37-

410 41 32
                                    

Şarkı var isterseniz dinleyin. Keyfinize göre takılın ben kaçar.
Beğenmeniz dileğiyle...
-"Bella...tatlım anlarız biiiiz."dedi Zoe
Utandığı belliydi. Yanakları kızarmış saçlarıyla kapatmaya çalışıyordu.
-"Awwwwww."kendimi tutamıyordum.
-"Gelin burayaaa..."dedi kollarını açarak Zoe.
Üçlü sarılma yapmıştık. Gözlerimi kapadım ve konuştum.
-"Ayrı kalmak bizi birbirimize bağladı."Zoe ayrıldı ve gözünü kapatıp sessizce fısıldadı.
-"Perdeleri kapatın." Ayağa kalktı ve bir mum bir de çakmak getirip yaktı.
Bella perdeleri kapatmıştı.
Yatağa oturduklarında gözlerimizi kapattık.
Ben konuştum. İlk saçma sapan bir şeyler mırıldandım. Sonra da
-"Ey ruh geldiysen bize bir işaret ver. Herhangi bir şey."dedim.
Hepimiz kahkaha attık. Bir anda kapı açıldı ve kimse görünmedi. Kahkahalarımız havada asılı kalmıştı.
Birbirimize sokulmuş çığlık atmıştık.
Kimse girmeyince cesur davranmaya çalıştım. Ayağa kalkıp kapıya yürüdüm.
-"En fazla ne kadar korkunç olabilir?"diye fısıldadım.
Kapıdan gülerek giren Samuel i görünce sinirlenip Sam e uzandım.
Omzuna vurup
-"Kalbime iniyordu."dedim.
Onu odadan kovduğumuda yatağa geri döndüm. Ojeyle yatakta oturan Bellayı gördüm. Tam açmıştıki yatağa atlamam ile üzerine döküldü. Biz Zoe ile yumruk tokuşturduk ve güldük. O elindeki şişeyi elbiseme fırlattı her yerim bok olmuştu. Berbat görünüyordum. Sinirle Bellanın üstüne atladım ve gıdıkladım. Üzerime atlayan Zoe pestilimizi çıkarmıştı. Kısacası özlem giderdik.
Yatağa üçümüz sığmıştık. Rahat olmasa da dayanacaktık artık.
-"İyi geceler."dedik aynı anda.
Biz çatlaklar böyle mutluyduk.
---
Gölün oraya gelmiş ve kızlarla kahvaltı yapıyordum.
Yan masadan gelen sesleri dikkatle dinlemeye başladım. Kızlarda benim gibi yaptı.
-"Ayyyy Shawn var ya çok tatlı. Treat you better şarkısı yakıp geçti..."öyle aşık gibi söylemiştiki bir an kalkıp yolacaktım. Çığlık atıyorlardı arada.
-"Sen Nashin gözlerine nasıl taptığımı bilsen."
-"Shawn her sabah burada olurmuş ama bugün yok."dedi. Gözlerimi kocaman açıp etrafa baktım. Tam o sırada kapı açıldı ve Shawn ile arkadaşı girdi. Kızlar çığlık atarak ayağa kalktılar Shawn kafasını bu tarafa çevirdi. Göz göze gelmiştik ama sanki ben yokmuşum gibi kızların yanına gitti. Sarıldı ve onu öpmek isteyen kızla öpüştü! Ben öksürük krizine girerken Bella gülerek sırtıma vuruyordu. Zoe
-"Cık cık cık."yaparken ben yerimden kalkıp
-"Aaaa şurada kahvaltı yapıyoruz."dedim. Shawn bakmaya bile gerek duymadan
-"Afiyet olsun."dedi ve diğer kızı kucağına aldı. Kız bacaklarını beline dolayıp öptü. Gözlerimde yaşlar birikmişti. Bazen dayanamayacak noktaya geliyordum ve tek çare bana bırakıyordu. O da her zaman yaptığım gibi kaçmak oluyordu. Ben korkağın tekiydim. Sesime nefret katarak
-"Siz devam edin. Yalnız kalmaya ihtiyacım var."dedim. Restorandan çıktım ve gölün etrafında yürümeye başladım. Hıçkırarak ağlıyordum.
Yere çömeldim ve demirlere tutunup gölü izledim. Ellerim titriyordu. Siyah saçlarını geriye itip akan makyajımı elimle silmeye çalıştım. Gölün sessizliği ruhumu rahatlatıyordu.
Aklımda yatan tüm düşünceleri öldürüyordu. Beni kendi kendime bırakıyordu.Sadece bedenim kalıyordu.
Az sonra arkamdan ses geldi.
-"Kendin yapıyorsun kendin buluyorsun..."dedi. Kızarmış gözlerimle ona döndüm.
-"Çok değişmişsin."
-"Evet değiştim gerçekten artık eskisi gibi değ-"
-"Kes!"dedi ve beni bileğimden çekip kaldırdı. Hareketleri çok sertti. Canımı acıtıyordu.
Bana fazlasıyla yaklaşıp demirle arasına aldı. Elimi koyacak bir yer bulamayıp demirlere koydum. Az daha gelse atlayacaktım bu aptal dünyadan kurtulacaktım. O özlediğim kokusu burnuma dolunca tekrar göz yaşları akmaya başladı. Ne kadar silmeye çalışsamda bir yeni onlara katılıyordu ve bu beni bitiriyordu. Onun karşısında bu kadar güçsüz savunmasız kalmak beni bitiriyordu.
Gözlerimin içine çok derin bakıyordu.
Anlam yüklüydü.
Saçlarıma burnunu sürttü ve fısıldadı.
-"Dış görünüş olarak değişmişsin."dedi geri çekilip nefesini yüzüme üfleyerek.
-"O kadar güzel olmuşsun ki ama sorun şu ben güzelliğine dair hiçbir şey istemedim. Sadece koca bir yıl boyunca gelmeni bekledim ve boşa uğraştığını fark ettim sonra da senden nefret ettim. "Alayla beni süzdü.
-"Şimdi diyorum ki..."baygınca bakıyordu...
İyice yaklaştı ve biraz eğilip dudaklarıma dudaklarını bastır-
Gözümü kapatmış bunu beklerken geri çekildi ve
-"İşte sen busun. İçin iğrenç. Dışın güzel olsa ne olur. Bir sürtüksün benim gözümde."dedi ve ekledi.
-"İstediğimi de almıştım zaten."dedi göz kırparak.
Aklıma o gün geldi.
Siyah ojelerim yüzünden tartışmış sonra da...

Gözümden yaşlar akarken
-"Peki Shawn son bir soru. Adını söylediğimde hiç mi heyecanlan mıyorsun?"Geri çekilmişti ama tekrar eskisinden daha yakına gelip kulağıma yanaştı. Bekledi ve
-"Senden iğreniyorum. " Ufak bir kahkaha attı ve arkasını ağır bir şekilde dönüp gitti.
Uzaklaşınca kendimi yere bıraktım sertçe. Tekrar tekrar kendimi bitiriyordum.
Senden nefret ediyorum...
Senden nefret ediyorum...
Nefret ediyorum...
Nefret ediyorum...
Beynimde yankılanan cümle bunlardan ibaretti.
Başımı demirlere yasladım. Bir süre sonra Samuel geldi.
-"Seni aradım her yerde sonra burayı sevdi-"
-"Samuel...sadece sus" bekledim ve -"Beni öp."dedim sesimde o kadar berbat bir ton vardıki kötü olduğumu anlamış gibiydi.
-"Ama sen benim kardeş-"
-"Samuel sus ve sadece öp! "dedim. Başıyla onayladı ve yavaşça yaklaşıp hafifçe dudaklarıma dudaklarını değdirdi. Sonrada öptü.
Ayrıldığında utangaçça demire yaslanıp başını önüne eğdi.
-"Sam ben-"
-"Sen sadece sus tamam mı? Başka bir şey deme ve sus .Sen aptalın tekisin."dedi nefret eder gibiydi. Kalkıp gitti.
Güldüm yağmur yağıyordu.
Tanrı beni yalnız bırakmıyordu.
Bana üzülen biri vardı en azından.
Gözümden bir damla yaş süzüldü. Yağmura karıştı.
Benim yorgun ruhumda yağmurun altında kaldı. Onu oradan alabilecek kimse yoktu.
Beni buradan alabilecek kimse yoktu.
-"Tanrım beni bu lanet dünyadan al!Bana üzülme beni buradan kurtar."

Bölüm ithafı
ElifLangdon 'a geliyor. Bol çikolatalı günler.
Sizi seviyorum. Vote ve yorum.
Shawn ne yapacak?
Alice gerçekten bir sürtük mü? İçi gerçekten kötü mü?
Samuelin yaptığı şeyden sonra Alice ve Samuele ne olacak?
Shawn ve yeni sevgilisi hakkında düşünceleriniz.

sick// shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin