Hi Selena

2.5K 167 2
                                    

Pohled Justina:

Měl jsem na Selenu čekat na brněnském letišti. Těšil jsem se, až jí to tady všechno ukážu a projdeme si památky. Brno se mi líbilo snad víc, než Praha. Nebyly tu takové zácpy lidí a dobře se tu dalo dostat autem.
Selenino letadlo mělo přiletět ve dvanáct a já jsem na letiště přijel v jedenáct. Ptáte se proč? No jednoduše vám to vysvětlím.
Když na letiště přijede někdo, jako jsme já, hned se kolem toho dělá obrovský humbuk. Celé letiště je pak plné lidí a já se dostanu po deseti minutách sotva k pár metrů dál. Přidejte klaustrofobii a máte dokonalý efekt zpoždění. Takže...když k tomu započítán Selenu, je jasné, že to nebude jen nějaká procházka.
Nicméně jsem to zvládl a na Sel jsem čekal ještě pět minut před jejím příletem. Letadlo přistálo a mě se stáhl žaludek. Wow, tak už je tady.
Schody se spustili dolů a vyšel bodyguard. A hned za ním nádherná bruneta se slunečníma brýlema.

,,Ahoj zlato

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ahoj zlato."objala mě.
,,Stýskalo se mi."řekl jsem a políbil jí.
,,Půjdeme?"usmála se na mě Selena.
,,Jo, půjdeme."přikývl jsem.

Dostat se přes ten houf lidí bylo vážně těžké

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dostat se přes ten houf lidí bylo vážně těžké.
,,Rád bych ti někoho představil."oznámil jsem Seleně.
,,A koho?"
,,Jednu moc milou holku."odpověděl jsem. ,,Jmenuje se Kim a je fakt moc milá."

Pohled Kim

,,Ten grázl!"
Byla jsem u Amber a snažila se vybít si svou zlost.
,,Jak mi to mohl sakra udělat?"
,,Je to prostě chlap."řekla Amber. ,,A nechápu, proč si tak naštvaná. Neříkala si, že jste jenom kámoši?"
,,Jo jsme, ale...ale...já nevím."zoufale jsem sebou hodila do polštářů.
,,Kim, přiznej si to!"podívala se na mě přísně Amber. ,,Ty ho prostě miluješ!"
,,Já?"vyjekla jsem. ,,Já a milovat Biebera? Nikdy!"
,,Kim!"
,,Co?"
,,No tak, když to z tebe vypadne, bude ti líp."
,,Ne nevypadne!"řekla jsem rázně. ,,Nevypadne, protože to není pravda, jasný?"
Amber si ale stále myslela svoje.
,,Zapni televizi."řekla jsem jí.

Slavný popový zpěvák Justin Bieber se k překvapení všech objevil v Brně. Dnes se na brněnském letišti navíc setkal se Selenou Gomez, se kterou měl dlouholetý vztah. Že by se k sobě vrátili zase zpět? Zřejmě ano, polibky a úsměvy lítaly na všechny strany a pár spokojeně odjel ruku v ruce z letiště. O kauze vás budeme dále informovat.

TO už mi, dámy a pánové, zřejmě hrabalo. Popadla jsem polštář a připlácla si ho na obličej. Co mě tak moc zžírá? Vždyť ho nemiluju!

My IdolKde žijí příběhy. Začni objevovat