30

4.1K 227 12
                                    

Suriko balsas iš tamsos. Nieko nemačiau. Vis dar užuodžiau savo deginamos odos kvapą sumišusi su krauju. Vis dar jutau skausmą ir girdėjau savo pašėlusį klyksmą.

-Ne...Ne,-vis kartojau.

Norėjau , kad tie vaizdai dingtu man iš akių , nenorėjau to prisiminti aš noriu , tai pamiršti noriu viską pamiršti.

-Prašau... Man skauda.

Kalbėjau vis dar jausdama buką skausmą tose vietose kuriose jis mane nukratė ne kartą.

-Velnias Alexi atsimerk!

Piktas balsas privertė suklusti. Lėtai pramerkiau sulipusias akis. Visi vaizdai dingo. Prieš mane klūpėjo sunerimęs juodaplaukis. Apsidairiau aplink. Tai tik prisiminimai. Tas idiotas man juos pažadino. Jis drįso taip pasielgti. Rankos jau buvo išlaisvintos kaip ir burna. Net nedvejodama trenkiau Malik į žandikaulį. Jis parkrito ant grindų. Virpančiom kojom pasiremdama į sieną pakilau nuo grindų. Žvelgiau į vaikiną kuris vien su kelnėm pakilo nuo grindų ir atsistojo prieš mane. Jo veidą puošė rūsti mina. Jutau , kad nesusilaikysiu ir pravirksiu. Vis dar jutau svilėsiu kvapą. Jis lyg persekiojo mane.

Štai viena ašara nusirito trapiu skruostu. Tada aš buvau tokia sumušta , kad nebejutau jų. Net nežinau kaip atsidūriau ligoninėje. Nieko nežino , tik svylančios odos kvapą sumišusį su krauju. Virpančia ranka ištiesiau prie lango rankenos. Pravėriau jį. Tada ir balkoną kuris buvo už manęs. Zayn tik rūsčiai žvelgė į mane. Jutau , jog virpu kaip epušės lapelis.

Tiesiog paleidau išdidumą ir susmukau prie pravirų balkono durų. Apglėbiau save rankomis. Suleidau pirštus į palaidus plaukus. Norėjau išplėšti skausmą ir prisiminimus , bet tai nebuvo įmanoma.

Dvi tvirtos rankos apglėbė mane ir priglaudė prie krūtinės. Bandžiau priešintis , bet jis buvo tvirtesnis. Zayn Lingavo pirmyn ir atgal.

-Nusiramink Alexi aš su tavimi ir Niall su tavimi,-šnabždėjo jis.

Padėjau galvą jam ant krūtinės. Jis kvepėjo mėtomis. Giliai įtraukiau jo kvapo ir kiek palaikiusi iškvėpiau. Vis dar virpančia ranka nusibraukiau ašaras.

-Gali mane paleisti,-kimei tariau.

-Ne,-atsakė jis.

-Kodėl?

-Nes kūnas gali pasveikti labai greitai , o siela gali nepagyti niekad. Todėl būk mano glėbyje ir verk kiek reikės , bet prieš kitus gali apsimesti , kad esi stipri. Aš visad žinojau , kad nesi tokia. Mano sesutė plepė , o tu sapnuoji košmarus Alexi,-tyliai atsakė.

-Tu sušalsi.

-Bet tau reikėjo gryno oro , kad išsklaidytum kažkokį kvapą.

-Jis naudojo elektros šoką ant mano kūno. Tai svylančios odos ir kraujo kvapas. Bet jis jau dingo dabar užuodžiu tik per dideli mėtų kvapą.

-Na , o aš užuodžiu didelį Mongolijų pertekliu,-įgėlė jis.

-Jos skaniai kvepia,-apsigyniau.

-Nesiginčysiu.

-Žinai , kad aš vis tiek tau kenksiu?,-pasiteiravau jo.

-O aš tave vis tiek pabučiuosiu.

Man nespėjus sureaguoti jo lūpos jau buvo ant manųjų. Iš pradžių jos judėjo nedrąsiai , bet ryžtingai. Kai pradėjau atsakinėti į jo bučinį Malik apsuko mane ir pasisodino ant kelių. Apsivijau jo kaklą rankomis. Jis švelniai krimstelėjo mano lūpą. Pravėriau jas leisdama jo liežuviui susitikti su savuoju. Jie ryžtingai kovojo iki kol manasis buvo paimtas į nelaisvę. Zayn bučiniai nukeliavo iki kaklo. Akimirksniu rado silpną vietą ir krimstelėjo ją. Sudejavau iš malonumo.

-Dėl Dievo meilės tik ne ant grindų ir ne prie visų akių!,-suriko Harry.

Pašokau kaip įgelta. Pridėjau ranką prie širdies kuri plakė kaip pašėlusi. Tas sumautas kvailys man vos neįvarė infarkto. Prie durų stovėjo Danielle , raudonplaukė ir Niall , Liam ir kudlius. Dani laikė telefoną rankoje ir jau po akimirkos kažkur buto glūdumoje suskambėjo Zayn telefonas pranešdamas apie tt.

-Kokį velnia jūs čia veikiat?,-piktai paklausiau.

Zayn pakilo nuo grindų ir pridarė balkoną. Tuo pačiu paduodamas man savo megztuką. Dėkinga linktelėjau.

-Na tu esi be galo nemandagi,-pasakė kudlius.

-O tu be galo kvailas,-atsakiau.

-Tu nesusipažinai su mano sužadėtine ir vien tik dėl to , kad pasiglamžytum su Malik?,-kiek įsižeidęs tarė Niall.

-Aš pirmas pradėjau be to aš pasakiau , kad Melisentė Maknet yra tavo sužadėtinė , tad jos žino viena kitos vardus,-šiek tiek pamelavo Malik.

Ir ką tai turėtu reikšti?



Nuomoniu!!! Nekelsiu/ nekursiu kol negausiu ilgu nuomoniu kas gerai ir kas blogai ir ar jau laikas Zayn ir Alexandrai pradeti meiles romaną? :)

O dėl sveikatos , tai galiu pasakyti tik tiek , kad turiu dideliu problemų kurias bando gydyt , bet ne kažkas sekasi :) ir ne tai joks vėžys ar dar kažkokia žinoma liga. :P Hope

Hope HotelWhere stories live. Discover now