Parbėgusi į stovyklaviete apsivilkau maikutę. Priėjau prie laužavietės ir pradėjau dėlioti malkas laužiui. Nepraėjus , nei penkioms minutėms pasigirdo vaikinų balsai. Jie visa siela traukė vieną savo dainų. Kai antra kart pradėjo kartotis posmas pritariau jiems. Niall priėjo prie manęs ir apglėbė per pečius. Pakštelėjo į pakaušį. Nusijuokiau.
Vaikinai nepailsdami traukė savo serenadas kartas nuo karto pritardavau jiems. Mačiau , kaip juos stebino , tai jog aš dainuoju. Na juk ne visos viešbučio savininkės moka dainuoti.
-They don't know about the things we do
They don't know about the I love you's
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don't know about the up all night's
They don't know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right,- dainavau nesivaržydama.-Lifeeeeeee!!!,-užtraukė Malik.
Nusijuokiau. Waliyha prisiglaudė prie manęs. Apglėbiau per pečius. Visi jau sėdėjom prie laužo , lauke temo darėsi vėsiau. Harry ir Liam kepė šašlykus. Kiti tiesiog sėdėjo prie laužo. Danielle ir Eleanora pritarė dainuodamos. Keistas jausmas suglėbė mano širdį. Ašaros suspaudė krūtinę. Po velnių , kaip galima nesijausti mylimam prie tokių žmonių. Visi šypsojosi. Aplink rymojo taiki nuotaika. Viena džiaugsmo ašara nuriedėjo ant Wali plaukų. Greit sumirksėjau ir visas sūrus skystis dingo. Čia ne laikas verkti.
Šilta , tvirta ranka nusileido ant mano peties. Pakėliau galvą. Už manęs stovėjo Louis. Nusišypsojau jam. Jis man tik pavėlė plaukus. Pasilenkė prie ausies ir sušnabždėjo.
-Jug sakiai , kad neįsimyli brolio draugų.
Pakėliau į jį žudančias akis. Vaikinas stovėjo išsišiepęs. Peržvelgiau visus susirinkusius prie laužo. Ką čia tokio pasakius , kad kas nors užsipultų jį ir jis atsiimtu už savo žodžius? Mhm...
-Leona! Louis klause ar brangei kainuoja tavo paslaugas matai jis nori surengti benvakari ir jam prireikt...
-Louis!!! Kaip po velnių tu drįsti taip kalbėti apie mano merginą!!!!,-suriko Zayn.
-Aš tik noriu jai sumokėt už jos paslaugas,-ramiai teisinosi Louis.
-JI.MANO.MERGINA,-šaltai išrėžė.
-Ji tavo mergina , bet miške laižiai Alexandra kuri buvo vien su maikute. Tad Zayn sakyki tu man kasgi iš ties yra tavo mergina?,-paklausė Louis.
-Jis man darė dirbtinį kvėpavimą,-mestelėjau.
-Nelįsk prie mano vaikino,-išrėžė Leona.
-Tavo vardas kilęs iš Napaleono Bonaparto , tad griaužk mano kojos plaukus ir nelįsk man į akis Leona.
-Tu esi...
-Aš esu viena gerbiamiause verslininkė , taip pat esu Niall James Horan sesuo ,o tu esi niekas.
-Ji yra mano mergina , taip pat aktorė ir striptizo šokėja. Tau iki jos toli Alexandra,-šaltai atrėžė man Zayn.
-Tad gal ir bučiuok ją?
-Su mielu noru.
Malik apsikabino Leona ir įsisiurbė jai į lūpas. Louis dar kart pavėlė mano plaukus ir sušnabždėjo.
-Jai nori kovok , padėsiu.
-Aš niekad neįsimyliu Niall draugų,-per sukąstus dantis pakartojau.
-Bus įdomu pažiūrėti kiek ilgai , tai teigsi.
-Dek pragare.
Waliyha patogiau įsitaisė man ant peties. Atsidusau.
-Niall papasakok ką nors apie Alexandra , kai ji buvo maža!,-suriko Eleanora.
-Na...,-galvoji jis,-Kai Alexi buvo šešeri ji įlipo į medį ir tik , kai kas nors praeidavo pro gatvę mesdavo į jį mano mašinėle. Kai pamatė savo simpatiją metė į jį visą kibirėli jis krito be sąmonės. Alexi taip išsigando , kad nualpo ir iškrito iš medžio. Ji savaite pragulėjo ligoninėje ir dar dvi savaites nėjo į mokyklą , nes nenorėjo sutikti to berniuko. Kai grįžo į mokyklą jis pakvietė ją pasivaikščioti , bet ji , kaip tyčia susirgo vėjaraupiais todėl negalėjo ateiti. Berniukas supyko ant jos ir paskelbė visai mokyklai , kad ji nemoka bučiuotis.
-Ir tu jį sumušiai. Paskelbiai visai mokykloj , kad jis sysioja į lovą ir per tave jis išėjo iš mokyklos.
-Juk negalėjau leisti , jog apie tave sklandytu melas.
-Dabar jis yra The Wanted grupės narys,-tariau lyg tarp kitko.
-The Wanted!!!?,-suriko Louis.
-Taip. James McGuiness.
-Tu buvai jį įsimylėjusi?!!!
-Taip.
-Po velnių!!!!
nuomoniu
YOU ARE READING
Hope Hotel
Romance„Hope Hotel" Prologas Ar kada nors esate pagalvoje koks jausmas vadintis savo pavarde , bet ne vardu? Niekas nežino tavo vardo ir nevartoja jo , bet po ilgo laiko tu jį išgirsti. Koks tai jausmas? Tai lyg kažkas tave kviestu svetimu vardu. Tre...