14-

1K 91 17
                                    

Almanyadayız bir kaç haftadır.
Dayım anlayışlı biri olduğundan kendi evine geçti. Yazlıksa bize kaldı.
Shawnla yatakta uzanmış manzarayı izliyoruz. Sessizlik huzur veriyordu. Düşünmek için güzel bir zamandı. Shawn bana kimsenin vermediği değeri vermişti.
Kendimi özel hissetirmişti. Beni çok sevmişti ama ben yine değerini bilememiştim. Kırmıştım onu ama kendimide kırıldı sanmıştım. Oysaki yalandı. Ben bencildim. Düşüncessizdim. Tanrı bana Shawnı hediye etmişti. O özel biriydi. Hep dediğim gibi.Benim bir babam yoktu.
Belkide bu yüzden kalbim kırık ve sevmeye yer yoktu. Daha kendime bile tahamülüm yokken nasıl birine değer verebilirdim. Belkide hayatta en çok güveneceğim babam bile beni terk etmişti. Güven denilen o şey beni ruhumu duygularımı alıp götürmüştü. Geriye sadece bedenim ve zihnimdeki kötü hatıralar kalmıştı. Zamanla geçer diyen annem zaten kendinden geçmişti. Dayım uzaktı.
Onunla aramızda mesafeler birbirimizi anlamaya yetmiyordu.
Shawn...
O fazlasıyla farklıydı. Onu çok seviyordum. Belkide hataydı!Ama biliyordum ondan ayrı kaldığım zaman bana zaten bitmiştim. Denemiştim. Beklemiştim. Geçer demiştim.
Ama sadece geçer demiştim.
Denemekle demek farklıydı.
Ona olan sevgim sonsuzdu.
Benim anladığım tek şey biz ölene kadar ruhumuz zincirlrnmişti.
Belki beden olarak ayrı insanlardık ama hayatta insan kendine değer verildiğinde değer verirdi. Kollarımı bedenine sıkıca sardım. Bana baktı ve yanağıma öpücük kondurdu.
-"Seni çok seviyorum."
-"Ben daha fazla."dedim. Gözlerinin kahvesi onu çok tatlı gösteriyordu.
-"Ya demek öyle."kafamla onayladım.
-"O zaman beni bırakıp buraya neden geldin?"
-"Ben buraya gelmeseydim şuan bu durumda olamazdık. Shawn bunu biliyorsun."dedim geçmişte yaptığımız hatalar hiçbir zaman unutulmayacaktı ama hiç değilse affedebilmiştik.
-"Lanet olsun!"dedi yapma bir sinirle ve devam etti.
-"Benim hazır cevap bir sevgilim var."dedi. Ben uçan domuz görmüş gibi ona baktım. Gırtlağımdan birde domuz sesi çıkardım. Shawn
-"Yani cidden mi?"dedi. Ben utanmış bir şekilde kafamı öne eğince
-"Oy yerim ben seni utandın mı?"dediklerine daha çok kızarırken
O sadece bana bakıp gülümsedi ve yataktan kalktı.
-"Haydi kahvaltı yapalım."sessizce yataktan kalktım. O banyoya duş almaya gitti bende onun arkasından banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Çok tatlıydı.
Mutfağa girip yumurta ve sucuk çıkardım. Peynir domates salatalık çıkardım. Shawn gelince yumurtalı sucuk yaptı. Evet yumurta kıramıyorum. Kabuklarıda karışıyorda...
Fazla rezilim!
Shawn gülerek elimden aldı ve o yaptı.
-"Of yaaa. Nasıl yapıyorsun?"
Omuz silkip kolay dedi.
-"Sen yemekte yapamıyorsundur?"
-"Of bilmiyorum."
-"Eyvah çocuklarım aç kalacak!"dedi heyecanla. Gözlerimi kocaman açtım. Neler düşünüyordu bu çocuk?
-"Neeeee?"dedim kendimi tutamayarak.
-"Biz evlenmeyecek miyiz sonra çocuklarımız olacak."dedi ve tavayı masaya koydu. Ben yine kızarırken
-"Ya sen niye bu kadar gıcıksın."dedim utançla
-"Yoksa sen çocuk istemiyor musun?
Ay ben senin derdini anladım!
Sen çocuk olunca romantiklik bitecek sanıyorsun."dediği şeyle sucuk boğazımda kalırken öksürdüm.
-"Bitmez merak etme haftanın her günü sen iste yeter birşeyler yaparız."dedi. Gerçekten hem saçmalıyor ve bunu eğlenerek devam ettiriyordu. Yaşamımız bile tehlikedeyken bir can daha ortaya atmak çok zordu. Zaten o çocuğun bir şansı olacak mıydı? O...gözlerim dolarken aklımdakileri sildim.
-"Yaaaa gıcık mısın? Sus artık."dedim.
Kocaman gülümsedi ve
-"Aşkıııııııım."dedi ben şok bir ifadeyle ona bakmaya devam ederken
O gıcıklığa devam.
-"Ne kadar güzelsin bebeğim."dedi.
Ben yerimden kalkıp salona giderken arkamdan geldi ve
-"Şaka ya şaka."dedi.
-"Şakaları yedim oh doydum."dedim.
-"Peki o zaman hadi denize gidelim."dedi. Aklıma gelen şeyle bağırdım.
-"Hayır!"dedim son ses.
-"Aa niye be deli misin?"
-"Olmaz!"onun baklavaları bana özeldi!
-"Niye?"
-"Yaa şey...seni görürler mörürler allah muhafaza. Olmaz!"dedim utançla ve inatla.
-"Benim dert edeceğim şeyi sen mi dert ediyorsun. Asıl seni görürlerse?"
-"Ay yerim sen beni kıskandın?"
-"Ay yerim sevgilim sen beni mi kıskandın?"sinirle
-"Tamam be gidelim."dedim.
Odaya çıkıp bikinimi giydim ve aşağı indim. Shawnda giyinip gelince gittik.
Dayım ve arkadaşları bizi bekliyorlardı. Adam ve Cry Shawna -"Merhaba."dediler Shawn onlarla tanıştı ve denize bakıp
-"Son gelen çürük yumurta."dedim ve koşmaya başladım iskeleye. Shawn sonlara doğru beni kucağına aldı ve birlikte iskeleden atladık.
Ay çok güzeldi. Tıpkı reklamlarda filmlerde olduğu gibi.
Magazinciler fotoğraflarımızı çekiyordu. Uzaklardı ama
-"Shawn?"
-"Efendim?"
-"Ya bizi çekiyorlar."
-"İyi ne güzel o zaman."dedi ve beni öptü.
Seni öptü...
Bu gerçek ölsemde beni tekrar tekrar hayata döndürürdü.
Aşk...
Kalbim onun için atıyordu.
Zoenin sözleri aklımda yankılanıyordu.
-"Hoşlanırsın seversin ama...
Aşk o kalbi durmuş bir insanı yeniden uyandırmaya yetecek bir şeydir. O kutsaldır. Tanrının sana verebileceği en güzel hediyedir."

sick// shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin