4-

1.9K 158 26
                                    

Yine gözlerimi açtığımda o iğrenç koku burnuma doldu.
Ciğerlerim yırtılırcasına yanıyor,başım neredeyse patlayacak duruma geliyordu. Kolumdaki serum beni fazlasıyla rahatsız ediyordu.
Midem bir anda kasıldı ve yukarıya doğru o iğrenç taşın gelmesiyle kolumdaki serumu koparırcasına çıkardım. Koşarak sessiz hastanede adımlarım yankı yaparken ben kendimi lavoboya zorlukla atıp içimdeki o iğrenç şeyi çıkardım.
-"Derin nefes derin nefes..."diye mırıldanan sesle arkama döndüm Shawn buradaydı. Saçlarımı tutup
-"Hadi Bebeğim."dedi fısıldayarak.
Kustum ve öğürme sesleri fazlasıyla iğrençti. Lavabodan kafamı kaldırınca bana baktığını ama iğrenmediğini görünce elimi ağzımı yıkadım. Sonra Shawna döndüm. Dudağıma küçük bir öpücük bıraktı ona sarıldım. O da bana. Geri çekildiğimde Shawn yerine Fernando vardı.
-"Seni çok özlemişim kokuna hasret kalmışım yüzüne sesine dudaklarına.
Anladığım birşey var ben sensiz bir hiçmişim...Bebeğim"o kelimeyi bir tek Shawndan duymak bana güzeldi diğer türlü gerçekten iğrenmiştim. Bunu Fernandonun bana söylemesini istemiyordum. Kolumu tutunca bir adım geri çekildim.
-"Ah Bebeğim ne oldu beni özlememiş gibisin?"
Kolumu ondan koparırcasına çekince kolumdaki acıyla
Uyandım.
-"Rüyaydı Alice sadece bir rüya yanındayım korkma...Ah serumun tatlım. Hemen bir hemşire çağırsam iyi olacak bekle Bebeğim."annem odadan çıkınca rüyayı hatırladım ve titredim. Korkmuştum ayrıca onu fazlasıyla özlemiştim. Shawnı merak ediyordum. Telefonumun evde kaldığını biliyordum. Annemin ki buradaydı. Hızla ezbere bildiğim o numarayı yazdım.
-"Alo?"diyen kadının sesiyle yerimde dondum kaldım.
-"Alo? Shawn şuan müsait değil."
Sessizce duvara baktım ve telefonu fırlattım. Ağladım hıçkıra hıçkıra çocuğun bir sevgilisi varmış ve ben salak gibi onu bekledim ona ümitle baktım. Ben ciddi bir gerizekalıydım!
-"Ah lanet olsun ben salağım. Kullanıldım!Aaaaaaa."diye bağırıp çıldırırcasına yatağa vuruyordum.
Sadece bir umut vardı belki kalbimdeki küller yeniden canların belki gerçek aşkımı bulur yada belkide son kez ölmeden önce kaderi benimle aynı olan beni anlayabilen biri beni sever kırıp dökmezdi.
Ben ne yağmurlu havayı nede güneşli havayı sevmiştim. Benim sevdiğim nadir anlardandı. Ben güneşli havada yağmurun yağmasını sevmiştim.
Ben son kez güvenmiştim.
Güvenmek istemiştim.

sick// shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin