Meglepődök és meghökkenek. Annyira aranyosan beszélt velem. Megcsípem az arcom, mert biztos vagyok benne, hogy csak álmodtam. Aú, te szerencsétlen! Mi a halált csinálsz? Ellenőrzöm, hogy nem-e álmodtam. Szerinted mit csináltam? Az utcán, mindenki szeme láttára ütötted meg magad. Ja, igen, el is felejtettem, hogy az utcán vagyok.
Leírom a címet, amit nemrég egy idős nénitől kaptam meg. Nem akarom még jobban felidegesíteni. Annyira felhúzza magát, még egy hülyeségen is. Ritkák az ilyen emberek. Tulajdonképpen az is ritka, hogy megtalál egy olyan ember, akivel üzeneten keresztül kommunikálok, és aki így ad nekem feladatokat.
Pillanatokkal később megáll előttem egy autó. Vajon tényleg ő az? Esetleg küldött maga helyett egy embert? Térdem remegésnek állt, egész testem úgy remegett, mint valami kocsonya.
Dudál.
Szóval tényleg ő az.
Azt várom, hogy ő másszon ki abból a kocsiból, még akkor is, ha fogalmam sincs, ki is ő. Vajon most láthatom őt? Miért nem mászik ki? Csak nem azt várja, hogy én menjek oda? És ha nem is ő az?
Apró léptekkel közelítem meg a járművet. Megpróbálok előre beülni, de az ajtót nem lehet kinyitni. Aha. Tehát nem akarja, hogy előre üljek.
Mi a fenét akar? Meghalok abban, hogy nem láthatom az arcát.
Dudál. Oké, oké, megyek már.
Kinyitom a hátsóajtót, és beülök.
- Andy?
- Ki?
- Nem Andy vagy?
- Ő meg ki? Nem ismerem. A nevem Christian.
- Szórakozol velem? Akkor miért dudáltál?
- Azért, mert tetszel, és meg akarlak venni.
- Hogy mit akarsz csinálni? Nem vagy normális, ember! Nem is láthatlak. Mégis kicsoda vezet kapucnival a fején? Nem fordulsz meg, hogy lássalak?
- Vicceltem, szerelmem. Andy vagyok.
- Látni akarlak.
- Most haza foglak vinni, édesem, és te egy picit sem mozdulsz meg, mert nem akarok karambolt. Nem tudod megnézni az arcom, mert nincs hogy.
- Agh, idióta! Adjam le a címet, vagy tudod, hogy hova kell menjünk?
- El is felejtetted, hogy voltam már nálad, szerelmem? Normális, hogy tudom. Fogalmad sincs arról, hogy hány éjszakát töltöttem el a kertetekben
- Hogy mit csináltál?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Üzenetek egy idiótától / fordítás / BEFEJEZETT
RomanceSosem mondta azt, mint ahogyan a normális embereknél szokott lenni, hogy "szeretlek". Nevet. Rád gondol, közben pedig egy elküld egy üzenetet. "Idióta vagy". Ha azt mondja neked, hogy egy idióta vagy, akkor érezd magad egy szerencsés férfinak. FIG...