31

4.4K 237 16
                                    

-Tu nesusipažinai su mano sužadėtine ir vien tik dėl to , kad pasiglamžytum su Malik?,-kiek įsižeidęs tarė Niall.

-Aš pirmas pradėjau be to aš pasakiau , kad Melisentė Maknet yra tavo sužadėtinė , tad jos žino viena kitos vardus,-šiek tiek pamelavo Malik.

Ir ką tai turėtu reikšti? Na išsiaiškinsiu tai vėliau dabar svarbiausia parodyti , kad aš nesu skysta. Ašaros tik silpniesiems argi ne? O aš Alexandra Lilly HOPE Horan , nesu viena iš tų utiutiu mergyčių.

-Atsiprašau gerbemieji , kad jums nepatiko mano spektaklis aš tik norėjau parodyti Malik , kad mano parinkta aktorė kurios vardo nepamenu , nebuvo geresnė , nei aš Alexandra. Be to nematau reikalo susipažinti su mergina kurios pats nepristatai brolau,-išdidžiai tariau.

-Maniau mes jau paslėpėm karo kirvius,-tarė Niall.

-Tikrai manai , kad taip lengvai užmiršiu , tai jog per tave pabėgau iš namų? Tu kiekvieną mielą dieną man primindavai , kad aš kalta dėl tėvų mirties , bet pažiūrėk broliuk kas nutiko , jie gyvi , bent jau vienas iš jų. Tu vadinai mane beprote nors sakiau tiesą , o dabar kentėk pasekmes Horan ir neversk manęs susipažinti su mergina kuriai aiškiai nepapasakojai kokiomis aplinkybėmis dingo tavo sesutė.

Jo mergina žvelgė , tai į mane , tai į Niall. Ji aiškiai jautėsi sutrikusi. Gūžtelėjau pečiais ir apsivilkau Malik megztuką. Dani tik papurtė galvą lik perspėdama , kad nenueičiau per toli. Linktelėjau jai.

-Kaip bebūtu Melisente tu esi svarbi šitam kvailiui kitaip jis nebūtų tau dovanojęs senelės žiedo. Jai dabar pabėgsi nuo jo manysiu , kad esi tikrai neverta susipažinti su manimi.

Apsižvalgiau aplink. Ant stalelio stovėjo gėlė. Joje augo kažkoks gražus augalas kuris buvo panašaus atspalvio , kaip tos merginos plaukai. Greit griebiau jį nuskyniau žiedą ir ištiesiau jį merginai. Ji virpančiais pirštais paėmė jį.

-Aš kandžiojuosi ir skaudžiai ypatingai tada jai nemėgstu žmonių. O tu neatrodai viena iš tų kurios turėčiau nemėgti , bet štai Styles,-apsisukau ir supyliau gėlės žemes jam ant galvos,-Jo aš tiesiog nekenčiu , kaip ir Malik.

Griebiau Dani už rankos ir nupėdinau durų link. Sustojau prie jų ir padariau gražų reveransą (nusilenkimą ).

-Prašom už spektaklį aš jūsų taip pat nekenčiu su meile Hope.

Nupėdinau į savo apartamentus. Danielle palikau puskely , nes ji su Liam išeina vakarieniauti. Kvailė paliko mane viena. Sustumdžiau baldus į vietas. Nusivilkau visus rūbus ir užsivilkau šilko naktinius ir grindis šluojantį chalatą. Pasiėmiau kompiuterį ir virtuvėje pradėjau tvarkyti viešbučio reikalus. Nors jau ir buvo po dešimtos kažkas vis dėl to užsimanė pas mane pasisvečiuoti. Taip teisingai supratote kažkas pasibeldė į buto duris. Nuėjau prie jų. Pažvelgiau pro akutę ji buvo uždengta. Kas per debilas mano , kad atidarysiu duris , jai nematysiu kas už jų. Numojau į tai ranka , bet štai ir vėl beldimas. Galiu garantuoti , kad tai vienas iš vaikinų pokštauja. Nori pažaisti. Tebūnie. Atrakinau duris. Už jų stovėjo pasiuntinukas su dešimt picų. Kilstelėjau antakį.

-Aš neužsisakiau picos,-pasakiau jam.

-Man liepė atvežti čia ir jūs esate Alexandra Hope?,-paklausė jis.

-Taip,-atsakiau.

-Na tada jūs užsisakėte šias picas.

-Bet...

Žinoma vaikinų kerštas. Na jiems teks biški pasistenkti tapti originaliasniais. Pasilenkiau prie spintelės ir pasiėmusi piniginę sumokėjau už picas. Paėmiau dvi iš jų , o kitas liepiau išdalinti benamiams arba pačiam pasiimti. Vaikinukas laimingas nudundėjo laiptais. Ir ką gi aš galėčiau blogo padaryti tiems kvailiams? Man nespėjus uždaryti buto durų ant laiptų pamačiau Waliyha ir dar vieną merginą. Wali pamačiusi mane nusišypsojo ir puolė man į glėbį.

Hope HotelWhere stories live. Discover now