egy - sértések és foci

24.7K 828 6
                                    

"Szia, Szépségem!"

Uhm, egy furcsa üzenet. Vajon ki küldhette?

"Ki vagy?" - pötyögöm be ezt a két szót, majd várom a választ. Az azért nem lehet, hogy nem fog válaszolni.

"Jól vagyok, köszi. És te?"

"Idióta! Nem vagyok vicces kedvemben! Mondd, ki vagy!"

"Ejj, na! Ne légy ilyen ellenséges! Ma eléggé felkeltetted az érdeklődésemet."

"Nem tudom, hogy ki vagy, és én senki számára nem vagyok érdekes. Oké? Felfogtad? Örülök!"

"Az a típusú jófiú vagyok, aki jól focizik."

"Minden jófiú focizik."

"Tényleg elhiszed, hogy jó vagyok?"

"Őrült vagy."

"De csak utánad."

"Ne légy idióta."

"Idióta? Először őrült, aztán meg idióta? Valaki túl sokat sérteget, nem gondolod?"

"Lefárasztasz. Mondd, ki vagy!"

"Kérj bocsánatot."

"Kérjek bocsánatot, Tőled? Te tényleg nagyon hülye vagy!"

"Most már hülye is vagyok? Eddig oké. Tudod, hogy ezért még megfizetsz."

"Juuj, félek. Mindjárt sirok."

"Haha, valaki nagyon vicces kedvében van."

"Idióta."

"Idegesítő."

"Marha"

"Liba."

"Elég volt! Én, Liba? Te nagyon beteg vagy! Azt hittem, hogy lehetünk barátok, de ezek után semmiképp sem."

"Mi, barátok? Ez tényleg vicces."

"Idióta vagy! Hagyj békén."

"Rendben, szia."

Hm. Elég hamar lekopott.

De... miért akarom, hogy mindez folytatódjon? Miért akarok tovább beszélni vele? Bryanna, ne légy hülye! Nincs szükséged arra, hogy megismerkedj egy ekkora agyhalottal! Megvan a te saját, normális életed, amely nyugodt, és neked ez tökéletesen megfelel. Csak te vagy, meg a te monoton, megismétlődő cselekményekkel rendelkező életed.



Üzenetek egy idiótától / fordítás / BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang