A csoki sem segített abban, hogy jobban érezzem magam. Valami le kéne foglaljon. Szükségem van barátokra. Szükségem van, hogy valamivel vagy valakivel elfelejtsem őt. Andy csak egy rossz dolog az életemben. Tudod, hogy ez nem igaz. Elérte azt, hogy érezz. Igen, persze. Elérte, hogy szégyelljem magam, amikor levetkőztem a parkban, ki tudja, hány ember előtt. Idiótának éreztem magam, amikor éreztette velem, hogy csak játszadozik az érzéseimmel. Mégis szeretem.
"Bryanna?"
Nem akarok válaszolni. Hagyom, hogy tovább küldözgesse a hülye üzeneteit. Biztos, hogy nem felelek. Válaszolj! Hallgass. Mindketten tudjuk, hogy akarsz válaszolni. Mondd azt, hogy sajnálod, amit mondtál. Nem, nem sajnálom. Csak játszik velem. Ahogy akarod, édesem. Azt mondtad, édesem? És tényleg egyetértettél velem? Jézusom, kezdek megőrülni. Veszekedek a lelkiismeretemmel. Ügyes, Bryanna! Ne még mondd ezt! Miért ne? Úgy érzem magam, mint egy engedelmes kutya, aki, ha megteszi azt, amit mondtál, kap egy csontot jutalmul.
"Kérlek, válaszolj."
Légy erős! Meg fogja unni. Nem még fog több üzenetet küldeni. Erősnek kell lenned! Nem fogok háborúba menni, a fenébe is! Nem fogok meghalni.
"Bryanna, tudom, hogy olvasod."
Jó, hogy te mindent tudsz. Jól van, a telefont le fogom rakni az asztalra, és még csak rá sem nézek. Nem is érdekel, hogy mit ír. El nem olvasom, az biztos.
El kell foglalnom magam. Sütök valamit. Elveszem a telefonomat, és bemegyek a konyhába. Minél távolabb dobom magamtól. Nem szabad, hogy a közelemben legyen.
Vibrál. Kaptam egy üzenetet. Olvasd el! Nem, nem fogom. Azt mondtam, nem olvasom el. Nem érdekel. Előveszem a hozzávalókat. Eldöntöm, hogy készítek néhány palacsintát.
Ismét vibrál.
Összetöröm a tojást. Remeg a kezem. Miért vagyok ideges? Miért fontos nekem az üzenete? Csak játszadozik velem. És ha nem? Te mégis kivel vagy?
Ismét villog. Jézusom. Nincs erőm. Muszáj látnom, mit irt.
"Szeretlek. Rohadtul szeretlek, és sajnálom. Tudod, egy balek vagyok, és sokszor mondok hülyeségeket. Ne még haragudj rám, kérlek."
Annyira aranyos. Annyira édes. Ne, ne higgy neki!
"Nem akarom, hogy haragudj rám. Azt akarom, hogy csak mosolyogj. Az arcod sokkal szebb, ha mosolyogsz."
Azt akarja, hogy mosolyogjak. Ő akarja ezt. Vajon meghaltam? Ez az az Andy, akit ismerek? Csak szórakozik velem. Biztos vagyok benne, hogy várja a reakciómat. Azt akarja, hogy azt mondjam, szeretem, és hogy megbocsájtottam. Haha. Soha. Egyszer az életben én leszek a rossz. Túl sokáig játszadozott velem. Eljött az én időm. A szabályok megváltoztak.
Megnézem a harmadik üzenetet is, arcomra pedig egy hülye vigyor ül ki.
"A nadrág, amit viselsz, rohadt szexin áll. Tetszik, ahogyan a konyhában mozogsz. Szívesen ennék a palacsintádból, feltéve, ha nem raksz belé mérget. Biztos vagyok benne, hogy finom. Hagytam valamit az ajtó előtt. Remélem, hogy megnézed, és remélem, hogy megbocsájtasz. Hülye vagyok."
ESTÁS LEYENDO
Üzenetek egy idiótától / fordítás / BEFEJEZETT
RomanceSosem mondta azt, mint ahogyan a normális embereknél szokott lenni, hogy "szeretlek". Nevet. Rád gondol, közben pedig egy elküld egy üzenetet. "Idióta vagy". Ha azt mondja neked, hogy egy idióta vagy, akkor érezd magad egy szerencsés férfinak. FIG...