-Jai tu tai papostinsi į tt žmonės manys , kad mes tikrai nesveikos,-mestelėjo El.
Dani pažiūrėjo į ją kaip į nesveiką ir toliau žaidė su savo telefonu. Jau po akimirkos manasis supypsėjo pranešdamas apie pranešimą tt.
-Perskaityk ką parašiai.-tariau.
-"Keturi samurajai ruošiasi naujam bandymui/eksperimentui mes pažiūrėsim kokiu greičiu liepsnos gali suryti kvailio mašiną. Dalyvauja visos , kaltos liksim visos."
-Sueis.
Meli pasakojo kelia iki stovėjimo aikštelės ir jau po 15 minučių buvome vietoje. Eleanora ir aš suradome visus daiktus kurie gali būti reikalingi ir ištraukėme juos iš mašinos. Tada suplėšėme sėdynės audinį ir įkišome jį į baką. Metant burtus buvo nuspręsta , jog man teks padegti mašiną. Dani viska filmavo. Tranclecija vyko gyvai ir visi galėjo matyti , tai ką mes dabar darome. Pamojavau kamerai. Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau. Pribėgusi uždegiau audinį ir kiek galėdama greičiau skuodžiau į saugia vietą. Padėjusi 10 žingsnį buvau nublokšta sprogimo bangos. Kritau ant žolės ir užsidengiau galvą. Girdėjau kaip rėkia merginos. Atsargiai pramerkiau akis. Mašina liepsnojo neįtikėtinai stipriai. Eleanora stovėjo prieš kamerą ir kažką kalbėjo. Melisente jau bėgo link manęs. Jai priartėjus pradėjau šaukti.
-Mes turime prigesinti ugnį!!!
-Turime tris gesintuvus turėtu užtekti.
Linktelėjau jai. Nekreipdama dėmesio į kojos skausmą nubėgau su ja prie gesintuvu kuriuos radome automobilyje. Pagriebiau jį ir puoliau gesinti ugnį. El ir Melisente sekė paskui mane. Po gerų 20 minučių ugnis buvo prigesinta. Dabar ji niekam nekėlė pavojaus. Laiminga atsistojau prie suniokotos mašinos. Išsitraukiau telefoną ir padariau selfi.
-Eiiii Alexandra fanams įdomu kieno mašina buvo mūsų bandomasis triušis!!!.-sušuko Eleanora.
-To juodaplaukio kuris dabar areštinėje , kaip ten jo vardas?,-apsimečiau neprisimenanti.
-Ši mašina priklausė Zayn Malik jis ją įsigijo prieš tris dienas,-tarė Melisente.
-O taip ji priklausė Zayn Malik , na ji stovėjo mano kieme su rakteliais , tad maniau , kad čia dovana man tai ne mano kaltė , kad jis nemoka saugoti savo daiktų.
Gūžtelėjau pečiais kaip nekaltas vaikas. Merginos nusijuokė. Apsižvalgiau aplink vietą kurioje mes sunaikinomešikniaus mašiną. Aplink buvo daug medžių ir nei gyvos dvasios.200 metrų aplink laužavietę viskas buvo padengtą juodais pelenais.
Palaukit!!! Apsižvalgiau dar kart aplink nebuvo nė gyvos dvasios. Nei vienos mašinos. NEI VIENOS. Po velnių mes katik sudeginom savo transporto priemonę , kaip po Liuciferio mes grįžim namo?
-MERGINOS!!!! KAIP MES PARSIGAUSIM NAMO??????,-sudejavau.
Mano žodžius palydėjo danguje sugriaudėjęs griaustinis. Visos susižvalgėm. Dani pradėjo dainuoti kažkokia jūrininku dainelę. Pakėliau vieną antakį.
-Ar nuo sprogimo smegenis pametiai?,-paklausė jos El.
-Tikriausiai. Pareisime savom kojom. ,-atsakė garbanė.
Melisente numykė kaip nuskriaustas vaikas ir griebusi savo rankinę pradėjo pėdinti link namų. Prisivijau ją. Apkabinau merginą per pečius ir pradėjau dainuoti seną vaikišką dainelę apie lietų. Vos baigiau pirmą posmelį , dangus lyg paklausęs manęs prakiuro ir pradėjo pilti , kaip iš kibiro.
-Alex tu esi ragana prišaukiai lietų!!,-suriko tos dvi gale.
Melisentė sustojo kaip įbeste. Atsistojau greta jos ir laukiau kol ji kažką pasakys. Lietus pliaupė taip smarkiai , kad mes buvom permirkusios iki paskutinio siūlelio.
-Kodėl mes vis dar nepaskambinom kuriam nors iš vaikinų?,-pro sukąstus dantis paklausė Meli.
-Ammm mano telefonas mirė su mašina,-liūdnai atsakė El.
-Mano išsikrovė,-informavo Dani.
-Mano taip pat,-gūžtelėjau.
-Aš palikau savo ant sofos,-numykė raudonplaukė.
-Jeigu mes paskęsim lietuje aš pažadu sudeginsiu Malik namus iki pamatų,-kaip demonas tarė Dani.
Nusijuokiau. Melisenta šalia manęs sudrebėjo. Nusivilkau savo permirkusį švarkelį ir uždėjau jai ant pečių. Visos ėjom namų link plepėdamos apie niekus. Pasiekusios savo rajoną kiek atsipūtėm. Šaltis kaustė mano kūną ir jaučiau , kad turiu kuo greičiau išlysti iš šitų rūbų. Meli vėl sudrebėjo. Apglėbiau ją per pečius. Eleanorakostelėjo . Pažvelgiau į ją. Mergina man šyptelėjo.
-Jeigu mes tuoj pat neparsigausim namo aš suėsiu Dani plaukus,-numykė Meli.
-Aš tau padėsiu,-suburbėjo El jai pritarė ir jos pilvas.
-Nagi aš jau matau mūsų namus,-sumurmėjau.
Jaučiausi prastai. Visas kūnas buvo apimtas šalčio agonijos. Po 5 minučių jau stovėjome prie durų. Merginos nieko nelaukusios puolė vidun. Sekiau jas. Vos tik įėjau į namus pradėjau čiaudėti. Plaučius apėmė netikėtas skausmas. Susiraukiau jau norėjau šuktelti , bet mano ausis pasiekė dejone. Susiraukusi nusispyriau batus ir patraukiau svetainės link. Apėjau sofą ir sustojau. Prieš mano akis gulėjo pusnuogis Malik ir visai nuogaTatjana. Stovėjau nežinodama ką sakyti. Palaukit aš visad žinau ką sakyti.
-Po velnių tu paleistuvę dink nuo mano sofos su savo nuogu nešvariu kūnų. O tu Liuciferio liekana nešdinkis iš mano namų!!!! Jūs nevaisingi padarai!!! Tai mano mėgstamiausia sofa dabar turėsiu mesti ją lauk!!! Tu...,-kosulys pertraukė mano tiradą.
-Kodėl tu visa varvi?,-nusijuokė Malik.
-Kas jumis išleido iš kaleimo???
-Sumokėjau užstata,-mestelėjo kalė.
Šyptelėjau jai ir nedelsdama priėjau prie jos. Griebiau ją už plaukų ir nieko nelaukdama pradėjau ją nuogą vilkti link išėjimo. Ji rėkė , kaip pašėlusi. Nekreipiau į ją dėmesio. Sustojau prie durų. Nuo pakabos pagriebiau Stylespaltą. Iš kažkieno piniginės išėmiau 200 svarų ir viską sugrūdusi jai į rankas išmečiau ją pro duris. Sandariai uždariusi jas nuėjau atgal į svetainę nudėti Zayn. Man atėjus vaikinas stovėjo prie sofos. Šaltis sukaustė mano kūną ir jaučiau , kaip silpstu. Pažvelgiau į juodaplaukį,
-Malik pagauk mane.
Juoda.
YOU ARE READING
Hope Hotel
Romance„Hope Hotel" Prologas Ar kada nors esate pagalvoje koks jausmas vadintis savo pavarde , bet ne vardu? Niekas nežino tavo vardo ir nevartoja jo , bet po ilgo laiko tu jį išgirsti. Koks tai jausmas? Tai lyg kažkas tave kviestu svetimu vardu. Tre...