ötvenöt: "Ki vagy?"

6.1K 410 19
                                    

Lassan kinyitom a szemem, de semmit sem látok. Mi történik velem? Meghaltam? Milyen jó lenne... Semmi keresnivalóm ezen a világon. Felesleges vagyok. 

 - Bryanna, édesem? Jól vagy? 

Kivel beszél? Ki ez a nő? Megpróbálom kinyitni a szám, hogy mondjak valamit, de egy hang sem jön ki a torkomon, így inkább visszacsukom. Nem akarok beszélni. Nem tudom, mit mondhatnék. 

  - Bryanna kisasszony, egy bizonyos Andy azt mondta, hogy nem maradhatott tovább itt, önnel, mert sürgős oka akadt.

- Kicsoda?

- Andy. Azt mondta, így hívják. Egész eddig önnel ült.

- Andy? Nem ismerek egyetlen egy Andyt sem. Fogalmam sincs, kiről beszél. 

 - Nemrég hagyta el a szobát. 

 - Maga hülyének néz engem? Nem ismerek semmilyen Andyt sem. Hagyjon magam békén! 

 - Kérem, nyugodjon le. Hívok valakit. 

 - Várjon, ne hívjon senkit - szólok kicsit csendesebben. - Mi történt velem? 

 - Hívok egy orvost. 

 - Agh, idióta - suttogom magam elé meredve. Úgy tűnik, meghallotta, mert visszafordul, és csúnyán néz rám. 

 Meghallotta? Nem érdekel. Úgysem kedves nő, megérdemli, hogy tudjon róla.

 - Bryanna, édesem, annyira aggódtunk érted! 

 - Tényleg? 

 - Persze. Az anyád vagyok, hogyne aggódnék érted! A nővéred is, sőt apád annyira ideges lett, mert nem tudtuk, hogy mi van veled, hogy legszívesebben széttört volna valamit. 

Ő az anyám? Miért nem emlékszem rá? Miért vagyok ilyen hülye? És ő a húgom? Bryannanak hívnak?Mi a halál történt velem? 

Nem mondok semmit. Csak fekszem, és nézem az előttem álló nőt, és próbálok emlékezni rá. Eltelik néhány perc úgy, hogy senki sem szólal meg. Kinyílik az ajtó. 

 - Maradhatok néhány percet a kisasszonnyal?

 - Persze. Kérem, vigyázzon rá, az állapota instabil. 

Lehunyt szemmel várom meg, míg az ajtó be nem csukódik. Miért hagytak egyedül ezzel a fiúval? Nem is ismerem. 

 - Bryanna, aggódtam érted. Jól vagy? 

 - Ki vagy? kérlek, menj el - mondom erőtlenül, s látom, hogy szemei kikerekednek. Megijedt tőlem? Mégis ki a fene ő ? 

 - A padtársad vagyok. Ryannek hívnak. 

 - Kérsz érte díjat, vagy mi? 

 - Bryanna, kérlek, ne legyél ilyen!

 - Ki a halál az a Bryanna? Mindenki azt mondja, hogy Bryanna, de az igazi nevem Adeline. 

 - A neved Bryanna, fogadd el - száll velem szembe. 

 - Kérlek szépen, menj el. Jöjjön be valaki más. 

 - Ki? 

 - Nem tudom. Más.

 - Oké. Behívom anyukádat. 

Hangosan csapja be az ajtót. Miért csinálta? Nem is ismerem. Tulajdonképpen senkit sem ismerek. Bűntudatom van, mert keményen bántam vele. 

Üzenetek egy idiótától / fordítás / BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang