jis.
-Nedrįskit liesti mano ginklo kitaip visus nudėsiu!,-užrikau.
-Būtent dėl to jį ir paslėpsim!,-suriko Niall,-Zayn jai naudosi prievarta ji lengviau pasiduos!
-Aš ne gyvulys!
-Abejoju,-sumurmėjau.
-Tu manai , kad aš gyvulys?,-paklausė jis mums artinantis prie miško.
-Jaučiuosi , kaip pusnuogė raudonkepuraitė kurią nešasi piktas blogas vilkas.
-Aš nesu blogas.
-Blogiausias iš visų kuriuos pažįstu.
-Kas nutiko Alexi?,-rimtai paklausė.
-Manau mes jau tolokai nuėjome gali mane paleisti mūsų niekas nemato.
Zayn atsargiai nuleido mane ant samanų. Pasitraukiau toliau nuo jo. Atsirėmiau į medį. Juodaplaukis prisiartino prie manęs. Rankos atsirėmė iš abiejų mano veido pusių. Banalumas jo silpn... Jis parvertė mane ant miško paklodes. Žvelgiau į jį kaip į nevisproti. Jo rankos keliavo mano liemeniu aukštyn aukštyn...
-Tik paliesk ir nudėsiu tave Malik pažadu.
-Bus verta.
Jo lūpos užspaudė manąsias. Zayn lėtai judino lūpas bandydamas privilioti ir mane. Net nesistengiau atsakyti į jo bučinį. Zayn klastingai nusišypsojo. Jis grįbžtelėjo man į lūpą. Išleidau netikėtą dejonę. Tai nustebino ir mane ir jį. Juodaplaukis nedvejodamas įsisiurbė ryžtingiau. Atsakiau į jo bučinį. Pirštus panardinau į jo juodus smalos plaukus. Jo rankos klajojo visu kūnų kart kartėmis sustodamas prie šlaunų. Lūpos nukialiavo skruostikauliu prie kaklo. Išriečiau nugarą ir atmerkiau akis. Netoli mūsų pamačiau Dani kuri laikė kibarą ir mosikavo man. Kilstelėjau antakį. Garbanė iškėlė lapą ant kurio puikavosi vienas vienintelis žodis "Dažai". Linktelėjau. Ji iškėlė ranką ir lenkė pirštus. Kai liko trys pirštai spyriau Malik į tarpkojį ir nusiridenau į šoną , kaip tik tuo metu Danielle ir užpylė dažus ant Zayn galvos. Metė kibirą į šoną ir griebusi mane su Eleonora už rankų pasileido stovyklavietės link.
-Būkit prakeiktos!,-užstaugė Malik.
Turiu pasiūlimą ir būtu labai smagu jai atsirastu norinčiu. Noriu susirašinėjimu su laiškais , popieriniais ne elektroniniais. Ten galėsit klausti apie bet kuria istorija , bet ko. Galėsit atsiusti savo juodraštine istorijos versija , kad pataisyčiau ją. Žodžiu ieškau žmonių kuriems reiktu draugo per dideli atstumą. Taip pat prisiminiau , kad seniau esu rašiusi , jog padedu žmonėms kurie yra įklimpe į depresiją ar pjaustymasi. Tai vis dar galioja aš vis dar galiu išklausyti ir patarti , tik šį kart turėtumėt rašyti čia arba į mano fb. O dėl adreso tai parašykit į pm atsiusiu :)
YOU ARE READING
Hope Hotel
Romance„Hope Hotel" Prologas Ar kada nors esate pagalvoje koks jausmas vadintis savo pavarde , bet ne vardu? Niekas nežino tavo vardo ir nevartoja jo , bet po ilgo laiko tu jį išgirsti. Koks tai jausmas? Tai lyg kažkas tave kviestu svetimu vardu. Tre...