Félve lépkedek az ajtó felé. Nem tudom elhinni, még mindig sokkban vagyok. Vajon ez a vége az alig kialakult kapcsolatunknak? Térj már észhez, Bryanna! ez egy őrült! Meg akartál szabadulni tőle, nem igaz? Most megkaptad. Örülnöd kéne neki. Nem, nem örülök neki. Az elején tényleg ezt akartam. És most mi változott meg? Az, hogy beleszerettem. Beleszerettél egy őrültbe? Ez azt jelenti, hogy nagyon nagy bajok vannak a fejedben. Normális, hogy van valami baja a fejemnek, hiszen a gondolataimmal veszekedek.
Néhány perc gondolkodás után kinyitom az ajtót, és elkezdek lefelé haladni a lépcsőkön. Reménykedek abban, hogy mindez csak álom volt, és hogy az ágyamban fogok felkelni, egy óriási bödön jégkrémmel, ami azt jelentené, hogy mindez meg sem történt. Én is őrült lettem? Dehogy vagy őrült, csak szerelmes. Mégis hogy a bánatba tudtam beleszeretni a hülye játékaiba és feladataiba? Hogy lehettél ekkora hülye, Bryanna? Ajj, hallgass már!
Fátyolos tekintetem a taxira vezetem, ami rám vár. Két dudaszó szakítja félbe elmélkedésem. Végre hazamehetek. Hiányozni fog neked, te nagyon hülye! Túl fogom élni, higgy nekem! Minden nap sírni fogsz! Légy már komoly! Légy te komoly, hisz nem is létezel! Te bennem vagy. Ha én hülye vagyok, te is az vagy! Rendben, idegesítő, legyen, ahogy akarod! Kezdesz olyan lenni, mint Mike. Tulajdonképpen Andy a neve.
- Tulajdonképpen Andy a neve - motyogom hangosan.
- Kisasszony, jól van?
- Mi? miért ne lennék jól? Tökéletesen érzem magam.
- Anélkül beszélt, hogy kérdeztem volna, vagy hogy történt volna valami.
- Hagyjon maga békén, és foglalkozzon a saját dolgával!
- Kérem, szálljon ki a járműből.
- Nem fizetek semmit, ha nem visz haza.
- Hívom a rendőrséget.
- Hívom a rendőrséget - utánozom gúnyosan.
- Elég volt! Szálljon ki!
- Bla, bla, bla. Szálljon ki.
- Most!
- Most!
- Kisasszony!
- Uram!
- Milyen emberek élnek ezen a földön, Jézusom!
Kiszállok a járműből, és erősen bevágom az ajtaját. Behajolok az anyósülésnél lévő ablakon, és odadobok a sofőrnek némi aprót, amit remélem, hogy sokáig fog keresni.
ESTÁS LEYENDO
Üzenetek egy idiótától / fordítás / BEFEJEZETT
RomanceSosem mondta azt, mint ahogyan a normális embereknél szokott lenni, hogy "szeretlek". Nevet. Rád gondol, közben pedig egy elküld egy üzenetet. "Idióta vagy". Ha azt mondja neked, hogy egy idióta vagy, akkor érezd magad egy szerencsés férfinak. FIG...