Kas per mėšlas. Kodėl tas berniukas mano , kad aš galiu būti su jo broliu? Šis Graikų Dievas manęs netraukę , o ir po Zayn nebenoriu jokių vaikinų man buvo gerai vienai.
-Reinai neprisigalvok nesamoniu ,- vėl šaltai prakalbo Kai šluostydamasis savo veidą.
-Broli nejau tau tikrai ji neatrodo patraukli? Pažvelk į ją j...
-Reinai apie tai pasikalbėsime kita kart gerai? Dabar sėskime ir papusryčiaukime,-per sukastus dantis tariau.
Berniukas nunarino galvą ir pakilo nuo grindų. Pažvelgiau į Kai. Vaikinas žvelgė į mane taip kaip visad lyg norėtu palaidoti mane gyvą. Džiugu žinoti , kad mūsų norai vienodi aš taip pat mielai palaidočiau jį gyvą , kad ir koks gražus jis būtų.
Papusryčiavus savo aprimusią galvą pakilau. Atsisėdau į krėslą ir ignoravau Kai kuris nieko nesakęs pasišalino iš kambario. Tylėdama pradėjau kabinti atvėsusius blynus. Berniukas taip pat nenoriai valgė savo porciją. Jo žodžiai išties mane kiek sutrikdė nesitikėjau , kad jis taip galvoja. Atsidususi padėjau šakutę ant lėkštės ir pažvelgiau į Reiną.
-Nagi bičiuli sakyk tiesą kodėl nori , kad tavo brolis ir aš būtumėme pora?
Reinas tylėjo nudelbęs savo akis į rankas. Papurčiau galvą. Nuo stalo paėmiau ledų maišelį kuris buvo skirtas uždėti ant mano sumušto skruosto. Padaviau jį Reinui.
-Užsidėk ant sumušto peties mažiau skaudės.
-Aš atsiprašau jei tave įžeidžiau Alex.
-Viskas gerai Reinai.
-Aš... Tu...,-mikčiojo jis,-Kai buvau ketverių mama išsiskyrė su tėvu ir paliko mane gyventi pas jį , Kai išvyko kartu su mama į New York'ą nuo tada tik keletą kartų juos mačiau. Man trūko meilės ir aš maniau , kad jei Kai tave pamiltu tu galėtum būti man , kaip mama , be...
Neleidau Reinui baigti kalbėti. Apkabinau jį. Berniukas apglėbė mano kaklą. Paglosčiau jo nugarą.
-Nagi nagi nurimk viskas gerai. Susitarkim aš busiu tavo vyresnioji sesuo , bet tu daugiau nesakysi tokių dalykų savo broliui , nes atrodo jis greičiau mane nudės nei pripažins , kad aš graži.
Jis atsitraukė ir nusišypsojo. Tada kibo į savo pusryčius ,kaip ir derėtu jo metų vaikui. Jis turi valgyti kuo daugiau kitaip neužaugs didelis ir stiprus , kaip jo brolis gal net geresnis nei jo brolis. Pradėjau valgyti pusryčius kol jie dar labiau neatšalo jai tai įmanoma. Valgėme tylėdama Reinas vis žvilgčiojo į mane lyg norėdamas kažką pasakyti , bet vis susilaikydavo.
Baigus pusryčiauti į kambarį atėjo Esmeralda ir išnešė pustuščius padėklus. Dar karteli apsižvalgiau aplink kambarį jame lyg niekas ir nepasikeitė. Kiek laiko praėjo nuo tada , kai sėdėjau kambaryje ir nieko neveikiau? Ahh aš negaliu sau to leisti man reikia nuvykti į viešbuti. Turiu pasveikinti savo darbuotoja su pirmagymio gimimu. Bet kaip man tai padaryti jai negaliu palikti Reino ir negaliu vairuoti.
-Alex ar kažkas neduoda tau ramybės?,-smalsiai pasiteiravo Reinas.
Pažvelgiau į berniuką kuris tylėdamas žvelgė į mane. Ledo maišelis kurį jis laikė jau buvo aptirpęs , o vanduo varvėjo ant jo sportinių kelnių.
-Man reikia nuvažiuoti iki savo viešbučio turiu pasveikinti savo darbuotoją ir pasiimti kelis daiktus , bet negaliu to padaryti , nes bijau tave palikti viena šiuose namuose.
-Mes galime paprašyti , kad John nuvežtų mus į tavo viešbuti , o vėliau parvežtu Kai apie vis tiek nesužinotu , nes jis ilgai dirba ir jo dažniausiai nebūna namie. Aš tavęs kaip tik norėjau paprašyti ar gali važiuoti su manimi aplankyti mano mamos?
YOU ARE READING
Hope Hotel
Romance„Hope Hotel" Prologas Ar kada nors esate pagalvoje koks jausmas vadintis savo pavarde , bet ne vardu? Niekas nežino tavo vardo ir nevartoja jo , bet po ilgo laiko tu jį išgirsti. Koks tai jausmas? Tai lyg kažkas tave kviestu svetimu vardu. Tre...