Zayn: "Kiek pamenu aš ir draugauju su Niall seserimi. Princese."
-ZAYN SUPISTAS MALIK SLĖPKIS KOL NESUDEGINAU TAVĘS!!!!
Pašokusi pasileidau atgal prie susirinkusiųjų. Zayn jau buvo pašokęs iš savo vietos ir pasileido link ežero , jam iš paskos vilkosi Leona. Piktai žiūrėdama į juos pribėgau prie likusių kurie žiūrėjo į mane , kaip į nesveiką.
-Kur jis nubėgo?,-paklausiau.
-Prie tiltelio,-ramiai atsakė Niall.
Linktelėjau ir pasileidau tiltelio pusėn. Girdėjau , kaip kiti sujudo sekti manęs. Jau po akimirkos mačiau tuos du balandėlius jie stovėjo apsikabinę ir kuždėjosi. Užbėgau ant tiltelio. Lėtais žingsneliais artinausi link jų. Tas sumautas kvailys paskelbė , jog mes pora ,o dabar vos ne laižosi su taa...ta... AHHHH. FUCK YOU MALIK!!! Kas per velnias ar šis pasaulis visad buvo toks sumautai sudėtingas. Nejau šitie kvaili žinduoliai nemoka pasirinkti vienos merginos ir būti tik su ja? Ne juk tai neįmanomas dalykas!
-Vel vel vel ir kagi aš čia matau? Undinė ir driežas.
-Užtilk rupūže,-mestelėjo Leona.
-Ak,-griebiausi už širdies,-Pataikiai tiesiai į užpakali.
-Tu celiulitine karve suprask ZAYN MALIK yra mano vaikinas!,-suriko ji.
-Tu anoreksijos išdergtas dešrigali išsikrapštyk akis. MAN nereikia tavo ZAYN MALIK , tai jis neatstoja nuo manęs.
-Čia tik tu taip manai!!! Pati vis kimbi prie jo , kaip niekam tikusi musė.
-Aš? Mergyt aš Alexandra Lilly Hope Horan man prie koju krenta visi vaikinai , tavo surudėjęs Zayn man nereikalingas,-sumirksėjau nors ji ir beveik nematė manęs.
-Tik kažkodėl esi viena , kaip panaudota šluota. Net ir vaikystės berniukas geriau pasirinko Gemma nei tave. TU ESI NIEKAS!,-suriko ji.
-Aš esu Ale....
-Le le le , tai tik vardas daugiau nieko,-mestelėjo ji,-Ar tavo vardas gali padaryti šitaip?
Ji apsigrežė ir įsisiurbė Malik į lūpas. Juodaplaukis apglėbė ją per liemenį ir kuo smarkiau prisitraukė prie savęs. Leona sudejavo. Jos rankos palindo po Malik maikute. visą kūną pervėrė pavydo ir didelios neapykantos audra. Ji...Ji drįsta bučiuoti jį prieš mane tik tam , kad pagadinti mano gyvenimą , o tas sumautas kvailys.... Kas su juo negerai? Kodėl paskelbė visam pasauliui , kad mes esame pora , o dabar laižosi su ja!!! Ji drįso mane pažeminti ir tikisi likti nenubausta. Niekas! Kartoju Niekas nedrįs pažeminti manęs ir likti nenubaustas. Apsigręžiau į tuos kurie stovėjo tiltelio pradžioje ir su pasigėrėjimu stebėjo šį spektaklį. Ką čia sumasčius. Ginklas.
-Alexi ginklo negausi!,-iš kranto atrėkė Niall man net nespėjus paklausti.
-Šiknon tave!!!!,-surikau jam.
-Aš irgi tave myliu!
-Tai nudėk juos!!,-laiminga surikau.
-Nenoriu būti žudikas!!
-Tai kam tu man reikalingas?!,-pasiteiravau.
-Kad tau primintu , tai ką sakiai man , kai pirma kart pas tave atvykau!!!,-užrėkė Louis.
-Louis supistas Tomlinson aš tikiuosi , kad tu mirsi lėta ir skausminga mirtimi ir tebūnie tu prakeiktas už savo ilgą liežuvį!!!,-piktai surikau.
-Ohh beprote gal galėtum nerėkauti?
Šypsodamasi iškilmingai tarė Leona. Atsisukau į ją. Prisimerkusi nužvelgiau juos. Jie vis dar labai glaudėsi vienas prie kito. Huh jie visai nesisaugo. Nusišypsojau , kaip velniukas.
-Žinai ką mano nuostabus vardas gali padaryti , Leona?
-Tik...
Jai nepavyko daugiau nieko pasakyti , nes ji ir Malik atsidūrė ežere. Oh yay aš dar nebaigiau. Nubėgau atgal į stovyklavietę. Pribėgau prie Niall palapinės ir iš jos išsitraukiau degtinės butelį , bei žiebtuvėlį. Pribėgusi prie Malik ir Leonos palapinės nieko nedelsdama apliejau ją tuo klaikiu gėrimų ir jau po akimirkos ji liepsnojo pačiomis gražiausiomis spalvomis. Šypsodamasi ir labai patenkinta savimi nupėdinau link mašinos gesintuvo. Kol aš jo ieškojau visi rikiavosi prie mano tobulo laužo. Mačiau , kaip Leona suklumpa ir pradeda žliumbti. Šypsodamasi ir dainuodama nupėdinau pas juos. Visi žvelgė į mane kaip į nesveika. Atsistojau prie brolio ir laiminga pakštelėjau jam į skruostą.
-Primink , kad aš tau niekad neduočiau degtukų.
-Čia ir degtinė,-šypsojausi.
Niall papurtė galvą , o Harry ir Louis sumautas Tomlinson leipo juokais. Atidariau gesintuvą ir pradėjau gesinti ugnį kol ji dar labiau neišplito. Kai beveik baigiau savo darbą "netyčia" apipurškiau ir tuos du besijuokiančius driežus.
-Tu s...
Atsisukau į Leoną. Visas likęs gesintuvo turinys atsidūrė ant balandėlių.
-Ups...
YOU ARE READING
Hope Hotel
Romance„Hope Hotel" Prologas Ar kada nors esate pagalvoje koks jausmas vadintis savo pavarde , bet ne vardu? Niekas nežino tavo vardo ir nevartoja jo , bet po ilgo laiko tu jį išgirsti. Koks tai jausmas? Tai lyg kažkas tave kviestu svetimu vardu. Tre...