Bugün DOĞUM GÜNÜM!!!!
Shawn bir süprizim var desede bir hafta önceden ne olduğunu çözmüştüm. Bir parti verecekti.
Neresiydi bilmiyorum ama çok heyecanlı olduğu için çaktırmıyordum. Gerçekten çok tatlıydı.
Zoe ve Cry annemde dahil Shawna yardım ediyorlardı. Hediyem neydi?
Merak ediyordum ama bundan daha merak ettiğim birşey de yarın Shawnın kontrolü var korkuyordum. İç sesim kötü birşeyler var desede inanmak istemiyordum.
Neyse bugün doğum günüm ve mutlu olmalıydım.
Shawn odama girip
-"Ne haber kız?"deyince gülmemek için kendimi tutuyordum. Ama yeter bu kadar!
Kahkaha yı koydum ortaya hemde nasıl gülüyorum. Shawn çaktırmamak için
-"Ne oldu prenses?"deyince
-"Ay sinirlerim bozuk bu aralar."dedim. Gerçekten öyleydi.
-"Ben seni tanıdığımdan beri öylesin ama..."diye mırıldanıp göz devirince dil çıkarıp üstüne çıktım ve gıdıklamaya başladım. Kahkahalarla gülerken yüzüm dudaklarına değince kahkaham askıda kalmıştı.
Gözlerinin içine baktım. Bir kaç dakika öylece kaldım.
-"Ihm neyse bence kalkmalısın."dedi Shawn. Üstünden kalkıp yatağa oturdum. O odadan çıkıp gitti. Ben derin derin nefes alıp Oh dedim. Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Mavişlerim aylar sonra bugün
parıldıyordu. Solgun değillerdi. İçerisi heyecanla parıldıyordu.
Doğrusu Shawnı tanıdığımdan beri öyle değil mi?
Kesinlikle!
Aynadan son kez bakıp
-"Shawn!"diye bağırdım. Odaya gözleri merakla açılmış bir şekilde girdi.
-"Bugün Doğum günüm."
-"Evet. Doğum günün kutlu olsun."sırıtarak. Akşam bir süprizim var saat beş gibi sahilde ol."
-"Peki. Gidiyor musun?"
-"Evet."dedi bana sarıldı. Kollarında kendimi güvende hissederken gitmesini hiç istemiyordum. O gidince kocaman bir boşlukta kalıyordum.
Gitmek kelimesi benim için çok zordu. Shawna sıkıca sarılıp kokusunu içime çektim. Ayrılınca yanağımdan öptü ve
-"Görüşürüz prensesim."dedi.
Gülümsekle yetindim. Odadan çıkıp gitti. Bende o gidince Annemi salonda buldum. Koşarak ona sarıldım.
-"Owww bücürüm. Ne mutlusun böyle? Keşke hep böyle olsan."dedi sesi sonlara doğru çatlarken. Ona sarılıp
-"Aaaa sıkma kendini Anniş hayatı akışına bırak."dedim ve kocaman bir öpücük kondurdum yanağına.
-"Eee benim bugün randevum var sahile Shawnla gidiyorum. Tamam?"
-"İyi bakalım."dedi sırıtarak. Biliyordum. Bir parti yapacaklarını.
---
Mini etek ve üzerine siyah ince askılı giydim. Siyah converslerimide giyip hızla evden çıkıp sahilde o hoş beyaz bara girdim. Çok güzel döşenmişti.
Kahve tahta zemin üzerinde krem rengi koltuklar ve beyaz masalar konser verecek kişi diye geçirirken Shawn karşıma çıkıp
-"Güzellik."dedi ve ekledi.
-"Happy Brithday!"ona koşarak sarıldım. Her yere gül yaprakları dökülmüştü. Parfüm kokusu burnuma dolarken
-"Ayyyy seni çok seviyorum."
Birşey demeden ayrıldı ve
-"Eeee nasıl?"
-"Nasıl mı? Soruyor musun birde? Bu müthiiiiiiiş!"Herkes gülüp eğleniyordu. İçenler çoktan kafayı bulmuşlardı.
Shawn sahneye çıkar çıkmaz büyük bir alkış koptu. Şarkı söylemeye başlaması benim gözlerimin içine bakması... Ağzından çıkan sözlerin anlamı o herşeyiyle özeldi.
Onu seviyordum.
Seviyorum...
Seviyorum...
Seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sick// shawn mendes
FanfictionSessizliğin başladığı noktada fırtına gibi dönecek acı, Sonbaharda düşen sararmış yaprak gibi oradan oraya sürüklenecek aşk! Dünya dönmeye devam edecek sarsılmaz olduğunu sana ispatlamak için, Son kez esecek rüzgar seni bu şehirden uzaklaştıracak ka...