negyvenkettő: Hogyan jutok haza?

6.5K 426 14
                                    

Egyedül vagyok egy olyan utcában, amit abszolút nem ismerek, és semmi pénzem sincs, ami nélkül esélytelen a hazajutásom. Visszamennék Andy házától, de félek, hogy ismét elrabol. Mit tehetnék? Elhatározom, hogy megkérdezem az erre járó embereket arról, hogy mégis hol a fenében vagyok, milyen utcában, de mindhiába. Nem járt senki erre. Később meglátok egy táblát, aminek köszönhetően rájövök, hogy alig harminc kilométerre vagyok a lakásomtól. 

És amikor azt hiszem, ennél rosszabb már nem is lehetne, elkezd esni az eső. Ez szörnyű, Bryanna. Egy olyan helyen ragadtál, ahonnan nem tudsz eljönni, mert egy banid sincs! Hivd fel Andyt

Nem hívhatom fel őt azok után, hogy így elzavart onnan. Csak röhögne rajtam. 

Mégis honnan tudod, hogy ilyen lesz, hogy ha meg sem próbálod?

Szégyenlem felhívni őt.

Majdnem meztelenül ültél előtte, és te most azt szégyenled, hogy felhívd őt? 

Néhány esőcsepp az arcomra esik. Oké! Kész, ennyi volt! Felhívom őt. 

Megnyitom a telefonom névjegyzékét, és az Ő betűig görgetem a listát, miközben azon gondolkodok, hogy miért is ŐRÜLT-ként írtam be őt a telefonomba. Ha meglátná, vajon megharagudna? 

Felhívom őt, miközben az elképzelt teendő listámhoz hozzáadom a névváltoztatást is. 

Nem válaszol. Még jó, hogy nem válaszol, van fontosabb dolga is annál, minthogy téged pesztráljon. Ismét tárcsázom. 

Néhány kicsengés után meghallom azt az életmentő hangot, ami azt jelzi, hogy felvette a telefont. És most mit mondok neki? 

Andy, tudod, összevesztem a taxisofőrrel, aki kirakott engem az isten háta mögé, és nincs pénzem arra, hogy hazajussak. 

A fejemben ez sokkal jobban hangzik. 

 - Bryanna?

  - Igen?

 - Mi az, hogy igen? Te hívtál fel engem. Jól vagy? Hazaértél? 

- Én öhm...

 - Mit csináltál? 

 - Honnan veszed, hogy csináltam valamit? 

 - Mindig csinálsz valamit.

 - Jól van, oké, igazad van. Összevesztem a taxisofőrrel, aki kirakott, és nincs nálam pénz, amivel hazajuthatnék. Nem tudom, hogy mit csináljak - hadarom le egy szuszra. 

 - Küldj egy üzenetet a címmel, máris ott vagyok. 

Üzenetek egy idiótától / fordítás / BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now